سایر آموزش

آموزش روش نصب بازی و نرم افزار در موبایل سامسونگ سری E

raveshe_nasbe_bazi_va_narmafzar_dar_samsung_serie_e

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش روش نصب بازی و نرم افزار در موبایل سامسونگ سری E”

آموزش روش نصب بازی و نرم افزار در موبایل سامسونگ سری E

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: آموزش روش نصب بازی و نرم افزار در سامسونگ سری E 1- نصب برنامه JAD Maker از اینجا http://download.softpedia.com/softwa...g/JADMaker.zip 2- دانلود بازی از هر جایی که دوست دارید البته هر بازی روی E900 کار نمیکند 3- آیکون بازی که پسوند jar داره را با کلیک راست موس گرفته روی آیکون فایل JADmaker ریخته حالا فایل با پسوند jad داریم 4- فاایلهای(jad&jar) بازی رو میریزید داخل گوشی قسمت (my files(otherfiles

اسلاید 3: این کد را بزنید :Smile (29):, #5282*9998#* یک منو باز میشه گزینه سوم:install MlDlet v حالا از همه مهمتر رمز این گزینه 235282 pass :

اسلاید 4: : 1- فایلهای jad و jar را در یک فولدر دلخواه در گوشی کپی کنید. توجه داشته باشید که برای نصب برخلاف سایر برندها به هر دوفایل jad و jar نیاز دارید و فایلها حتما باید روی حافظه گوشی باشه نه مموری کارت 2- کد زیر را در صفحه اصلی گوشی ( شماره گیری) وارد کنید : #4678255*9998#* روی گوشی باید پیام Activated را مشاهده کنید 3- به فولدری که فایلها را درآن کپی کرده اید بروید و روی فایل JAD.* کلید Option را لمس کنید. مراحل نصب

اسلاید 5: 3- به فولدری که فایلها را درآن کپی کرده اید بروید و روی فایل JAD.* کلید Option را لمس کنید. 4- به همین راحتی نرم افزار نصب می شود. 5- مرحله 2 را تکرار کنید. این بار پیام Deactivated را دریافت خواهید کرد.

اسلاید 6: نصب برنامه روي گوشی های سری D سامسونگ ( SAMSUNG : D500, D510 , D600, D820 , D900 ) و گوشی های مشابه. بازي يا نرم افزاري كه قرار است نصب شود حتما بايد حاوي دو فايل هم نام ، يكي با پسوند jad و ديگري با پسوند jar كه در كنار هم قرار گرفته اند باشد . فرقي نمي كند كه برنامه يا بازي شما مربوط به كدام گوشي از سري D سامسونگ باشد

اسلاید 7: بيشتر برنامه ها و بازي هاي براي گوشي هاي D500 و D600ساخته مي شوند كه تقريبا بر روي تمام گوشي هاي سري D سامسونگ قابل اجرا خواهند بود . توجه : اگر برنامه يا بازي شما فقط حاوي یک فایل با پسوند jar باشد و فایلي با پسوند jad در كنار آن وجود نداشته باشد ، ميتوانيد براي ساخت فايل با پسوند جاد از برنامه هاي Jad Maker يا Jad Generator استفاده كنيد .

اسلاید 8: براي دانلود برنامه ها و بازي ها ميتوانيد از لينكهاي زير استفاده کنید: http://gallery.mobile9.com/c/java-softwares/1/ http://www.d500.subtitles.de//index.php http://www.getjar.com/software/Samsung/SGH_D600 http://www.gsm-java.com/articles/26/1/Java-Games-and-Applications-Downloads

اسلاید 9: مراحل نصب برنامه يا بازي روي گوشي : 1- در صورتي كه برنامه هاي زير را نداشتيد آنها را دانلود کنید: برنامه softick PPP و برنامه Java Uploader. لينك سايت براي دانلود برنامه ها : http://www.uh-download.blogfa.com

اسلاید 10: 2- قبل از اينكه نصب نرم افزار را شروع كنيد در گوشي به منوي جاوا برويد و تنظيم هاي زيررا انجام دهيد :Menu --> Application --> JAVA World --> Network Settings -->APN: internet Username: empty Password: empty Proxy: Disabled

اسلاید 11: 3 - برنامه softick را نصب کنید. در هنگام نصب برنامه یک پیغام خطا ظاهر می شود که آن را ok كنید ، در ادامه نصب اين برنامه زماني كه به قسمت USB Sharing Mode رسيديد گزينه دوم يعني Use USB Port in Exclusive Mode را انتخاب کنید بعد از اتمام مراحل نصب از شماره سریال زیر برای ثبت نرم افزار استفاده کنید: Serial : 380A-017K-2EJF-2SEF سپس روی آیکون آن در كنار ساعت کلیک راست کرده و از طریق انتخاب گزينه Exit، برنامه را ببندید. 4- گوشی را بوسیله کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

اسلاید 12: 5- حالا برنامه softick را اجرا كرده و روی آیکون برنامه در کنار ساعت ویندوز دابل کلیک کنید تا پنجره مربوط به تنظیمات برنامه ظاهر شود. در پنجره ظاهر شده، روی سربرگ یا تب Bluetooth/Serial کلیک کنید (تمام کار ما فقط در همین تب مي باشد) در اين قسمت گزینه ای را تیک بزنید که جلوی شماره COM آن نوشته شده: Devicess_mdm0 سپس دکمه Properties را زده و Port speed را روی 19200 bps و Flow control را روی Software (Xon/Xoff) تنظیم كرده و ok را بزنید و پنجره اصلی ( تنظيمات ) برنامه را نیز ok کنید تا بسته شود .

اسلاید 13: 6 - روی آیکون برنامه softick کلیک راست کرده و گزینه Active PPP را انتخاب کنید در اين حال پنجره اي ظاهر مي شود كه آن را Cancel كنيد . 7-دوباره روي آيكن برنامه در كنار ساعت دابل كليك كرده و سراغ سربرگ یا تب Bluetooth/Serial برويد . 8- در همین حال و بدون اينكه از تب Bluetooth/Serial برنامه softick خارج شويد ، برنامه Uploader را اجرا کنيد.

اسلاید 14: 9- سراغ گوشی بروید و کد های زیر را از چپ به راست وارد كنيد : کد شماره 1: #*536961# سپس دکه قطع مکالمه (قرمز رنگ) را فشار دهید. کد شماره 2: #*536963# سپس دکه قطع مکالمه (قرمز رنگ) را فشار دهید. 10- گزینه Add را بزنید و فایل jad مورد نظر را كه در كنار فايل jar هم نامش قرار دارد را انتخاب کنید. کد شماره 3: #*5737425# یک منو ظاهر می شود

اسلاید 15: 11- گزینه PPP UP را انتخاب کرده و سپس USB را انتخاب کنید. 12- گزینه Serial download را انتخاب کنید. برنامه يا بازي شروع به نصب مي شود و پس از اتمام نصب بر روي گوشي اجرا خواهد شد. 13- کابل USB را در بیاورید و گوشی را Restart )خاموش و روشن) کنید. حالا می توانید برنامه نصب شده را در گوشی خود در قسمت Java world ببینید.

اسلاید 16: نكات مهم نكته 1: بهتر است قبل از نصب برنامه گوشي خود را يكبار رستارت ( خاموش و روشن) كنيد. نكته 2: پيشنهاد مي شود قبل از نصب برنامه يا بازي روي گوشي خود ، آن را توسط برنامه Midp Runtime بر روي كامپيوتر اجرا كنيد تا غير از اينكه با محيط برنامه يا بازي آشنا مي شويد ، از ويروسي نبودن و سلامت فايلي كه قصد نصب آن را داريد مطمئن شويد .

اسلاید 17: نکته 3: اگر چندین فایل دارید که می خواهید آنها را نصب کنید، بهترین روش این است که آنها را یکی یکی به برنامه Uploader اضافه کنید و یکی یکی وارد گوشی کنید. برای این کار، پس از اتمام مرحله 11 از محيط بازی يا برنامه خارج شوید، بازی دیگری را در برنامه Uploader اضافه کنید و کد شماره 3 را بزنید. سپس گزینه Serial download را انتخاب کنید. و دوباره برای بازی بعد همین عمل را تکرار کنید. در اين صورت انجام مرحله 10 فقط براي یک بار کافی است ، مگر اینکه گوشی restart شود. اگر دوبار مرحله 9 تکرار شود، گوشی خودبخود restart می شود. پس دقت کنید که برای دفعات بعدی، بعد از زدن کد شماره 3 در مرحله 10، گزینه Serial download را انتخاب کنید.

اسلاید 18: پیغام های خطا و علت آنها Install error : تنظیمات برنامه softick PPP اشکال دارد. تنظیمات را دستکاری کنید و با تنظیمات جدید همین مراحل را انجام دهید. (دستکاری تنظیمات مشکلی برای گوشی پیش نخواهد آورد) با اين حال تنظيمات پيش فرض برنامه را پيشنهاد ميكنيم . .

اسلاید 19: گاهي نيز چون بازی مربوط به این گوشی سري گوشي ها نمی باشد اين پيغام ظاهر مي گردد. Invalid JAD descriptor : فایل jad با فایل jar موجود هماهنگی ندارد یا مشکلی دارد. (گاهي اوقات فایل هاي jad که برنامه jadmaker می سازد این مشکل را دارند.) JAVA game error : بازی جاوا مشکل دارد . احتمالاً برای بعضی از بازی های جاوا که مربوط به این سري از گوشی ها نباشند این مشکل پیش خواهد آمد

اسلاید 20: نصب برنامه و بازی روی u900 بعداز ساختن یک فایلjad دقیقا همنام با فایل jar که بوسیله برنامه کوچک وکم حجم JAD Maker در کامپیوتر ساخته میشود. باید شرایط را برای نسب این دوفایل درگوشی مهیا کنید: 1-درایور گوشی را که با سی دی همراه گوشی است نسب کنید.در واقع گوشی را به PCمعرفی کنید. 2-کامپیوتر را ریست کنید وبعد روشن شدن کامل کابل USB را ازگوشی جدا کنید. (مرحله ی یک و دو فقط برای بار اول)

اسلاید 21: 3- تنظیمات USB را درگوشی روی حالت پخش کننده رسانه یاMedia Player قراردهید. 4- کابل را به گوشی متصل کنید وچندثانیه صبرکنیدتا درایو جانبی گوشی شما درMy Computerظاهر شود. 5- این درایو را بازکنید وبعد درایو Phone که حافظه خود گوشی است را باز کنید. 6 -در این فضا(حافظه درون گوشی)یک پوشه دقیقا با نامGames ایجاد کنید.

اسلاید 22: 8 -حالا این پوشه با محتویات دو فایل jar و jad رو در همان پوشه ی Games که ساختید در حافظه گوشی کپی کنید. 9- کابل را از گوشی جدا کنید. 10- این کد راروی گوشی وارد کنید: #*6984125#* (ستاره-مربع-شست ونوه هشتادوچهار صدوبیست وپنج-ستاره-مربع)

اسلاید 23: 11.ازمنوی ظاهرشده بترتیب این گزینه هارو انتخاب کنید: چهار (Internals) - ازشما یک رمز یاMaster Key میخواهد- وارد کنید: #*9072641#* (ستاره-مربع-نود-هفتادویک-ششصد وچهل ویک-ستاره-مربع) حالاهفت (Storage settings) حالا به ترتیب گزینه های یک - دو - هفت - هشت

اسلاید 24: 12- با دکمه قطع مکالمه یا همان دکمه روشن/خاموش از این منو خارج شوید. 13- وارد منوی اصلی شوید وقسمت My files رو باز کنید دراین قسمت یک پوشه با نام New Folder برجا میماند که آن را پاک کنید. 14-الآن بازی ها وبرنامه ها اجرا میشوند ولی حتما اول گوشی را ریست کنید.ممکن است مشکلاتی در حافظه گوشی یا مموری رم بوجود بیاید. (اگر بازی یا برنامه ای با دستگاه سازگار نباشد یا بعداز نصب آن رادر منوی بازی ها نمی بینید یا اجرا نمیشود)

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید