کسب و کار اقتصاد و مالی

آموزش بیت کوین

bitcoinn

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۴۳ اسلاید بیت کوین اولین رمز ارز دنیا است که بر بستر فناوری بلاک چین ساخته شده است. قیمت و ارزش بیت کوین و سایر رمز ارزها از باور عمومی مردم دنیا نسبت به ارزشمند بودن این دارائی‌ها ناشی می‌شود. امروز هیچ یک از پول‌های جهان دارای پشتوانه نیستند و بیت کوین نیز درست مانند این ارزها نیازی به پشتوانه ندارد ما در این پاورپوینت می خواهیم برای شما عزیزان آموزش بدهیم که چطور با یک سیستم خانگی بتوانید برای خودتان پولی و درآمدی کسب کنید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1601 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش بیت کوین”

آموزش بیت کوین

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمنام: نام خانوادگی: موضوع:رمز ارز و بیت کوین تهیه کننده:

اسلاید 2: تاریخچه رمز نگاری(Cryptography )کلمه رمز نگاری از لغات یونانی به معنای محرمانه نوشتن متون می باشد و تاریخچه ای بس طولانی و برجسته دارد که به هزاران سال قبل بر می گردد ولی امروزه رمز ارز یا ارز رمزنگاری شده را به عنوان یکی ازانواع ارز مجازی می شناسند. ارزهای رمزنگاری شده به صورت غیرمتمرکز کنترل میشوند که در مقابل نظامهای بانکداری متمرکز قرار میگیرد. غیرمتمرکز سازی در ارزهای رمزنگاری شده از طریق تکنولوژی بلاک چین امکان پذیرشده است که خود یکی از انواع فناوری توزیع شده میباشد

اسلاید 3: رمز نگاری چیست؟رمزنگاری عبارت است از بهم ریختگی و غیر قابل فهم کردن اطلاعات برای عدم دسترسی افراد غیر مجاز به محتوای رمز شده که اطمینان از این دست عدم دستیابی از مهمترین چالشهای امنیتی در رابطه با توزیع اطلاعات در اینترنت است . یکی از متداولترین روشهای حفاظت اطلاعات، رمز نمودن آنها است . متخصصین رمز نگاری بین رمز(Cipher) و کد(Code) تفاوت قائل هستند و در واقع آن ها معتقدند رمزنگاری تبدیل متن به کد با استفاده ازتکنیکهای ریاضی و برای برقراری امنیت اطلاعات است. رمز عبارت است از تبدیل کاراکتر به کاراکتر یا بیت به بیت بدون آن که به محتویات زبان شناختی آن پیام توجه شود و کد به معنای تبدیلی می باشد که کلمه ای را با یک کلمه یا علامت دیگر جایگزین می کند.

اسلاید 4: رمز نگاری1 رمزگذاری متقارن یا کلید خصوصی: Encryption Symmetric در رمزگذاری متقارن ما یک ماشین رمزگذاری و یک ماشین رمزگشایی داریم که هر دو با یک کلید کار میکنند.رمزگذاری نامتقارن یا کلید عمومی: Asymmetric Encryptionدر رمزگذاری نا متقارن سیستم یک زوج کلید خصوصی و عمومی ایجاد مینماید به این معنا که از دو کلید متفاوتبرای رمزنگاری استفاده می شود یک کلید برای رمزنگاری و کلیدی دیگر برای رمزگشائی.

اسلاید 5: تابع درهم ساز یا هشیک تابع درهمسازی یا تابع هش نوعی تبدیل است که رشتهای طولانی را به عنوان ورودی دریافت میکند و رشتهای با طول ثابت را به عنوان خروجی نمایش میدهد. مقدار هش حاصل، نمایشی از کل محتوای متن یا رشته ورودی است برای آن متن به حساب آورد. در ادامه با چند تابع پرکاربرد هش بیشتر (اثر انگشت دیجیتالی) و میتوان آن را به نوعی آشنا می شویم.

اسلاید 6: چند تابع پرکاربرد هش

اسلاید 7: چند تابع پرکاربرد هشMD5: یک هش 121 بیتی تولید میکند. مقاومت در برابر برخورد پس از تقریبا 2^21 هش شکسته خواهد شد.SHA-1 یک هش 160بیتی تولید می کند. مقاومت در برابر برخورد پس از تقریبا2^61هش شکسته خواهد شد.SHA-256 یک هش 256 بیتی تولید میکند و در حال حاضر توسط بیت کوین استفاده میشود.Keccak-256 یک هش 256 بیتی تولید میکند و در حال حاضر توسط اتریوم استفاده میشود.

اسلاید 8: قبل از ماین:

اسلاید 9: بعد از ماین:

اسلاید 10: بیت کوین:کوین و توکن چیست؟نکته مهم ابتدایی این است که تمام ارزهای رمزپایه منتشر شده یا به شکل کوین هستند و یا به شکل توکن پس گزینه ی سومی وجود ندارد.کوین (Coin) چیست؟ نوعی از ارزهای دیجیتالی است که شبکه مستقل دارند و به هیچ بستری وابسته نیستند ، مانند اتریوم(Ethereum) بیت کوین (BitCoin) یا ریپل(XRP)

اسلاید 11: پول چیست؟پول رایج باید دارای 5 ویژگی زیر باشد:مورد قبول عموم باشد.بادوام باشد.استفاده از آن آسان بوده و قابل تقسیم به قسمتهای کوچکتر باشد.دارای ارزش ثابت باشد.تولید آن محدود باشد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید