علوم انسانی و علوم اجتماعی ادبیات و زبان

آموزش ادبیات پایه نهم درس نهم همراه با صوت متن

پاورپوینت-آموزش-ادبیات-پایه-نهم-درس-نهم

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۶ اسلاید پاورپوینت آموزش ادبیات پایه نهم درس نهم (راز موفّقیّت،آخرین پرسش) همراه با صوت متن شامل: ۱- متن درس همراه با صوت متن ۲- معنی واژه ها ۳- خود ارزیابی ۴- نوشتن ۵- تاریخ ادبیات
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2638 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش ادبیات پایه نهم درس نهم همراه با صوت متن”

آموزش ادبیات پایه نهم درس نهم همراه با صوت متن

اسلاید 1: به نام خداپاورپوینت آموزش ادبیات پایه نهم همراه با صوت متندرس نهم(راز موفّقیّت،آخرین پرسش)

اسلاید 2: فهرستمتن درس همراه با صوت متنمعنی واژگانخود ارزیابینوشتناعلام

اسلاید 3: متن درسراز موفّقیّتآخرین پرسش

اسلاید 4: راز موفّقیّت کوچه ها و میدان های خاکی شهر توس، هر روز جایگاه کودکانی بود که گرد هم می آمدند و چند ساعتی به بازی و شادی و خنده های کودکانه سپری می کردند. در این میان، نصیرالدّین، هر روز لوح و کتاب در زیر بغل می نهاد. آرام از کوچه ها می گذشت و خود را به محضر درس استاد می رساند. بازی او، مطالعه و تحقیق، فریاد های کودکانه اش، بحث و مناظره با دیگر شاگردان و شادابی اش هنگامی بود که مسئله ای را حل می کرد و پاسخ دلخواهش را می یافت.

اسلاید 5: ادامه درسپیوسته درباره ی جهان و آنچه اطرافش می گذشت، تفکّر می کرد. در مغز کوچک او، پرسش های شگفت و بزرگ نهفته بود. چهار دیواری محضر استاد «حاسب» ، جایگاهی بود که طنین پرسش های او هر روز در آن می پیچید و به گوش استاد و شاگردانش می رسید و همه را شگفت زده می کرد. هیچ چیز مانند درس و بحث به روح ناآرام او آرامش نمی داد. روز ها می گذشت و هر روز، درخت وجود نصیرالدّین پربار تر می شد؛ امّا هرچه بیشتر می آموخت، عشق و علاقه اش به دانش اندوزی نیز بیشتر می شد.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید