afrinsh-khofash-ha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آفرینش خفاش ها”

آفرینش خفاش ها

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم شگفتی های افرینش خفاش ها محمد کامران

اسلاید 2: خفاش هاخفاش ها پستاندار های بال دار هستند که قادر به پرواز کردن هستند.بال های خفاشان با بقیه پرندگان تفاوت دارد و به گونه ای دیگر ساخته شده است اما در عوض پوست بال های خفاشان جنسی شبیه چرم دارد و دارای خاصیت ارتجاعی است که باعث می شود که بال هایشان در طول استخوان هایی که دست ها و انگشتان خفاش راحرکت می دهد کشیده شود.

اسلاید 3: همانند بقه پستانداران خفاش ها نیز مو ودندان دارند وبرای ادامه زندگی نسل شان(تولید مثل) بچه می زایند .انها در اب و هوای سردمانند پرندگان در بهار و پاییز کوچ کنند ویا ممکن است مانند بعضی از پستانداران سر پناهی در غار ها پیدا کرده و به خواب زمستانی بروند. در پاییز وزن خفاشان زیاد می شود و لایه ای ازچربی به بدنشان اضافه می شود. اگر خفاشی قبل از رسیدن بهار و گرم شدن هوا از خواب زمستانی بیدار شود به احتمال خیلی زیاداز گرسنگی خواهد مرد. برای اینکه متابولیسم بدن خفاشان به گو نه ای است که وقتی بیدار هستند بسیار سریع ذخیره غذایی شان مصرف می شود و به پایان می رسد. 75%خفاش ها از حشرات وبی مهرگان تغذیه می کنند و در نواحی گرمسیری تعداد کمی از خفاش ها موفق به خوردن ماهی ها قورباغه ها وپرندگان کوچک تغذیه میکنند وبقه انها هم از گرده گلها تغذیه می کنند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید