مهارت‌های شخصی

آموزش آتش نشانی به مدارس

amoozesh_atashneshani_be_koodakan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش آتش نشانی به مدارس”

آموزش آتش نشانی به مدارس

اسلاید 1: بچه ها شماره آتش نشانی چنده؟

اسلاید 2: چرا ماشین آتش نشانی قرمز و زرد است؟چون رنگ قرمز نمادی از اخطار و خطر هست و همینطور قرمز رنگی هست که در دید انسان تاثیری مستقیم و سریع داره

اسلاید 3: تعریف خطر خطر شرایط یا اعمال بالقوه نا ایمنی است که می تواند منجر به آسیب، بیماری یا مرگ فرد شده و یا به اموال و تجهیزات و محیط زیست صدمه وارد نماید.

اسلاید 4: کی میدونه شغل آتش نشانی چیه و چه کاری انجام میدهند؟وظایف آتش نشانحمل و نقل وسایل و تجهیزات آتش نشانیکنترل کردن و خاموش کردن آتشنجات مصدومان و قربانیان از محل های آتش سوزی، صحنه تصادفات و سایر موقعیت های خطرناککنترل کردن نشت مواد شیمیایی و خطرناکنظارت بر عملیات های آتش نشانی و کار آتش نشان ها (مخصوص مسئولان تیم آتش نشانی)

اسلاید 5: تجهیزاتی که داخل ماشین آتش نشانی داریم چیه؟کپسول آتش نشانی

اسلاید 6: تهیه گزارشات روزانه ازعملیات ها (مخصوص مسئولان تیم آتش نشانی)برگزاری دوره های آموزشی در مدارس و سایر مراکز اجتماعیبازرسی ساختمان ها برای اطمینان یافتن از رعایت شدن مسایل ایمنی در آنهاارائه مشاوره حرفه ای به پروژه های ساخت ساختمان ها در خصوص رعایت موارد ایمنی در برابر آتش سوزی

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید