صفحه 1:

صفحه 2:
we 9 : al ‏موزش الکترونیک‎

صفحه 3:
يادگيري الگترونيگي

صفحه 4:
تعریف پادگ يادكيرى الكد كذرونيك

صفحه 5:
انش لرر بر ارس را رم 0 0 | ‏به لل ل م‎ ١ بودیت زماني و مكاني ندارد نرد

صفحه 6:
انواع يلدكيري الكترونيكي ع مي توان ان ان نام برد : در ۲ ترح الک ) باکر الک ر رتیت ‎policies ps‏ لاحر رك ب قورت رم

صفحه 7:
سه » کلاس و دانشگاه

صفحه 8:
يادگيري الكثرونيكي به صورت ‎ne‏ خى از امورش هاي ‎ee‏ رك شبکه راوررر 0 ي كه بذون استفاده از ‎(CEP ie) esa)‏ رد 7 ریز ‎ ‏تون ء ‎as yy‏ یس ‎jah‏ بدرن ارتباط ‎ ‎a,‏ را ار رل زر عدم بهره مندي از ‎(ainsi) oy ae‏ کر ‎ ‎DEI ies))

صفحه 9:
مشدمه اي بر ۴-۱۵۵۲۳۱۳0 :

صفحه 10:
8 1 وسايل الكترونيكي است که ي اررائه شده از طريق كامبيوترى که ‎et IND‏ کر 0-6 أموزشي أست كا ترا در بر رن در که و براي ‎ ‎

صفحه 11:
* das) IS , ‏دارپهچ‎ رابت ناس بر بدسر کم ‎2G Vecircing‏ از 99( رم ( )مس محر( 0 (۲۰ ۰۰ 3 On ESS) ‏و55‎ ‎On E302) CO00S Sooo

صفحه 12:
led Training- »--) 0966© ‏قبل از‎ (Instructor(ILT)

صفحه 13:
7 را مسر ۰ و روورورس () + لك و . ‎ee!‏ ‏درمز طر ر دلتشبز ر ‎re aie‏ ۳ ‏سرا‎ visi

صفحه 14:
195-0 (گردگي ۲ ۷۷) Sa) eal prs ‏ول‎ + (Orage بح دی ‎SS dlispesiy 3) 3s‏ لس 0 ‎٩2‏ تا 6 ۱ به طور دائم ارسال مي شد ی ار ۳

صفحه 15:
60-00 (نسل بعدي ۷۷ این دوره موج ‎jg) ap‏ زرم سرا رالر برس aS

صفحه 16:
tet thet et het oa ‎chet oat‏ ای ‎

صفحه 17:
- ‏لی در فرآیند آموزش از راه دور‎ gual Jal yo ‎esp Ls ©‏ ام از رل درر حرلل زیر سارک ادارئد : ‎ ‏» مربيان و اساتيدء تسهيل ‎fez)‏ مدیریت ‎oes‏ اسرران ر دالنتحریان ‏کر ارت بر ‎ ‎

صفحه 18:
‎me 7 ®‏ 2 ۰ روشهاي آموزش و پادگيري از راه دور: ‏1 ارم ‎Sys‏ 3 مینار ‏4 ‏كاههاي مجازي مشاركتي ‎٠»‏ عوامل دانشكا ‎ ‎

صفحه 19:
آموزش از راه دور چگونه ارائه مي شود؟ ترش از راد برر از ابزارس ‎By‏ کي بر مر کر رل در را ۳ هي eet EA) ‏الف)‎ ‏هاي تصوير ي‎ ys) © aS (4 1 6 باك

صفحه 20:
مزیت هاي آموزشي الكترونيكي نسبت به ثابل استفاده بردن در کلید ساحات شبانه ررز کیفیت بالاتر و پیوستگی بیشتر خرددار برد ر رده روي درد ‎NSS Els‏ اطلاعات دلخواه طي آموزش مناسب براي دوره هاي فر اگیر

صفحه 21:
رهب ‎es lps ls‏ رر بان ال( ۱ ۱ ‎CSIs‏ ‏تبت نام ۰ کاتالوک نوره » امتحان » ی کاس اموز 3 ار Ce haya آسززیان ء مشازريد تلاس درس « علدانانت ع كد

صفحه 22:
(Virtual Classroom) yj ws © ی سول كد رك إن كا تا م ل ‎ess‏ را با رل ره امكاناتي 1 ۱ ار زر رل زر ردي ‎GA‏ نمايند.) ا این محیط یه

صفحه 23:
دانشگاه های مچازی ‎oo‏ ی زر ها Be eee ee Dew) ee) 55

صفحه 24:
رل ات سر را ظ یبد مانتیرین مر نوم دانکتاد بات » تساک آز سس سل سار دررس ر و ‎OF‏ ها ‎ae Doe‏ ‏دمم درس 2 ابر سا 0 ا لد ‎

صفحه 25:
1 کاربر دارند تصميماتي را در مورد ‎as‏ ا كد Ale JS ge

صفحه 26:
اجزا يك ‎ITS‏ را که در ‎S pala‏ ار. جه به نظر مي رسد میئوان به صورت زیر در نظر گرفت ماژول آموزشي (ب۳۷() امجوم‌ولی<)) سل 65 )5 ‎Wate)‏ اسر محدرده قي دائش ‎CQL)‏ سول (Cx SUE, ci Voce) ‏سل‎

صفحه 27:
سخت افزاري و شيكه کردن کر رش ب 2 لثر ار ر ‎ae Seana‏ ۰ ‎pee‏ اه مر ‎ ‏بر ‎ree oe‏ اله ‏اين كشور دارد. تور نوكر ‎eae‏ ‏کررر. ‏مفاهیم بشادین 1 ‎ ‏باه باعت ع ‎ ‎en Be‏ در ‎ ‎ ‏شیر = ‎ ‏اموزشس الكترونيكي. كرديده ار ‎ ‎

صفحه 28:
aes, acne ee SAS nies Doe ee eee eens 1 9 ‏اد‎ ee 1 a ae Uae Fer ie SNe Pp UNS 4 ZS eee es er, eae at eee eset eta ete ‏و‎ Ses sermons «53*00 oe 7 7 Bes ez wees arenes

صفحه 29:
و ری تیه رک تسب ) نگاه شود که فر مورد ی از نظر اب 0 0 ‎aren yes‏ ۷7 7 به از يعد مت رت ورزر eS ‏أكلزل توستفة م2‎

صفحه 30:
1 و 7200000 & ‎each Oe Ee leer ie‏ را ‎ ‎

صفحه 31:
عمده ترین استانداردها .سل ر نتریات )2۱ و ترتیب دس ‎NOG we‏ بر مر 1 Ge ‏بر‎ pase 5 ن استائداردء استاتدارد 5 ا

صفحه 32:
پیش بيني رشد 3۳۳10 08 ۲ ال ۳ ۳ ۱۰ 0 تم يك سمت تراك بازار ‎cay)‏ ات مسررم ۳ کر رد تجزیه و تحلیل 1۳ ۰ بيني مي كند كه در ساك ©0(0(9© اين بازار رشدي )98 میلیارد ‎AS GNIS SES Sy‏ كرك زار لد لس رد

صفحه 33:
نوعي نرم افزار ‎E-Learning‏ در ایران میندی کاشانی : ارم افزارر رام( در حبل حاضر در را ۰ ز ۱ تر ی اثز ار سل ارل را درد , ترم اقزار در حا ‎١‏ حاشو در ري لك 555 دانتتاد ر مدرسه آموزش عالي و در (0© كشور جهان به كار برده اناك زار رر 2 زر 1 سل" ز piel, Vacs ‏زر مر ل‎ 1

صفحه 34:
نه اجراي بيك ‎si) Is)‏ 3 3 ايران در يك اردر د تر بر دارد ‎ee‏ ‎lp aap! Boe‏ اكردئد. ‏مده أذ و با ‎ ‎ ‎ ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان