علوم مهندسی تکنولوژی

آشنایی با میکروتیک

ashnaee_ba_mikrotik

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با میکروتیک”

آشنایی با میکروتیک

اسلاید 1: آشنایی با میکروتیکعمادالدین بنگلیMTCNA

اسلاید 2: میکروتیک چیست؟میکروتیک نام شرکت سازنده تجهیزاتی است که عموما به همین نام خوانده می شوند.این شرکت در کشوری کوچک در شرق اروپا به نام Latvia است.

اسلاید 3: میکروتیک در 1995 با فروش مسیریاب های Wireless وارد بازار شد و به دنبال استقبال زیاد کاربران ، سیستم عامل Mikrotik Router OS را به بازار ارائه داد.تجهیزات این شرکت به دو دسته سخت افزارها با عنوان Routerboard و نرم افزار با عنوان Router OS شناخته می شود.در واقع سخت افزارهای این شرکت خود دارای نرم افزار و license معتبر هستند.

اسلاید 4: چرا میکروتیک؟اگر با محصولات مایکروسافت کار کرده باشید قطعا به راحتی کار با محیط های نرم افزاری آن اذعان دارید.اگر کاربر linux هستید قدرت آنرا شایسته تحسین می دانیدچنانچه به محصولات شبکه Cisco آشنایی داشته باشید، کفایت آنها را می پذیرید ، بسیار خوب!آنچه این خوبان دارند میکروتیک همه را دارد !اگر قصد راه اندازی هر نوع سرویس دهنده ی حرفه ای را دارید میکروتیک این کار را برای شما انجام می دهد.

اسلاید 5: در واقع Mikrotik Router OS سیستم عاملی بر پایه Linux است که می توانید آنرا بر روی یک سیستم عادی و یا سخت افزار Server نیز نصب کنید.Mikrotik Router Board سخت افزارهای میکروتیک هست که هنگام خریداری ، Mikrotik Router OS بر روی آنها به صورت نصب شده قرار دارد.

اسلاید 6: برخی قابلیت های میکروتیکFirewallNatFirewall ( L7)HotspotUser managerWirelessNtp serverNtp clientVPN serverTunnelsLoad balansingDhcp ServerDhcp ClientPPPOE ServerIPV6Web proxyRouting ( BGP / MME )FTP

اسلاید 7: چگونه میکروتیک را بررسی کنیمبرای بررسی آزمایشی میکروتیک میتوانید Router OS را از وب سایت میکروتیک به نشانی www.mikrotik.com دریافت نمایید.نرم افزار Router OS را بر روی ماشین مجازی نظیر Vmware یا Virtuall Box نصب نمایید.در صورتی که لایسنس را از شرکت میکروتیک خریداری نکنید ، این نرم افزار تنها تا مدت 24 ساعت کار ، پاسخگوی شما خواهد بود.همچنین میتوانید Router OS را بر روی یک سیستم نظیر PC معمولی نیز نصب کنید ، هر چند ممکن است در نصب آن در برخی موارد برای نصب بر روی Sata HDD یا برخی NIC ها دچار مشکل شوید.نصب Router OS بر روی Vmware با نصب آن بر روی PC ، هیچ تفاوتی ندارد.

اسلاید 8: مراجع آموزش میکروتیک به زبان اصلی در اینترنت

اسلاید 9: مدارک میکروتیکMTCNA – Mikrotik Certified Network AssociateMTCRE - Mikrotik Certified Routing EngineerMTCWE - Mikrotik Certified Wireless EngineerMTCTCE - Mikrotik Certified Traffic Control EngineerMTCUME - Mikrotik Certified User Management EngineerMTCINE - Mikrotik Certified Inter-Networking Engineer

اسلاید 10: نصب میکروتیک

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید