علوم انسانی و علوم اجتماعی ادبیات و زبان

آموزش ادبیات پایه نهم درس شانزدهم همراه با صوت متن

پاورپوینت-آموزش-ادبیات-پایه-نهم-درس-شانزدهم

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۴ اسلاید پاورپوینت آموزش ادبیات پایه نهم درس شانزدهم ( آرزو) همراه با صوت متن شامل: ۱- متن درس همراه با صوت متن ۲- معنی واژه ها ۳- خود ارزیابی ۴- نوشتن ۵- تاریخ ادبیات مناسب برای تدریس و قابل ارائه در کلاس
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
4850 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش ادبیات پایه نهم درس شانزدهم همراه با صوت متن”

آموزش ادبیات پایه نهم درس شانزدهم همراه با صوت متن

اسلاید 1: به نام خداپاورپوینت آموزش ادبیات پایه نهم همراه با صوت متندرس شانزدهم(آرزو)

اسلاید 2: فهرستمتن درس همراه با صوت متنمعنی واژگانخود ارزیابینوشتناعلام

اسلاید 3: آرزوپیش از هر چیز برایت آرزومندم که به خوبی ها عشق بورزی و نیکان و نیکویی ها نیز به تو روی بیاورند.آرزو دارم دوستانی داشته باشی، برخی نادوست و برخی دوست دار که دست کم، یکی در جمعشان مورد اعتمادت باشد.چون زندگی بدین گونه است، برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی، نه کم و نه زیاد، درست به اندازه، تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهند، که دست کم یکی از آنها اعتراضش، به حق باشد، تا زیاده به خودت غرّه نشوی.

اسلاید 4: ادامه درسهمچنین، برایت آرزومندم صبور باشی نه با کسانی که اشتباهات کوچک می کنند که این کار ساده ای است بلکه با کسانی که اشتباهات بزرگ می کنند.امیدوارم به پرنده ای دانه بدهی و به آواز مرغ سحری گوش کنی وقتی که آواز سحر گاهی اش را سر می دهد.چرا که از این راه احساس زیبا خواهی یافت، به رایگان.امیدوارم که دانه ای هم بر خاک بیفشانی، هرچند خرد بوده باشد و با روییدنش همراه شوی تا دریابی چقدر زندگی در یک درخت جریان دارد.

اسلاید 5: ادامه درسآرزومندم اگر به پول و ثروتی رسیدی، آن را پیش رویت بگذاری و بگویی: این دارایی من است. فقط برای اینکه آشکار شود کدامتان ارباب دیگری است! آری، پول ارباب بدی است؛ امّا خدمتگزار خوبی است.و در پایان برایت ای مهربان، آرزومندم همواره دوستی خوب و یک دل داشته باشی تا اگر فردا آزرده شدی یا پس فردا شادمان گشتی، با هم از عشق سخن بگویید و دوباره شکوفا شوید.ویکتور هوگو، با اندکی تغییر

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید