علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

آموزش ساخت اپلیکیشن با استفاده از سیستم اپ ساز

app_20161106_122009

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش ساخت اپلیکیشن با استفاده از سیستم اپ ساز”

آموزش ساخت اپلیکیشن با استفاده از سیستم اپ ساز

اسلاید 1: توسط: امیر درجه – فراز فروغیتیم اپ سازwww.appsaz.irبه نام خداکارگاه آموزشی ساخت اپلیکیشن با استفاده از سیستم اپ ساز

اسلاید 2: معرفی شرکت پالاپال پرداز فارس1390سال تاسیسارائه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعت به سازمان هاحوزه فعالیت20 نفرتعداد کارمنداناپ ساز – مرکز تولید اپلیکیشن های موبایلزیر مجموعه هاآرتیاس – ارائه خدمات الکترونیکی به مجلات علمی و پژوهشیزیر مجموعه هاایران توگف – ارائه خدمات معماری سازمانی و مشاوره فناوری اطلاعات به سازمان هازیر مجموعه هااپ ساز هیبرید – سیستم آنلاین تولید اپلیکیشن های آنلاین/آفلاین موبایلمحصولاتاپ ساز اداری – سیستم مدیریت فرایندهای کاری از طریق موبایلمحصولاتXparser – مبدل فایل های های ورد به XML for Pubmedمحصولات

اسلاید 3: معرفی ارائه دهندگانفراز فروغیامیر درجهنامکارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار – هوش مصنوعیکارشناس ارشد فناوری اطلاعات – مدیریت سیستم های اطلاعاتیرشته تحصیلیدانشگاه صنعتی شریفدانشگاه شیرازدانشگاه محل تحصیلمدیر فنی اپ سازمدیر پروژه اپ سازسمت سازمانیمدیریت فنی پروژه – پردازش تصویر – سیستم های چند پلتفرمهمدیریت پروژه – معماری سازمانیحوزه های تخصصی

اسلاید 4: برنامه آموزشی کارگاه شرحمقدمه کارگاه جلسه اولشرحی برروند استفاده از اپلیکیشن های موبایل و فراگیر شدن آنهاجلسه اولمعرفی روش های رایج ساخت اپجلسه اولمعرفی سیستم اپ ساز و نحوه کارکرد آنجلسه دومنمونه اپهایی که می توان با اپ ساز ساختجلسه دوممعرفی امکانات اپ ساز به انضمام کاربردهای آنها در کشاورزیجلسه دومآموزش عملی - بیان مثال های واقعی جهت حضار و ساخت توسط آنها در کارگاه جلسه سوم

اسلاید 5: برنامه نویسی Nativeبرنامه نویسی Hybridبرنامه نویسی Hybridانواع اپلیکیشنویندوز اپلیکیشنوب اپلیکیشنموبایل اپلیکیشنروند استفاده از اپلیکیشن های موبایل و فراگیر شدن آنها

اسلاید 6: برنامه نویسی Nativeبرنامه نویسی Hybridبرنامه نویسی Hybridروند استفاده از اپلیکیشن های موبایل و فراگیر شدن آنها(ادامه)

اسلاید 7: برنامه نویسی Nativeبرنامه نویسی Hybridبرنامه نویسی Hybridروند استفاده از اپلیکیشن های موبایل و فراگیر شدن آنها (ادامه)

اسلاید 8: برنامه نویسی Nativeبرنامه نویسی Hybridبرنامه نویسی Hybridروند استفاده از اپلیکیشن های موبایل و فراگیر شدن آنها (ادامه)

اسلاید 9: برنامه نویسی Hybridبرنامه نویسی Hybridروند استفاده از اپلیکیشن های موبایل و فراگیر شدن آنهاکشاورزی؟

اسلاید 10: برنامه نویسی Nativeبرنامه نویسی Hybridبرنامه نویسی Hybridموبایل در کشاورزی، دامداری، دامپزشکی، شیلات و صنایع وابسته

اسلاید 11: ضرورت استفاده از اپلیکیشن های موبایل در صنایعدسترسی راحت به محتواکاهش هزینه هاایجاد تجربه منحصر به فرد برای کاربرانافزایش تعامل مستمر با مخاطبان

اسلاید 12: بیان مسالهمحققدانشجوکشاورزایده هایی/سوالاتی دارند1- تخصص کافی را برای ساخت ایده های خارج از حوزه کاری خود ندارند!2- زمان و هزینه کافی ندارند!3- دسترسی به متخصصان ندارند!4- دسترسی به برنامه نویسان ندارند!امااستاد/متخصص

اسلاید 13: روش های رایج ساخت اپلیکیشنبرنامه نویسی Nativeبرنامه نویسی Hybridسیستم آنلاین ساخت اپلیکیشنزبان هایjava,Swift,C# ترکیب زبان هایHTML,CSS,JavaScriptتلفیق تکنولوژی های Native و Hybridبرنامه نویسی Nativeبرنامه نویسی Hybridسیستم های آنلاینتولید اپلیکیشن

اسلاید 14: روش های رایج ساخت اپلیکیشن(ادامه)برنامه نویسی Hybridسیستم آنلاین ساخت اپلیکیشنمزایا: برای دسترسی به قابلیت های بومی دستگاه به خوبی عمل می کنند.سرعت بالا.معایب:ساخت تنها یک نسخه از اپلیکیشن.(مانند: اندروید یا iOS)نیاز به تیم سازنده حرفه ایهزینه تولید بالابرنامه نویسی Native

اسلاید 15: برنامه نویسی Hybridسیستم آنلاین ساخت اپلیکیشنمزایا: Cross Platform هستند. یعنی با یک بار کد نویسی می توان نسخه های اندروید، iOS و حتی ویندوز فون اپلیکیشن را دریافت کرد.معایب:کمبود نیروی سازنده متخصصهزینه تولید بالاعدم دسترسی به برخی از امکانات دستگاه های همراهبرنا مه نویسی Hybridبرنامه نویسی Hybridروش های رایج ساخت اپلیکیشن(ادامه)

اسلاید 16: برنامه نویسی Hybridسیستم آنلاین ساخت اپلیکیشنمزایا: نیاز به دانش تخصصی برای ساخت اپلیکیشن وجود ندارد.هزینه بسیار پایینمی توان هم نسخه اندروید و هم نسخهiOS دریافت کرد.سرعت بالای ساخت اپلیکیشن.معایب:محدود کردن کاربران به امکانات خاص خود سیستم های آنلاین ساخت اپلیکیشنسیستم های آنلاین ساخت اپلیکیشنروش های رایج ساخت اپلیکیشن(ادامه)

اسلاید 17: راه حلسیستمی که بتوان با استفاده از آن بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، با حداقل هزینه و زمان به سادگی اپلیکیشن ها را ایجاد و مدیریت کرد.

اسلاید 18: اپ سازپلتفرمی جهت تولید اپلیکیشن های اندروید و iOS بدون نیاز به دانش برنامه نویسیساخت اپلیکیشن تنها با چند کلیک ساده از طریق یک مرورگر وببروزرسانی و مدیریت اپلیکیشن ها از طریق پنل مدیریت تحت وب

اسلاید 19: چگونه کار می کند؟ایده

اسلاید 20: نمونه اپ هایی که می توان با اپ ساز ساختاپلیکیشن انواع کتابAgriculture Info کتابی در زمینه کشاورزی است که شامل 10 فصل هست.

اسلاید 21: نمونه اپ هایی که می توان با اپ ساز ساخت(ادامه)اپلیکیشن های تصمیم یارکمک به شناسایی بهتر آفات آموزش بهترFruit PestFinder - Western USاین اپلیکیشن برای شناخت بیشتر آفات مربوط به محصولات میوه می باشد.

اسلاید 22: نمونه اپ هایی که می توان با اپ ساز ساخت(ادامه)اپلیکیشن های محاسباتیAgronomic Calculatorاز این اپلیکیشن برای محاسبات کشاورزی استفاده می شود. به طور مثال برای محاسبات کاشت بذر در هر هکتار.

اسلاید 23: نمونه اپ هایی که می توان با اپ ساز ساخت(ادامه)اپلیکیشن های ویژه مجلاتFFF Searchاین اپلیکیشن برای مجله Fluid است و تمرکزش بر روی انتشار کودهای مایع برای دانشگاه ها و تولید کنندگان است.

اسلاید 24: اپلیکیشن های خبریAgriland.ie Newsاین اپلیکیشن حاوی اخبار جدید مرتبط با کشاورزی است. نمونه اپ هایی که می توان با اپ ساز ساخت(ادامه)

اسلاید 25: امکانات اپ سازکاتالوگ ساز امکان معرفی محصولات،خدمات،منوی غذا، مطالب آموزشی و .... در قالب دسته بندی های منظم را فراهم می کند.ایجاد فهرست های طبقه بندی شده از آفات، میوه ها، غلات، سموم و ...ایجاد فهرست های طبقه بندی شده از محصولات یک واحد کشاورزی

اسلاید 26: امکانات اپ ساز(ادامه)محلی برای به اشتراک گذاری آخرین اخبار توسط مدیر سیستم و به اشتراک گذاری نظرات کاربران اپلیکیشن پیرامون مطلب/اخبار یا تصویری مشخص که توسط مدیر سیستم درج شده است. اخبار مرتبط با حوزه کشاورزیاطلاعیه ها و بخشنامه های مرتبط

اسلاید 27: صفحه سفارشی یکی از پر کاردبردترین امکانات است. با استفاده ازصفحه سفارشی می توانید صفحاتی با محتوای کاملاً تعاملی ایجاد نمایید. قابلیت افزودن تصاویر و فیلم هایتان در این صفحه باعث انتقال هر چه بهتر مطالبتان به کاربران می شود.ساخت صفحات اختصاصی برای محصولاتساخت صفحات چند رسانه ای برای کتبساخت صفحات چند رسانه ای برای معرفی آفات، محصولات، گیاهان و ....امکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 28: با این قابلیت با استفاده از HTML و جاوا اسکریپت می توان صفحات سفارشی ایجاد کرد.ایجاد قابلیت های محاسباتی جهت محاسبه میزان سم/کودایجاد قابلیت های محاسباتی جهت انتخاب دستگاه مناسب برای استفاده در مزرعهامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 29: این قسمت یکی از اصلی ترین قسمت های ارتباط با مشتریان می باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید به ازای هر خرید به مشتریان خود یک کوپن دهید، سپس مشتریان می توانند با جمع آوری این کوپن ها، جایزه ای که شما برای آنها مشخص کرده اید را دریافت نمایند.ارائه اعتبار به مشتریان جهت خرید بیشترامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 30: با استفاده از این قابلیت می توانید تصاویر خود را در قالب آلبوم های سفارشی به کاربران ارائه دهید.امکان ایجاد گالری های طبقه بندی شده برای ارائه انواع آفاتامکان ایجاد گالری های طبقه بندی شده برای ارائه انواع گیاهان/میوه هاامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 31: نمایش کامل اطلاعات تماسیاطلاعات تماسی مشاور/کشاورز و .... با قابلیت تماس مستقیمامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 32: ارسال پیام های(Push Notifications) به کاربران اپلیکیشن بدون پرداخت هزینه! با استفاده از این قابلیت می توانید به سادگی و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای کاربران خود را از اخبار و پیشنهادهای ویژه خود با خبر سازید. اطلاع رسانی سریع و بدون هزینه در خصوص:آفات و بیماری های جدیدمحصولات جدیداخبار و اطلاعیه هاامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 33: یکی از قابلیت های منحصر بفرد اپ ساز، قابلیت ارسال پیام های اطلاع رسانی درون برنامه می باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید پیامی را به همراه یک عکس برای کاربرانتان ارسال نمایید، کاربران هر زمان که اپلیکیشنشان را باز کنند، پیام شما را به همراه تصویرش به صورت یک پنجره شناور در اپلیکیشن خواهند دید.اطلاع رسانی سریع و بدون هزینه در خصوص:آفات و بیماری های جدیدمحصولات جدیداخبار و اطلاعیه هاامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 34: با استفاده از این قابلیت می توانید RSS سایت های مورد نظر خود را اختیار کاربرانتان قرار دهید. نمایش اخبار سایر سایت های مرتبط در اپلیکیشنامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 35: با استفاده از این قابلیت می توانید فایل های صوتی مورد نظر خود را به صورت دسته بندی شده در اختیار کاربرانتان قرار دهید. انتشار فایل های صوتی آموزشی در حوزه کشاورزیامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 36: پخش یک فرکانس رادیویی مشخص با استفاده از یک پخش کننده قدرتمند.پخش فرکانس خاص رادیوهای اینترنتی مرتبط به حوزه کشاورزیامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 37: با استفاده از این امکان می توانید تاریخ های مهم را با کاربران به اشتراک بگذارید و آنها را از اطلاعیه های جدید آگاه سازید.ایجاد یادآوری هایی برای هشدار در خصوص موعود سم پاشی محصولات، کوددهی و ...امکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 38: این قابلیت بسیار شبیه به منو و زیر منو در وب سایت ها عمل می کند. شما می توانید یک پوشه را به عنوان یکی از منوهای اپلیکیشن خود قرار دهید و سپس چندین منوی دیگر را در آن قرار دهید. امکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 39: امکانات اپ سازبا استفاده از این قابلیت می توانید فرم های سفارشی گوناگونی ایجاد نمایید. کاربران شما نیز می توانند این فرم ها رو پر کرده و با کلیک یک دکمه آن را برای شما ارسال نمایند. فرم از طریق ایمیل برای شما یا هر شخصی که مدیر سیستم تعیین می کند، ارسال می گردند.ایجاد فرم جهت دریافت اطلاعات آفاتایجاد فرم جهت مطرح کردن سوالات با کارشناسان

اسلاید 40: با استفاده از این قابلیت می توانید صفحات مورد نظر اپلیکیشنتان را فقط برای کسانی که در اپلیکیشن ثبت نام کرده اند قابل دسترسی کنید.امکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 41: ایجاد صفحه ای جهت قرارگرفتن لینک های مورد نظر. امکان ایجاد صفحاتی جهت قراردادن لینک وب سایت های فعال در حوزه کشاورزی و صنایع مرتبطامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 42: فروشگاه سازبا استفاده از این قابلیت می توانید محصولات خود را از طریق اپلیکیشن برای فروش قرار دهید.کاربران می تواند محصولات به سبد خرید اضافه کنند و همچنین امکان جستجو در بین محصولات وجود دارد.ساخت فروشگاه موبایلی جهت ارائه محصولاتایجاد زیرساختی جهت پخش کنندگان و ویزیتورهاامکانات اپ ساز(ادامه)

اسلاید 43: جمع بندیاپ ساز اولین سیستم آنلاین تولید اپلیکیشن های اندروید و iOS در ایران می باشد.با استفاده از اپ ساز می توان بدون هیچگونه دانش برنامه نویسی، اپلیکیشن های حرفه ای موبایل ایجاد کرد.اپ ساز می تواند به دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و تمامی کسانی که علاقه به ساخت اپلیکیشن هایی موبایل دارند، کمک نماید.اپ ساز، با به حداقل رساندن هزینه ها و مدت زمان ساخت اپلیکیشن ها، کمک شایانی به تحقق ایده های مخاطبان خود می کند.

اسلاید 44: پاسخگویی به سوالات

اسلاید 45: مثال عملی:ساخت اپلیکیشن معاونت ترویجمعاونت تریج سازمانی هست که می خواهد یکسری اطلاعات خود را در قالب بخش های زیر در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.1- معرفی معاونت (صفحه سفارشی+ پوشه)2- معرفی خدمات 3- گالری تصاویر - دارای قسمت های همایش ها، زیر مجموعه ها، امکانات4- فروشگاه محصولات (کاتالوگ - فروشگاه)5- کتابخانه (صفحه سفارشی - پوشه)6- تماس با ما7- گالری فایل های صوتی آموزشی8- گالری فیلم (صفحه سفارشی - پوشه)9- ارسال پرسش (فرم ساز)10- پرسش های متداول (صفحه سفارشی)11- نوتیفیکیشنمثال عملی: اپلیکیشن معاونت ترویج

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید