علوم انسانی و علوم اجتماعی ادبیات و زبان

آموزش ادبیات پایه نهم درس هفدهم همراه با صوت متن

پاورپونت-آموزش-ادبیات-پایه-نهم-درس-هفدهم

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۳۸ اسلاید پاورپوینت آموزش ادبیات پایه نهم درس هفدهم ( شازده کوچولو) همراه با صوت متن شامل: ۱- متن درس همراه با صوت متن ۲- معنی واژه ها ۳- خود ارزیابی ۴- نوشتن ۵- تاریخ ادبیات مناسب برای تدریس و قابل ارائه در کلاس
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
5174 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [5 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش ادبیات پایه نهم درس هفدهم همراه با صوت متن”

آموزش ادبیات پایه نهم درس هفدهم همراه با صوت متن

اسلاید 1: به نام خداپاورپوینت آموزش ادبیات پایه نهم همراه با صوت متندرس هفدهم(شازده کوچولو)

اسلاید 2: فهرستمتن درس همراه با صوت متنمعنی واژگانخود ارزیابینوشتناعلام

اسلاید 3: شازده کوچولو وقتی شش ساله بودم، روزی در کتابی تصویر زیبایی دیدم. این تصویر مار بوآیی را نشان می داد که جانور درنده ای را می بلعید. در آن کتاب نوشته بودند که مار های «بوآ» شکار خود را بی آنکه بجوند، در سینه فرو می برند؛ آنگاه دیگر نمی توانند تکان بخورند و در مدّت شش ماه که به هضم آن مشغول اند، می خوابند. در آن سنّ کودکی، من درباره ی این ماجرا و ماجرا های دیگر جنگل بسیار اندیشیدم تا توانستم نخستین کار نقّاشی ام؛ یعنی تصویر شماره یک را با مداد رنگی بکشم. تصویر چنین بود:

اسلاید 4:

اسلاید 5: ادامه درس من شاهکار خود را به آدم های بزرگ نشان دادم و از آنان پرسیدم که آیا نقّاشی من آنان را می ترساند یا نه؟ در پاسخ گفتند: « چرا؟ مگر کلاه هم ترس دارد؟ » نقّاشی من شکل کلاه نبود، بلکه تصویر مار بوآ بود که فیلی را بلعیده بود و هضم می کرد. آنگاه من درون شکم مار بوآ را کشیدم تا آدم های بزرگ بتوانند چیزی از آن بفهمند. آدم های بزرگ همیشه احتیاج به توضیح دارند. باری تصویر شماره ی دو من چنین بود:

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید