مدیریت و رهبری

آموزش درون صنعت Training Within Industry

Training-Within-Industry

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش درون صنعت Training Within Industry”

آموزش درون صنعت Training Within Industry

اسلاید 1: آموزش درون صنعتTraining Within Industry

اسلاید 2: عنوانآموزش درون صنعتنوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجراموضوعمنابع انسانی / مدیریت دانش و اطلاعاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: روش آموزش درون صنعت TWI) )تکنیکی است که می تواند برای توسعه مهارت های سرپرستی (سوپروایزری) استفاده شود. یک سرپرست (سوپروایزر) فردی است که در مسئولیت افراد بوده یا اینکه هدایت کار دیگران را بعهده دارد. TWI بر اساس این ایده استوار است که نظارت کلیدی بمنظور اطمینان از اینکه تولید بطور هموار پیش می رود، که محصولات با کیفیت ساخته می شوند و اینکه هزینه ها تحت کنترل هستند و مردم همیشه با خیال راحت کار می کنند، می باشد. براساس تجربه سرپرستان خوب به طور کلی پنج نیاز دارند:1- دانش و آگاهی از کار. اطلاعاتی که یک شرکت را از دیگری متمایز می کند. به عنوان مثال: مواد، ماشین آلات، ابزارها، عملیاتها، فرآیندها یا مهارت فنی. 2- دانش و آگاهی از مسئولیت. وضعیت شرکت در خصوص: سیاست ها، توافق نامه ها، تنظیم کننده ها، قوانین ایمنی، و روابط میان گروهی. 3- مهارت در آموزش. حتی اگر ما مقدار زیادی از دانش و مهارت در مورد کار داریم، ما نمی توانیم آنها را به خوبی یاد بدهیمکه اگر مهارت در آموزش نداشته باشیم.4- مهارت در بهبود روشها. این به استفاده از مواد، ماشین آلات و نیروی انسانی در یک راه موثر می پردازد. سرپرستان باید هر عملیاتی را بمنظور حذف، ترکیب، تنظیم مجدد و ساده‌سازی جزئیات کار مطالعه نمایند. در این روش سرپرستان می توانند بهترین استفاده از مواد، ماشین آلات و نیروی انسانی‌ای که در دسترس هستند را ایجاد نمایند.

اسلاید 4: 5- مهارت در رهبری و پیشرو بودن. این امر کمک می کند تا سرپرستان به بهبود توانایی خود در کار با افراد پرداخته و باعث می شود کارگران به همکاری با آنها در کار سوق داده شوند. هنگامی که این 5 نیاز برآورده شود، سرپرستان می توانند به مشکلات رسیدگی کنند. مانند: اشتباهات، تصادفات، نقص، دوباره کاری، ضایعات، تاخیر کار، اپراتور بی دقت، تنوع در انجام کار، و غیره. مراحل روش آموزش درون صنعت : الف ) دستورالعمل شغلی. 1- کارگران را آماده کنید. 2- عملیات را ارائه نمایید. 3- عملکرد را تست و آزمایش کنید. 4- پیگیری کردن.ب) روش های شغلی. 1- شکستن اجزای شغل. 2- سوال از هر جزئیات. 3- توسعه روش های جدید. 4- اعمال روش های جدید.ج) روابط شغلی. 1- دریافت حقایق. 2- وزندهی و تصمیم گیری 3- اقدام. 4- بررسی نتایجفرضیات آموزش درون صنعت :سرپرستان نقش کلیدی برای رسیدن و حفظ ثبات عمومی در کارگاه را دارند. بخشی از کار هرکس بطور مداوم در حال بهبود است.افراد و توانایی های فکری‌شان ، مزیت رقابتی است.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطآموزش ضمن خدمت On-The-Job Trainingمزایاروش چهار مرحله‌ای از هر برنامه ساده، سرراست و آسان جهت پیاده سازی است.اگر سرپرستان از یک روش مطمئن و قابل اعتماد آموزش های شغلی استفاده کنند، این حالت تضمین می کند که کار استاندارد شده و دنبال شونده است. این کار باعث ایجاد ثبات اساسی در عملیات به دلیل یک نتیجه قابل پیش بینی برای هر شغل وجود دارد. تاکید بر استفاده از ذهن خودبا به دست آوردن همکاری مردم، این امر باعث ایجاد محیط مشرکتی به جای یک محیط خصمانه در کارگاه میشودبهره وری و مزیت رقابتی بیشتر.کاربردهاآموزش های شغلی، طراحی کار و بهبود توسط افرادی که انجام کار می دهند، به دست آوردن مشارکت مردم از طریق ایجاد یک محیط کار مشارکتی و عادلانهمعایبعدم تعهد مدیریت و قوام هدف از مهم ترین عوامل محدود کننده هستند.

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان