کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

آموزش عمومی ایمنی پرسکاری

safety2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش عمومی ایمنی پرسکاری”

آموزش عمومی ایمنی پرسکاری

اسلاید 1: 1آموزش عمومي ايمني آموزش ايمني عمومي پرسكاريHealthSafetyEnviromentalManegmentSystem

اسلاید 2: 2كميته ايمنيايمني و بهداشت سيستمي است متشكل از چهار عنصر : انسان ، محيط ، تجهيزات و مواد. هدف اصلي اين سيستم حذف ، پيشگيري و كنترل حوادث و بيماريها ميباشد. ايمني و بهداشت از زمان ايجاد سيستم و حتي قبل از آن شروع ميشود و هيچ وقت به خط پايان نمي رسد.چهار سرفصل اصلي در زمينه ايمني و بهداشت :قوانين دولتي لازم الاجرانظام مديريت محيط زيست : ISO 14001:2004 نظام مديريت ايمني و بهداشت شغلي : OHSAS 18001:1999ارگونومي

اسلاید 3: 3كميته ايمني1- قوانين دولتي لازم الاجرا :قوانين دولتي است كه مخصوص شركت ها نبوده و همه شركتها ملزم به اجرا و پايبندي به آن ميباشند.از جمله اين موارد قوانين وزارت كار ، بخشنامه ها و نكات فني ارائه شده بعد از بازديد تجهيزات توسط كارشناسان وزارت كار ميباشد.موارد ديگر شامل بيمه ، لباس و كفش مناسب كار ، رعايت اصول اوليه ايمني تجهيزات و ... ميباشد. ISO 14000سيستم مديريت زيست محيطي ايزو 14001 استانداردي براي رعايت مسايل زيست محيطي در يك شركت است. بدين معني كه با اخذ گواهينامه ايزو 14001 مي خواهيم كليه آلاينده هاي زيست محيطي را شناسايي و از بروز مجدد آنها جلوگيري كنيم. آلاينده ها موجب تخريب محيط زيست مي شوند و جان انسانها را به خطر مي اندازند.

اسلاید 4: 4كميته ايمني OHSAS مخفف كلمات Occupational Health And Saftey Assessment Series و به معناي «مجموعه ارزيابي ايمني و بهداشت شغلي» است. OHSAS-18001:1999 نام نظام جهاني مديريت ايمني و بهداشت شغلي مصوب ISO )سازمان بين‌المللي استاندارد) است و عبارت است از نيازمنديهاي نظام مديريت ايمني و بهداشت شغلي، تا يك سازمان بتواند بخوبي مخاطرات مربوط به ايمني و بهداشت شغلي را كنترل كند و يك محيط سالم و ايمن كاري را به وجود آورد و عملكرد خود را بهبود بخشد. توجه به استاندارد‌هاي نظامOHSAS 18001 از سال آخر دهه 1990 ميلادي آغاز شد و سازمانهاي عمومي و خصوصي زيادي در سطح دنيا با اجراي آن گزارش كردند كه اجراي اين نظام باعث بهبود ايمني و بهداشت محيط كارشان شده و هزينه‌هاي ضايعات را نيز به شدت كاهش داده است. اصولاً هدف از اسقرار نظام ايمني و بهداشت شغلي، سالم‌سازي محيط كار و بهبود عملكرد سازمان در زمينه ايمني و بهداشت شغلي از طريق پيشگيري آسيبها و خطرات است.

اسلاید 5: 5كميته ايمني4- ارگونومي : علم متناسب كردن كار با انسان ارگونومي چيست ؟ طراحي براي انسان بررسي روابط بين انسان ، ماشين ومحيط كار و بهينه سازی آن دانش جوانی است که با استفاده از مجوعه ای از علوم، سيستم كار را به گونه ای طراحی مي کند که حداکثر بازدهی و حداقل خطا و خستگی را داشته باشد. علم پيشگيری از اختلالات اسکلتی- عضلانی منافع ارگونوميكاهش آسيبهاي جسميافزايش بهره وري كاهش خطاهاي انساني /دوباره كاري (بهبود كيفيت)كاهش روزهاي كار از دست رفتهكاهش گردش شغليبهبود ارتباطات

اسلاید 6: 6

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید