علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

آشنایی با نمادهای فراماسونری

Namad-Haye-Freemasonery

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوينت: 45 اسلاید در این پاورپوینت به طور مختصر در مورد شیطان پرستی و فراماسونری اشاره شده و از آنجا که آنان به شدت نماد گرا هستند ما در مورد نماد های آنها و نماد هایی که اطرافمان است توضیح داده ایم. این پاور پوینت یک پاور پوینت درسی است که برای کنجکاو سازی دانشجویان و تحقیق بیشتر در مورد این فرقه و اهدافشان است و برای آشنایی با فراماسونری است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
5595 بازدید, 199 دانلود

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با نمادهای فراماسونری”

آشنایی با نمادهای فراماسونری

اسلاید 1: آشنایی با نمادهای فراماسونریایمان زارعاستاد زره کارگر

اسلاید 2:

اسلاید 3:

اسلاید 4: پرستش شیطان در قرآنآیه 119 سوره نساءو آنها كه شيطان را به جاي خدا ولي خود برگزينند زيان آشكاری كرده‏اندآیه 120 سوره نساء به آنها وعده مى‌دهد و به آرزوشان مى‌افكند و شيطان آنان را جز به فريب وعده ندهد

اسلاید 5: تعریف شیطان پرستیگروهی از باورهای ایدئولژیک یا فلسفی است که هواداران آن شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و قبل از عالم هستی می‌پندارند. آن‌ها شیطان را موجودی زنده و با چند وجه از طبیعت انسان مشترک می‌دانند. شیطان‌پرستی به جای اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی، عموماً بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی‌های موجودی مافوق یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارد. به همین دلیل بسیاری از شیطان پرستان معاصر از باورها و گرایش‌های ادیان گذشته اجتناب می‌کنند و بیشتر گرایش‌های خودپرستانه دارند. به گونه‌ای که خود را در مرکز هستی و قوانین طبیعی می‌بینند و بیشتر شبیه به مکاتبی چون ماده‌گرایی یا خودمحوری و جادومحوری هستند. به هر حال بعضی شیطان پرستان به‌طور داوطلبانه بعضی از قوانین اخلاقی را انتخاب می‌کنند. این یک جریان وارونه سازی را نشان می‌دهد.

اسلاید 6: تعریف فرماسونریماسونری یک تشکیلات منظم جهانی و یک جمعیت سری است که کسی نمی تواند براحتی در ان نفوذ کند و به ارکان دولتهای جهان و اکثر وجوه سیاسی-اقتصادی و فرهنگی جوامع سلطه یافته است و بسیار هم ازادانه عمل می کنند. لژ فراماسونی واحد سازمانی اصلی فراماسونری ست که در آن محل تمامی تصمیم‌ها برای اعطای مقام و هم فکری ها و نشست ها برگذار می شود.

اسلاید 7: نماد گرایی در فراماسونریفراماسونری خودش را به عنوان یک سیستم زیبا از اخلاقیات، پنهان در حکایت و تمثیل و مصور در نمادها توصیف می‌کند.نظریه فروید: تبلیغات در ناخوداگاه ما تاثیر می گذارد و آن را به راحتی می پذیریم.نظریه پیام رسانی زیرآستانه:این نوع پیام رسانی نوعی تبلیغ است بدین صورت که پیامی را داخل محتوای یک تصویر یا عکس جاسازی می کنند بگونه ایی که شما متوجه ان نمی شوید اما این پیام به صورت خودکار در ناخوداگاه شما نقش می بندد.

اسلاید 8: نمادهای شیطان پرستی و فراماسونریاز آن جا که شیطان پرست ها و فراماسون ها به شدت نمادگرا هستند و نفوذ زیادی در جهان دارند ما تعدادی از نماد های آنها را به شما نشان خواهیم داد.

اسلاید 9: اعدادبرخی از اعداد برای فراماسون ها مقدس اند آنها بر این باورند با رعایت کردن این اعداد در کارهایشان شیطان به آنها کمک می کند.برخی از این اعداد عبارتند از:379113369666

اسلاید 10: تک چشم شیطاندر روایات آمده که هنگامی که شیطان برای فریب حضرت ابراهیم نمایان شد حضرت ابراهیم به او سنگی پرت میکند و چشم راست شیطان کور می شود.

اسلاید 11: چشم جهان بینیاما شیطان‌پرستی اعتقاد دارند چشم در بالای هرم « ‌چشم شیطان » است و « بر همه جا نظارت و اشراف دارد » .

اسلاید 12: آنخ Ankhنماد شهوت رانی

اسلاید 13: آبلیسکنماد آلت تناسلی شیطان

اسلاید 14: بز مندس یا بافومنتفراماسون ها بر این باورند که شیطان هنگامی که ظهور کرده بود به صورت بز ظهور کرده بود.

اسلاید 15: گونیا و پرگارفراماسون به معنای معمار آزاد هست و گونیا و پرگار نماد معمار است.حرف G حرف 7 ام لاتین و حرف شروع بز به انگلیسی است.

اسلاید 16: ستاره پنج گوشه معکوس

اسلاید 17: دست شاخدار

اسلاید 18: صلیب برعکساین نماد و حكایت از « وارونه شدن مسیحیت دارد » و عمدتا استهزا و سخره گرفتن این دین است.

اسلاید 19: دو مثلث در هم

اسلاید 20: مثال هایی از نماد گرایی فراماسون هااگر اطرافمان را با دقت نگاه کنیم و به اشکال، تاریخ ها، فیلم ها و بازی ها دقت کنیم به احتمال زیاد با یکی از نماد های گفته شده برخورد خواهیم کرد.

اسلاید 21: سکانس فیلم The Nun

اسلاید 22: یک دلاری آمریکا

اسلاید 23: فیلم Spider-Man

اسلاید 24: جرج بوش

اسلاید 25: خواننده معروف متال و راک

اسلاید 26: لوگو آژانس بین المللی انرژی اتمی

اسلاید 27: پرچم اسراییل

اسلاید 28: کارتون سیمپسون ها

اسلاید 29: انیمیشن دانشگاه هیولا ها

اسلاید 30:

اسلاید 31: خواننده معروف Katy Perry

اسلاید 32: حمله تروریستی 11 سپتامبر

اسلاید 33: پورشه 911

اسلاید 34: برج شیطان در مکه

اسلاید 35: رمی جمنات

اسلاید 36: جنگ 33 روزه لبنان و اسراییل

اسلاید 37: فیلم Doctor Strange

اسلاید 38: بازی معروف DotA 2

اسلاید 39: باراک اوباما

اسلاید 40: کارتون باب اسفنجی

اسلاید 41: لوگوی شرکت NVIDIA

اسلاید 42: لوگو مرورگر گوگل

اسلاید 43: شرکت NOD32

اسلاید 44: The EndCrated By Iman Zare

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان