کسب و کار

آشنایی با معماری معاصر

mamari-moaasr

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
معمار دیکانستراکشن متولد ۲۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ معمار، نویسنده و استاد اهل سوییس و متولد شهر لوزان است. عموماً او را پیرو مکتب ساختارشکنی می‌دانند. برنارد فرزند ژان چومی معمار شناخته‌شدهٔ سوییسی و مادری فرانسوی است. او تحصیلاتش را در پاریس و مؤسسه فناوری فدرال زوریخ گذرانده و اکنون در نیویورک و پاریس زندگی می‌کند. اندیشه های برنارد چومی، معمار دیکانستراکتیویسم پارک دولاویلت Parc de la Villette
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
442 بازدید, 2 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با معماری معاصر”

آشنایی با معماری معاصر

اسلاید 1: آشنایی با معماری معاصرمحقق:جناب آقای مهندس محمدامین یحیایی

اسلاید 2: برنارد چومی Bernard Tschumiمعمار دیکانستراکشنمتولد ۲۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ معمار، نویسنده و استاد اهل سوییس و متولد شهر لوزان است. عموماً او را پیرو مکتب ساختارشکنی می‌دانند.برنارد فرزند ژان چومی معمار شناخته‌شدهٔ سوییسی و مادری فرانسوی است. او تحصیلاتش را در پاریس و مؤسسه فناوری فدرال زوریخ گذرانده و اکنون در نیویورک و پاریس زندگی می‌کند.

اسلاید 3: برنارد چومی به عنوان یکی از معماران بروز و نوگرای جهان شناخته می شود. ابتدا وی به عنوان یک نظریه پرداز شناخته شده، سپس به خاطر طرح جالب و منحصربه فرد خود در سال 1983، پارک دلاویلت جایزه معتبر معماری را از آن خود نمود.طرح گسترده وی تصویر جدیدی از یک پارک فرهنگی در 125 هکتار به نمایش گذاشته است.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید