کسب و کار فروش و بازاریابی

آشنایی ب مفاهیم ابتدایی و پایه ای بورس ،قالب حرفه ای بیزینسی

BOURSE2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی ب مفاهیم ابتدایی و پایه ای بورس ،قالب حرفه ای بیزینسی”

آشنایی ب مفاهیم ابتدایی و پایه ای بورس ،قالب حرفه ای بیزینسی

اسلاید 1: راهنمای پاورپوینتبرای ایجاد بهترین تجربه کاربری فونت های بهیج تیتر و بهیج یکان را قبل از اجرای پاورپوینت بر روی سیستم خود نصب نماییداگر بر روی سیستم دیگری قرار است پاورپوینت را نمایش دهید ابتدا بر روی گزینه فایل سپس اکسپورت پکیج سی دی را انتخاب نمایید و کپی تو فولدر را انتخاب نمایید و اکسپورت بگیرید کل فولدر ایجاد شده را بر روی فلش کپی نمایید زیرا سیستم دیگر ممکن است فونت ها را نداشته باشند با این کار فونت ها نیز بر روی پاورپوینت کپی میگردند.در نمایش آنلاین در سایت ممکن است بهم ریختگی در پاورپوینت مشاهده گردد که در نسخه دانلودی بطور صحیح نمایش داده خواهد شد.

اسلاید 2: نام ارائه دهندهبورس و مفاهیم اولیه بورس

اسلاید 3: بورس و مفاهیم اولیه بورسدر اصل کلمه ای فرانسوی می باشد که مانند خیلی از سایر لغات فرانسوی وارد فرهنگ و ادب فارسی شده است و معنای لغوی آن در زبان فرانسه «کیف پول» می باشد.

اسلاید 4: بورس و مفاهیم اولیه بورسشاید برای ارزش گذاری روی یک کارخانه و یا یک شرکت نیاز به تیم اقتصادی بزرگی باشد و کاری تقریباً دشوار که هزینه آن شاید از مقدار سهم شما هم فراتر رود!برای حل این مشکل سازمانی تأسیس شده است بنام سازمان بورس اوراق بهادار که در آن سهام برحسب عرضه و تقاضا روزانه قیمت گذاری می شوند و شما می توانید در آنجا سهام خود را به قیمت آن روز به فروش برسانید. در اصل این کار کارشناسی و ارزش گذاریروی شرکت ها توسط مجرب ترین تیم های اقتصادی انجام می شود و به صورت عرضه و تقاضا نمود پیدا میکند. فرض کنید شما برای عملی ساختن ایده یا فکری نیاز به پولی هنگفت دارید در این شرایط چه می کنید؟ یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که با چند نفر شریک شوید. شاید اتفاقی درست به همین مانند در سطح کلان می افتد بخش خصوصی و گاهاً دولت.برای تأمین اعتبار کارخانجات و طرح های خود، روی به سمت بخش یا بخش های خصوصی دیگر می آورند و این شراکت از همین نقطه شروع می شود. پس از آنکه در کارخانه یا بنگاه اقتصادی شریک شدید به شما سندی تعلق می گیرد که به آن در اصطلاح سهم می گویند.این سهم در ادبیات اقتصادی جزء اوراق بهادار محسوب می شود. اما اگر روزی خواستید این سهم را به فروش برسانید و یا شراکت خود را بهم بزنید تکلیف چیست؟ و چگونه می خواهید ارزش آن روز سهم خود را تشخیص دهید/

اسلاید 5: بورس و مفاهیم اولیه بورساما دشواری کار اینجاست که اگر هر کسی برای اجرایی کردن ایده خود تصمیم به تأسیس شرکت سهامی عام وارد بورس شوند که این خود می تواند به اقتصاد لطمه های جدی بزند. پس چگونه می شود با پول اندک در صنعتی دلخواه سرمایه گذاری نمود؟ باز پاسخ این پرسش در بورس اوراق بهادار می باشد سرمایه گذار می تواند با بررسی صنایع مختلف و شناخت شرکت های مختلف در بورس به سرمایه گذاری در صنعت و شرکت دلخواه خود به هر میزان که مایل باشد که هر کس با هر سرمایه ای می تواند در صنعتی که شاید حضور فردی در آن احتیاج به پولی هنگفت دارد مشارکت کند.

40,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید