کسب و کارمدیریت و رهبری

آغاز و انجام مدیریت دانش

صفحه 1:
عماد قائتی دانشجوى ذكترى مديريت منابع انسانى دانشگاه تهران =

صفحه 2:

صفحه 3:
مدیریت 0 چیست؟ [0 ‏ا ا ل‎ ewer ‏یافتن و ایجاد ارزش. این تلاش درباره ایجاد و مدیریت فرآیندهایی‎ RPP pen fre ener ee Serer ede Se Cee pee) 230 Gre ibe Cenc er eC tr She eC) Bec teec yur errant Perera

صفحه 4:
اک Approach 65

صفحه 5:
یکی از دارایی های کلیدی شماست .. اگر سازمان شما به تصمیمات داتش محور نیا 0 اگر شرکت مشاوره موسسه آموزشی با حرفه ای که به ایجاد و ارائه دانش مشغول است. هستید 0 اگر نرخ جابجایی یا خروج کارکنان شما بالاست 0 اگر تعداد زیادی از دانش عملیاتی شما در دست افراد در حال بازنشسته شدن است 0 اگرٍ درگیر کارهایی با فعالیتهای تکراری هستید که دانش گذشته عملکرد آینده را بهبود می دهد. 0 اگر بخشهای مختلف کسب و کار با فرایدهای مشابه؛ ت دارد متفاوت ارانه می کنند.

صفحه 6:
| به مدیریت دانش نیاز دارید اگر اين موارد آ چطور می تونم به این دانش دسترسی داشته باشم؟ مطمئنم یک نفر درباره اين موضوع کرده بود. کی بود؟ یک نفر حتما قبلا اینکار را انجام داده. اما کی؟ وقتی که واقعا شانس آوردم که ... را دیدم. او جواب چیزی که دنبالش بودم را داشت. اونکار خیلی عالی انجام شد. جطور مى تونيم اين مو را تکرار کنیم. ماهم همین اشتباه را در واحدمان انجام دادیم. از اینجا رفت همه دانش را با خودش برد. و هو هو و هو وه و

صفحه 7:
آیا سطح فعلی دانش به شما اجازه رسیدن به اهداف کوتاه مدت شما را می دهد؟ برای پاسخ گویی به نیازهای بلند مدت مشتریان و نوآوری به چه دانشی احتیاج دارید؟ آیا چالش و مساله ای وجود دارد که به دانش مربوط باشد؟ موفقیت در مدیریت دانش به چه صورت است؟

صفحه 8:
حیاتی ترین دانش برای سازمان چیست؟ دانش حیاتی در کجا قرار گرفته است؟

صفحه 9:
محدوده پروژه (فرایندها: پروژه ها؛ وظایف یا محدوده دانش) اهداف و معیارهای عملکردی اطلاعات کلی شرکت شواهدی در قالب مثالهاء اتفاقات و.... فرصتهایی برای جریان بهتر دانش شامل مزایا مشکلاتی که رفع خواهند شد فهرست منابع مورد ‎JUS‏ ذینفعان اصلی موانع و ریسکهای موفقیت هزینه های تخمینی

صفحه 10:

صفحه 11:
كروه سياستكذا ايجاد اهداف راهبری استراتژی و گروه مرکزی فراهم کردن بودجه و تایید رویکردها شناسایی فرصتهای جدید فراهم کردن بینش در مورد مسائل اجرایی و مورد لزوم فراهم کردن پشتیبانی برای تغییر فرهنگ مدل بودن برای به اشتراک گذاری دانش تشویق افرا موفق HR It Busin ess

صفحه 12:
اجرایی کردن رویکردها مدیریت پروژه برآورد بودجه و منابع مورد نیاز ایجاد طرج توحیهی مطابق با نیازهای سازمان ایجاد تعاریف مشترک پیشنهاد آموزش, پاداش و سایر موارد برای پذیرش فرهنگی فراهم کردن روش ارزیابی و گزارش دهی ایجاد محیطی برای دریافت نظرات. پيشنهادات و مشکلات

صفحه 13:
)8/1 ا ۱۳ | 88 از چهلر نفر برای۲۰۰۰۰ استفلده کرد. * یک تولید کننده مود شیمیایی در اروپا از ۲ نفر برای ۵۴۰۰ نقر استفاده کرد. | 8 برایه۱۰۰۰۰ نفر یکقتیم ۱۲ نفری‌استفلده راه اندازی‌کرد. | یک شرکت مواد غذایی تیمی ۴ نفره برای ۳۰۰۰۰ نفر داشت.

صفحه 14:
مهارتهای مربی گری و آموزش مهارتهای خبرنگاری مهارتهای تسهیلگری و متقاعد سازی مهارتهای ارتباطی و بازاریابی مهارتهای فنی مهارتهای مدیریت دانش

صفحه 15:
0 2d0 ss) Age] By ‏مديريت‎ ۳014 رهبر 1 برخن؟ مدير يروزه مدیر دانش پروژه متخصص فناوری اطلاعات متخصص فر ایندهای سازمانی متخصص مدیریت دانش

صفحه 16:
0 2d0 ss) ‏مديريت دانش‎ ۳014 ایجاد چشم انداز دلیل مشخص برای رسیدن به چشم انداز تمرکز بر انجام کارهای درست تاثیرگذاری بر رفتار افراد برای همراستا کردن آنها با اهداف جاد اعتماد در تیم تاتیر گذاری بر تمامی توانمندسازها (پشتیبانی ‎«UL‏ فرهنگ) تعریف نقشها و فرایندها

صفحه 17:
0 2d0 ss) ‏مديريت دانش‎ ۳014 مشخص کردن انتظار ات ایجاد اعتماد (قابلیت پیش بینی) مدیریت خروجی ها 02 7 ۳ nee RC nn ke erst erin)

صفحه 18:
Business performance Measures Process efficiency Measures Activity Measures

صفحه 19:
| معیارهای فعالیت (میزان استفاده و مشارکت) 0 میانگین زمان پاسخ گویی به سوالات 0 تعداد دانلود فایلها ‎Activity‏ | معیارهای کارایی فرایند 5 زمان صرف شده برای تدوین درس آموخته هاء رضایت کاربران 0 هزینه تامین زیرساخت. میزان کاربرد تجربه ها خروجی ها و معیارهای عملکرد کسب و کار ۰ رشد درآمدها ‎٩‏ سرعت پاسخگویی به مشتریان ‎ ‎

صفحه 20:
5 00 IES ‏ر اطرافمان جه مى ككذرد؟‎

صفحه 21:
‎oe‏ اطرافمان جه مى كّذرد؟ ‏در حدود ۲ میلیارد نفر در دنیا به ایتترتت دسترسی دارند. ‏ی ‏حدود ۸۰۰میلیون کاربر فعال در ۴3660616 وجود دارد ‎

صفحه 22:
فیلتر سازماندهی 71 جایجایی حافظه كردن

صفحه 23:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان