علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

آمار مربوط به اینترنت در ایران

Web_stats_in_iran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آمار مربوط به اینترنت در ایران”

آمار مربوط به اینترنت در ایران

اسلاید 1: In the name of ALLAHچند کاربر اینترنت در ایران وجود دارد؟ ضریب نفود اینترنت در ایران چه میزان است؟ چند درصد از ترافیک اینترنت در خاور میانه به ایران اختصاص دارد؟ و دهها پرسش دیگر ...دولت ها و سازمان های بین المللی برای این که بتوانند در زمینه های مختلف تاثیر گذار باشند در مرحله اول به علم آمار وابسته هستند.

اسلاید 2: یکی از سایت های معتبر در زمینه آمار و ارقام مرتبط با اینترنت Internet World Stats است. در این نوشته قصد داریم شما را با آمار منتشر شده این سایت در رابطه با کشورمان و همچنین خاور میانه آشنا کنیم.

اسلاید 3:

اسلاید 4: تعداد کاربران اینترنت در ایران نزدیک به ۳۶ میلیون نفر است که با توجه به جمعیت ۷۷ میلیونی، به طور متوسط از هر ۲ یا ۳ نفر، یک نفر با اینترنت سر و کار دارد. رتبه دوم در اختیار عربستان است که با جمعیتی بالغ بر ۲۶ میلیون نفر تعداد ۱۱ میلیون کاربر اینترنت دارد.آمار درج شده در تصویر زیر به تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۱ (تقریبا ۵ ماه پیش) و آمار درج شده در تصویر بعدی به تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۱ (تقریبا بیش از یک سال پیش) ثبت شده اند.

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7: خاور میانه با ۶۸ میلیون کاربر اینترنت چیزی حدود ۳.۳ درصد از سهم جهانی را تشکیل می دهد.

اسلاید 8: ضریب نفوذ اینترنت در یک کشور به این معنی است که با توجه به جمعیت آن کشور چند درصد از مردم به اینترنت دسترسی دارند. برای مثال در ایران با جمعیتی بالغ بر ۷۷ میلیون نفر که ۳۶ میلیون نفر آن به اینترنت دسترسی دارند، ضریب نفوذ اینترنت برابر است با ۴۶ درصد. کشورهایی که بیش از ۶۵ درصد ضریب نفوذ اینترنت داشته باشند  در جدول جهانی درج می شوند. رتبه اول در اختیار کشور ایسلند است که با جمعیتی بالغ بر ۳۱۱ هزار نفر دارای ۳۰۴ هزار کاربر اینترنت است یعنی ضریب نفوذ ۹۷.۸ درصدی!!!

اسلاید 9:

اسلاید 10: Thank you!

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید