سایر آموزش

آموزش رفرنس دهی مقالات و پایان نامه

refrence-maqale-v-payanname33

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش رفرنس دهی مقالات و پایان نامه”

آموزش رفرنس دهی مقالات و پایان نامه

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: رفرنس دهی

اسلاید 3: طبیعت رفتار استنادیگارفیلد در طی یک دوره ده ساله در دهه 1960 آزمون معروف به آزمون گارفیلد را بر روی دانشجویان خود انجام داد. وی مقاله ای ازخودراکه فاقدهرگونه استنادی بودبه دانشجویان خودمی دادوازآن هامی خواست که درهرقسمت ازمقاله که لازم می دانند، جای یک رفرنس جا افتاده را مشخص کنند.تعداد این استنادهای پیشنهادی بین 15 تا 74 بود که میانگین آن ها رقم 45 بود. این رقم به تعداد واقعی رفرنس های مقاله (41) بسیار نزدیک بود. نتیجه: هرگز گمان نبرید که دیگران نمی فهمند که شما رفرنسی را حذف کرده اید یا بدان استناد نداده اید!!!

اسلاید 4: تنظيم منابع و مآخذ (رفرنس نويسي)

اسلاید 5: استناد کردن (Citation ) رفرنس دادن(Referencing) استناد کردن، عمل ارجاع به کار نویسندگان دیگر،در قسمتی از متن خود است.استناد به کارها هم نشان دهنده مطالعه انجام شده در آن زمینه و هم حمایتی برای مفاد و نتایج کار است.هر استنادی مستلزم یک رفرنس در پایان کار می باشد. علل دیگر استناد و رفرنس دادن صحیح عبارتند از :اعتبار دادن به مفاهیم و ایده های نویسندگان دیگرایجاد مدرکی مبنی بر وسیع و عمیق بودن کار خود برای خوانندهقادر ساختن خوانند کار خود برای تعیین آسان رفرنس های استناد شدهتوجه داشته باشید که جزئیات همه مستنداتی را که می خوانید، یادداشت کنید

اسلاید 6: رفرنس دادن(Referencing):Moore Z, Price P. Nurses attitudes, behaviours and perceived barriers towards pressure ulcer prevention. J Clin Nurs. 2004 Nov; 13(8):942-51. Potter P, Perry AG. Fundamentals of nursing .5th. Sidney, Elsevier. 2005:1450– 1454. بدلیل اینکه پیشگیری از زخم فشاری یک مشکل چند عاملی بوده و از طرفی نگرش تاثیر زیادی بر رفتار دارد و اگر یک فرد نگرش منفی نسبت به موضوعی خاص داشته باشد بنابراین نباید انتظار داشته باشیم او رفتار های مثبت و حمایتی از خود بروز دهد (1). بیماران بخش های ویژه بدلیل شرایط بالینی و جسمانی در معرض بیشتری از نظر ابتلا به زخم فشاری می باشند (2). َاستناد کردن (Citation):

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید