کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

آموزش بورس و تحلیل تکنیکال مقدماتی

amoozeshe-boors-va-tahlile-technical

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
سلام خدمت همه دوستان عزیز اموزش ورود به انواع بورس به خصوص بورس ایران در ۵۴ صفحه و اموزش مقدماتی و اولیه از صفر تحلیل تکنیکال که بسیار کاربردی برای معاملات شما می باشد. و راه ارتباطی و سوال در مورد اموزش های بورسی داخل فایل می باشد فایل برای کسانی داخل بورس هستند و کسانی که نیستند مناسب است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2581 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش بورس و تحلیل تکنیکال مقدماتی”

آموزش بورس و تحلیل تکنیکال مقدماتی

اسلاید 1: آموزش بورس و تحلیل تکنیکال مقدماتی از مهران علیمردانی

اسلاید 2:

اسلاید 3: سرمایه گذاری در بورس بهتر است یا بازار طلا و سکه ویا دلار؟

اسلاید 4: بازدهی سالانه بورس در سال 98 چقدر است؟بازدهی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران طی یکسال منتهی به 6 اسفند 98 به 280 درصد رسید، یعنی به طور میانگین هر واحد سرمایه‌گذاری در این بازار در این مدت ۲.۸ برابر شده است.نماد وسدید از 4 / 9 /98 تا تاریخ 4/ 2 / 99 یعنی بازه 5 ماهه بازده 934 درصدی داشته است یعنی اگه در برج 9 ده میلیون هر فردی میخرید در برج 2 یعنی 5 ماه بعد 93 میلون چهارصد تومان شده بود همان ده میلیون تومان و چه سرمایه گذاری میشناسید به این درصد در ایران سود کنید؟

اسلاید 5: چارت نماد وسدید در تاریخ 4/ 9/ 98 به قیمت 250 و در 4/ 2 /99 به قیمت 2500

اسلاید 6: راه ورود به بورس؟افراد بالای 18 سال دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالا با مراجعه به سایت کارگزاری ها میتوانند اطلاعات خود را وارد کرده و پس از پرداخت 10 هزار تومان به دولت در سایت سجام میتوانند کد بورسی گرفته و وارد بورس شوند.لازم به ذکر است چند ماهی می شود که حداقل داشتن دیپلم برداشته شده است.پس از ثبت نام در کارگذاری باید یکبار به دفتر پیشخوان دولت یا شعب کارگذاری در شهر های بزرگ مراجعه کرده تا بتوانید احراز هویت کنید یعنی کارت ملی و شناسنامه شما رو اسکن می کنند و چند تا امضا و تمام دفتر پیشخوان ها مبلغی از شما بابت این کار اخذ میکنند.برای ورود به بورس باید شماره حساب و شبا کارت خود را از بانک مربوطه تهیه کنید.

اسلاید 7: عرضه اولیه چیست؟سهام شرکتی که تاحالا در بازار بورس نبوده استایا همیشه سود دارم بخرمش؟چقدر سود دارد؟چرا سود دارد؟چرا به هر نفر مقدار کمی میدهند ؟چه جوری باید خرید؟

اسلاید 8: کارگذاری چه درآمدی دارد ؟ کارش چیست؟از هر خرید و فروش مجموعا 1.5 درصد کمسیون میگیرد.نیم درصد مالیات نیم درصد سهم سازمان بورس که زیر نظر بانک ملی مرکزی تهران می باشد و نیم درصد هم برای سود کارگزاری ها برای خرید و فروش شماکدام کارگزاری برم؟هر کدام که در شهر من وجود داردمیتونم بعدا عوضش کنم؟ایا کارمزد ان ها متفاوت است؟ خیرپیشنهاد شما؟ مفید و اگاه و تدبیرگران فرداچرا؟ چونکه بهترین سیستم معاملاتی دارن عضو هاشون از بقیه بیشترهکار کارگزاری برا ما چیست؟ چون نمیشه همه برن تهران سازمان بورس خرید کنند معاملات شده انلاین و برخط پس پلی هستند بین ما و بورس که بتونم من خرید کنم و سرمایه گذاری در بورس کنم

اسلاید 9: ارز دیجیتال بهتر است یا بورس؟مسلما بورس چرا ؟چون ریسک کم ترحفظ سرمایه بهترچونکه ایرانی ها تحریم هستند و دستشون به هیچ جا بند نیست در خارج کشور و پولی که بره خارج برگشتنش برا شما سخته چون ایران تحریم

اسلاید 10: بورس خارج یا امریکا یا کشور های دیگه ؟ چه طور؟مسلما خوب هستند با بازده بهتر از بازار ایران اما چونکه ما ایرانی هستیم و همان مشکل داشتن حساب خارجی و ... میشه به وسیله رابط این کار رو انجام بدهید اما اصلا خوب نیستباعث ضرر میشهممکنه پولتون بلاک بشه و برنگردهممکنه رابط بخورهممکنه سرمایتون ضرر زیاد کنه چون بورس کشور های دیگه نوسان زیادی داره

اسلاید 11: چیکار کنم تو بورس ایران موفق بشم؟ و رشد کنم؟اها بهترین سوال رو کردید؟دو علم تکنیکال و فاندامنتال برای همه بورس ها و سکه و ارز ها و طلا و.... وجود دارد.با استفاده از این دو علم سرمایه گذاری کنید.هر دو علم باهم ؟کدوم بهتره؟هیچ کدام بهتر نیست هر دو با هم باشند و مکمل همدیگر هستند.

اسلاید 12: راه دیگه برای سرمایه گذاری در بورس؟ چیه ؟ اخه من فرصت مطالعه ندارم و نمیتونم هر لحظه انلاین باشم.1- سبد گردان : افرادی که اطلاعاتی از از بورس دارند این کار رو انجام میدن و به صورت توافقی و درصدی کار میکنند یعنی میزانی از سود شما رو میگیرند اما برای شما در سهم های مناسب سرمایه گذاری میکنند.2- سرمایه گذاری بدون خریدن سهام یعنی صندوق های کارگزاری ها پول در بورس هست ولی سهام نمیخرید ماه به ماه مثل بانک سود پول میاد روش از کجا؟ کارگزاری با اون پول کار میکنه سود میده بهتون و همیشه و هر ماه میده و ضرر ندارد.3- سیگنال خرید بخرم =یعنی چه؟ افرادی که تجربه و علم کافی دارند به شما اعلام میکنند که زمان خریدن و فروختن است و سود میکنید. کجا هستند این اشخاص؟ در فضای مجازی کار میکنند.4- کانال و گروه زیاد هستند که میگویند بخرید رایگان هم هستند ایا خوبه؟ به هیچ وجه از کسی که اطمینان کامل ندارید سیگنال خرید و فروش نگیرید و معامله نکنید.

اسلاید 13: آیا شما سیگنال خرید و فروش و سبدگردانی انجام میدهید؟بله با توجه به شرایط اعضای بورس مشاوره و سیگنال و سبدگردانی انجام می شود.با توجه به تجربه 4 ساله و اشنایی کامل با بازار سرمایه بورس ایران انجام میشود رزومه کاری در تلگرام موجود می باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر با ایدی تلگرام زیر در ارتباط باشید.Telegram: @mehranalimardaniInstagram: mehrantext

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید