کسب و کار فروش و بازاریابی

آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

afzayesh_faloer

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام”

آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمآموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

اسلاید 2: مقدمه:خیلی وقتا شده برای افزایش فالوور هات به هر دری زدی تا به هدف ایده آلت برسی؟اما خب امون از اینکه خیلی هاشون فیکن یا با قیمتای سرسام آور

اسلاید 3: خیلی سخت نیست پس بیا شروع کنیم

اسلاید 4: آماده ای؟!بزن بریم 

اسلاید 5: توضیحات:سلام.ممنونم بابت خرید این پاورپوینت :)دراین این چند اسلاید میخوام آموزشی بینظیر رو دررابطه با افزایش فالوور اینستاگرام(کاملا ایرانی و واقعی) به همراه چند نکته بسیار مهم درباره مدیریت پیچتون رو بهتون بگم.با عمل به این روش و مدیریت صحیح پیچتون که گفته میشه دیگه از شر هرچی برنامه فالوور بگیره راحت میشید. پس نگران هیچی نباشید و همراهمون بیاید.:)

اسلاید 6: افزایش فالوور واقعیقسمت اول آموزش:برای جذب فالوور ایرانی یک تکنیک ساده به شما میگم که باید انجامش بدید:×برای این کار شما دنبال پیچ هایی میگردید که برای اشخاص معروفی هستند و فالوور های آنها بالای 2 میلیون باشد. مثل پیچ آقای گلزار یا خانم ترانه علیدوستی و یا اقای رامبد جوان و امین حیایی.و سپس آنها را فالو میکنید.×بعد از اینکه پیچ را فالو نمودید یک نوار زیر آن درست میشود که یک سری افراد معروف دیگر که مثلا این اقا فالو کرده به شما نشان میدهد(حدود15 نفر) آنها رو هم فالو میکنید.×پس از انجام این کار میتوانید دنبال افراد معروف با فالوور بالای 1 یا2 میلیون بگردید و این کار ها رو تکرار بکنید.

1,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید