صفحه 1:

صفحه 2:
انتظار دارم که آموزش در تمام انواعش به صورت عمده ای در دهه بعد ارتقا یابد. باور دارم که فناوری اطلاعات افراد ۳ در تمام سنین, هم در داخل و هم در خارج کلاس قادر می سازد تا راحت تر , لذت بخش تر و موفق تر از كذشته ياد بكيرند.

صفحه 3:
آموزش الکترونیکی ‏ (

صفحه 4:
آموزش الکترونیکی (یادگیری الکترونیکی) عبارت است از ارائه مطالب آموزشی (اطلاعات و محتوا) از طریق اینترنت يا به وسیله اینترنت . یادگیری الکترونیکی . آموزش برخطی است که به صورت همزمان يا غیر همزمان ارائه می شود.

صفحه 5:
آموزش | لزوم ایجاد آموزش الکترونیکی: “سير صعودى توجه به آموزش در جهان “جالشهاى بيش روى آموزش سنتى “”تبديل آموزش از امرى تخصصى به نيازى همكانى "وابستگی ثروت ملل به صنايع دانش محور

صفحه 6:
آموزش الکترونیکی در قرن جدید تنها ‎af‏ چیزی که می تواند wa! شما را از بقيه رقبا

صفحه 7:
اولین و مهمترین تفاوت: دیدگاه شاید بهتر باشد از واژّه فراموشی الکترونیکی به جای آموزش الکترونیکی ‎i Basle SF se pal Saw‏ آموزش الکترونیکی باید تمام روش های ‎paver lj ak‏ در سوی دیگر گاهی‌تومایش‌مترنشود که آموزش الکترونیکی همان آموزش سنتی است که تنها از طریق رسانه های الکترونیک انتقال می یابد.

صفحه 8:
رد ما واحدهای درسی عرضه شده. دانشگاهی يادكيرى تا كرفتن مدرك دانشگاه همچون گوشه خلوت. دانشجويان سن ©0) تا 6363 سال رقبا سایر دلنشگاهها هستند ارانهواحد درسی در یک كلاس چند فرهنگی نظم و انضباط فردی سرمايه دولتي فناوری به عنیان هزینه واحدهای درسی تقاضا شده عملکرد تمام سال يلذكيرى مادام العمر دانشكاه جون شريكى در جامعه و رقبا هر کسی می توندبشند ارائه واحد درسی در هر جا جهنی نظم و انضباط گروهی ‎SFA‏ فناوری به عنوان امتیاز

صفحه 9:
ویژگی های آموزش الکترونیکی: از مهمترین ویژگی های آموزش الکترونیکی می توان به ‎sq roils eked auld‏ بافندفتقم و نیز قافلبودن دوره های آموزش مجازی از محتوا و روش های آموزشی اشاره کرد. همانگونه که اشاره شد آموزش مجازی تنها ارائه مطالب آموزشی از طریق اینترنت نیست . بلکه ضمن استفاده از بستر اینترنت برای انتقال روش های آموزشی و محتوای آموزشی ارائه شده از اهمیت والایی برخوردار است.

صفحه 10:
اهداف آموزش الکترونیکی: اهداف آموزشی: ۲ کمک به توانمند سازی افراد برای یادگیری فعال ۲" کشف و پرورش استعدادهای پنهان با ایجاد فرصت آموزشی ۲ کمک به پرروش خلاقیت های یادگیرندگان از طریق خودآموزی و خودپژوهشی ۲ ایجاد زمینه مساعد برای چرخه دانش در جامعه که امروزه مهم تر از تولید دانش است. % فراهم کردن زمینه های مناسب گذار از آموزش معلم محور ‎gat‏ ‏آموزش یادگیرنده محور از طریق سازماندهی فرایند یادگیری - یاددهی ۲ پاسخ به نقاضای آموزش اهداف فرهنگی, اجتماعی , پژوهشی, اقتصادی و علمی

صفحه 11:
آموزش | مزایای آموزش الکترونیکی: مزایای آموزشی: عدم نياز به صرف وقت برای فراگیری بسیاری از مباحث غير ضروری به خاطر آسان بودن استفاده از بانک های اطلاعاتی و متون آماده. ” تنوع روش های یادگیری عدم نیاز به حضور استاد و دانشجو در کلاس درس ¥ عدم وابستگی کلاس درس به زمان خاص کیفیت بالای ارائه دروس آموزشی ۷ عدم وابستگی کیفیت ارائه به شرایط روحی استاد % پشتیبانی از تعداد زیاد دانشجویان در یک کلاس ب“ بالا بردن سطح علمی جامعه ۷ دسترسی 00[86 به کتابخانه های دیجیتال ۲ بالا رفتن میزان اثربخشی و بازدهی آموزشی مزایای غیر آموزشی

صفحه 12:
مهمترین عیب آموزش ‏ . الکترونیکی , مهمترین حسن * آن است؛ جذفارجباط فیوبکن. ایستاد و دانشجو ‎Sai‏ نتم هر فناوری به همان تعداد. برندگان, .بازنده دارد

صفحه 13:
معایب آموزش الکترونیکی امکان پرداختن یادگیرنده به فعالیت دیگر ۲ استفاده از زمان های غیر مفید برای یادگیری ۲"نگاه به تحصیل به عنوان امر جنبی ۲ فضای شلوغ و متنوع اینترنت ۲ گرایش روز افزون اینترنت به تفنن و سرگرمی فقدان امکانات آزمایشگاهی و ... ۷توجه صرف به مسایل آموزشی یادگیرنده ‎v‏

صفحه 14:
آموزش | سیستم جامع آموزش الکترونیکی : ۷سیستم مدیریت آموزشی ‎(LMS)‏ ‏سیستم مدیریت آموزش (۴۵۴896۳۱6۳۶ ۱6۵۳۲۴9 ‎(systems‏ ‏نرم افزاری مبتنی بر وب است که امکان مدیریت و بررسی های لازم برای اين منظور را فراهم می کند. معمولاً هر سیستم مدیریت آموزش شامل کارکردهای مدیرجین ورانظ بآذگیرجه آمست:

صفحه 15:
آموزش الکترونیکی سیستم جامع آموزش الکترونیکی : "ابزار ‎(Authoring Tools) jul‏ در هر سیستم آموزش مجازی معمولاً ابزاری برای نگارش و ویرایش محتواهای آموزشی وجود دارد. افزایش استفاده از ابزارهای چندرسانه ای در ارائه محتوای آموزشی بر لزوم ایجاد 1 % COU ‎ipl gla ae‏ تون ‎ ‏در هر سستم موش سعازی ‎Nome‏ زار بای کرش در ‎ ‎ap taal ane Bs‏ ابش اه رای

صفحه 16:
آموزش | سیستم جامع آموزش الکترونیکی : ۴سیستم: مدیریت. محثوا (6145 با ۱6095) بخش دیگری از سیستم مدیریت آموزشی, سیستم ‎Learning Content Management) Isino cy 20‏ ‎(System‏ يا به اختصار ‎Content Management)‏ ib ‏می‎ (System Suz SCO*

صفحه 17:
: ‏سیستم جامع آموزش الکترونیکی‎ (Assessment Tools) wb jl sll” همانگونه که اشاره شد می توان با طرح پرسشهایی در هنگام مشاهده محتوای آموزشی میزان یادگیری دانشچو را سنجید. همچنین با بسته های نرم افزاری نظیر ]6-065 می توان آزمون های پایانی جهت ارزیابی کلی دانشجو برگزار نمود.

صفحه 18:
سیستم جامع آموزش الکترونیکی : "کلاس های مجازی (01355700705 یکی از قابلیت های آموزش الکترونیکی , امکان برگزاری کلاس های برخط (00۱06) به صورت یک طرفه یا دو طرفه و بصورت صوتی یا صوتی و تضویزی, هی اباشتد. ‎ajay Gil joi‏ نیز محدودیت پهنای باند شدیداً بر کیفیت آموزش مجازی تأثیرگذار است. (Virtual ‘Whiteboard

صفحه 19:
آموزش الکترونیکی قطعاً مقوله آموزش مجازی و دنیای پیش روی ما در این صنعت در وسع ارائه ای دانشجویی محدودیت زمان ارائه نمی کت85

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان