منابع انسانی و مشاغل

آشنایی با مهندسی شیمی

mohandesi_shimi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با مهندسی شیمی”

آشنایی با مهندسی شیمی

اسلاید 1: کاری از: رشته :مهندسی شیمیاستاد مربوطه:

اسلاید 2: فهرست مطالبعناوین2345تاریخچهتفاوت شیمی با مهندسی شیمیصنایع مرتبط با مهندسی شیمیوظایف یک مهندس شیمی1تعریف مهندسی شیمی6کاربرد نرم افزارها در مهندسی شیمی

اسلاید 3: مهندسی شیمیتعریف مهندسی شیمیبراساس کمیته مهندسی شیمی ستاد انقلاب فرهنگی تعریف زیر را ارائه نموده است: مهندسی شیمی، فن کاربرد علوم پایه جهت پیاده سازی فرآیندهای شیمیایی و فیزیکی در مقیاس صنعتی می باشد.همچنین انجمن مهندسین شیمی آمریکا تعریف زیر را ارائه داده است: مهندسی شیمی تلفیقی از به کارگیری اصول علم شیمی و فیزیک با توجه به جنبه های اقتصادی حاکم بر فرآینده های مربوط به تغییر حالت، فرآیندهای ترکیبی و فرآیندهای انتقال انرژی می باشد.7

اسلاید 4: مهندسی شیمیتاریخچه: برای اولین بار لویس نورتن استاد شیمی صنعتی به سال 1888 در انستیتو ماساچوست MIT ایالات متحده آمریکا رشته مهندسی شیمی را پایه گذاری نمود.در این رشته جنبه های کاربری همزمان علم شیمی و مهندسی مکانیک در فرآیندهای شیمیایی تدریس می شد. توسعه و تنظیم این رشته بعدها توسط ویلیام واکر صورت گرفت. پس از آن دانشگاه های پنسیلوانیا و میشیگان نیز شروع به آموزش این رشته جدید نمودند.در سال های اولیه قرن بیستم مهندسی شیمی تقریبا به صورت یک حرفه مشخص مطرح گردید.

اسلاید 5: مهندسی شیمیتفاوت شیمی با مهندسی شیمی:هرچند که علم شیمی یکی از عوامل موثر در ایجاد و تولد رشته مهندسی شیمی می باشد ولی به تدریج و در گذر زمان حوزه های نظری و عملی کاملاً متفاوتی نسبت به یکدیگر پیدا نموده اند.دویزبرگ از چهره های اصلی صنایع شیمیایی در قرن بیستم می گوید حوزه اطلاعات شیمی یک شیمیدان و یک مهندس شیمی به اندازه ای متفاوت است که به هیچ وجه قابل مقایسه با یکدیگر نمی باشد از طرف دیگر گستردگی اطلاعات یک مهندس شیمی از پدیده های سه گانه انتقال نیز قابل مقایسه با اطلاعات یک شیمیدان نیست.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید