صفحه 1:
اموزش مجازی و ‎J‏ يا ضيا تت دکترمحسن کاهاني ‎kahani@um.ac.ir‏ دا نتكاط فرجويطإصهد دانکط !1111111111 کا مچیر لا 7 2 2 2 ?= © 5 © ۰ ۰ ۰ ‎a‏ ‎a‏ ‏2 ‏2 هفتمین کنفرانس آموزش رياضي - سنندج - شهریور 3

صفحه 2:
"آموزش مجازی "آموزش مجازی در ریاضیات "آموزش مجازی در دانشگاه فردوسی

صفحه 3:
‎uv [‏ راه ۳ آموز ‏سانه هاي ارتباطي ۰ ‏ی ‎ ‎

صفحه 4:
آموزش بکمک کامپیوتر ‎Computer based instruction ”‏ 7 استفاده از کامپیوتر بعنوان يك ابزار تدریس ‎Computer aided learning v ‏محیط يادگيري غیر متصل‎ 7 ‎Web-based Distance Learning ”‏ ‎(elearning)‏ ‏- محیط يادگيري متصل (همزمان و غیر همزمان) ‎ ‎

صفحه 5:
آموزش مجازی بکارگیری کامپیوتر و تکنولژی ۱۰ اطلاعات و ارتباطات جهت فراگیری دانش

صفحه 6:
ویزگیهای آموزش مجازی ۲ عدم نیاز به ارتباط همزمان و یا هم مکان معلم و متعلم ”ا استفاده از کامپیوتر جهت تفهیم بهتر مطالب ۲ استفاده از اینترنت و وب جهت رسانه ارتباطی ۲ انجام بخشی از وظایف معلم توسط سیستم ۲ یادگیری محوری بجای آموزش محوری ۲ دانشجو محوری بجای استاد محوری ۲ تسهیل گر بجای معلم

صفحه 7:
4 4 ۰ 2 7” 2 ۰ 2 - ۰ ۰ ۰ 4 3-9 2 52

صفحه 8:
کاربران ۳ استادان 7 دانشجویان ۲ سایرین : پشتیبانان فني, کمك استادان,پژوهشگران آزاد,

صفحه 9:
فعالیت هاي آموزشي ۲ ارائه دوره هاي آموزشي ۲ استفاده از دوره هاي آموزشی

صفحه 10:
Interactive / OffLine : ,0fo,> “ ۲" کلاس مجازی : وجه تمایز ‎Web-based‏ ‎Video-conferencing +Chat+Shared-- *‏ ۵ هه ۵ هه ۵۵۵ document+Shared-whiteboard ‏فهرست سوالات مطبروحه‎ * ‏آرشیو کلاسهای بر‌گنار شده (بازسازی تمامی رویدادها به ترتیب وقوع)‎ *

صفحه 11:
4 a ۰ 2 7” 2 ۰ ۰ - ۰ ۰ ۰ 4 3-9 2 ۰

صفحه 12:
تهیه و تدوین خوداموز " مدیریت فایل از راه دور ‎Upload, Download, Copy, Move, Del,Zip, Unzip,C)‏ ‎(reate‏ ‏۲ فصل بندي و تهیه فهرست مطالب تنظیم زیر نویس صفحات و لينك هاي مربوطه در متن تنظیم خودآزمايي ها و سوالات پایان فصول معرفي منابع و ارجاعات به آنها و تنظیم لينكهاي مربو تهیه ایندکس ( ابزار خودکار ) ولينك به متن تهیه فرهنگ اصطلاحات ‎Glossary)‏ ( تهیه پرسشهاي معمول (۲۸0) تنظیم ضمایم وپیوستها 4 4 ۰ 2 7” 2 ۰ 2 ل 2 ۰ ۰ ۰ 4 2 2> a

صفحه 13:
برگزاري کلاسهاي مجازي "تعیین برنامه زماني کلاس "مدیریت کلاس در زمان برگزاري " سلب و تفویض حق دسترسي به منایع كلاس ” مديريت آرشيو كلاس مجازي

صفحه 14:
تعيين تكاليف وبرگزاري آزمونها ۲ تعیین موضوع سمینارها و تحقيقات دانشجويى " تعیین تکالیف میان دوره ای "برگزاري آزمون ها

صفحه 15:
ارزيابي ونظارت "میزان فعالیت( استفاده از دوره. حضور در جلسات کلاس مجازي , ...) 7و2 يت تحقيق ها و تکالیف "نتایج آزمونها

صفحه 16:
شرکت در دوره ‎sla‏ آموزشي 4 a ۰ 2 7” 2 ۰ ۰ - ۰ ۰ ۰ 4 3-9 2 ۰

صفحه 17:
"لينكهاي متطقي میان بخشهاي مرتبط : من فهربتت ۲ ايتدكس + در تون

صفحه 18:
انجام تکالیف وآزمونها "انجام ‎Online‏ ‏۲ انجام و ارسال (01020) "مشاهده نتایج بررسي استاد

صفحه 19:
ابزارهاي ارتباطي و کمك آموزشي ۲" تقویم رویدادها ۲ کتابخانه الكترونيکي 7 بانك نرم افزار 7 تابلو اعلانات " پست الكترونيکي ‎ew‏

صفحه 20:
"برنامه ريزي آموزشي ۲"پذیرش دانشجو "پذیرش عضو هیات علمي "مدیریت مالي و اعتباري ۲ خدمات دانشجويي "مدیریت ابزارها و منابع "ارزيابي و نظارت

صفحه 21:
محیط آموزش مجازي Learning Management System (LMS) v ‏راهبری کاربر‎ 7 ‏ردگیری پیشرفت کاربر‎ - سیستم مشارکت آموزشی سیستم پایگاه داده و نگهداری ۳ ‎Learning Content Management System v‏ |@ ‎(LCMS)‏ - مديريت محتوا - تاليف محتواى آموزشى

صفحه 22:
استانداردهای آموزش مجازی ۲ چرا استاندارد؟ - همكارى بين سیستم ها - دسترس يذيرى منابع أموزشى - استفاده بذيرى مجدد محتوا - مبادله بذيرى محتوا و اطلاعات - مديريت يذيرى منابع ” استانداردهاى مهم ‎ADL SCORM‏ ‎AICC.‏ IEEE LTSC IMS -

صفحه 23:
آموزش مجازی و ریاضیات “جرا؟ #کارهای انجام شده -سيستمها و تكنوازيها -محتوا

صفحه 24:
‘<math display='block'> ‎MathML v‏ و۳ ‎<mi>x</mi><mn>2</mn> ‎<mi>y</mi><mn>2</mn> ‎</msup> ‎<mo>=</mo> ‎~Wlacromedia -Hashv ‎</msup> ‎</mrow> ‎./math> ‏هه‎ | ‎| ‎ ‎

صفحه 25:
CALC101 v TransMath v Advanced Math Workshop ” Computer Aided Assesment Y Centre for Learning & Teaching - University of - Southampton WebMathematics Interactive (WMI) v The Virtual TextBook v

صفحه 26:
World Lecture Hall ~ MIT OpenCoutseWare Initiative “ Calculus. - Complex Variables Linear Algebra Differential analysis Geometry and Quantum Field Theory Wavelets, Filter Banks and Applications Numerical Methods of Applied Mathematics Nonlinear Dynamics and Chaos Distributed Algorithms Statistical Inference Mathematical Statistics Curriculum Online ۲

صفحه 27:
آموزش مجازی در دانشگاه فردوسی “ ايجاد کمیته آموزش مجازی "ایجاد سيستم كلاس مجازى لالا و ‎VUPUBLIC‏ "تدوین آیین نامه های مربوطه را ار "برگزاری کارگاههای آموزشی مربوطه مشاهده سیستم

صفحه 28:
خلاصه ” معرفى مفاهيم آموزش مجازى ۲" کاربرد آموزش مجازى در رياضيات ” معرفى آموزش مجازى در دانشكاه فردوسى ۲ چشم انداز آینده - تدوين دروس بیشتردر محیط ‎Giles‏ ‏- تشویق به استفاده از سیستم بعنوان یک وسیله کمک آموزشی - پذیرش دانشجو برای رشته های کاملا مجازی ۵ هه ۵ هه ۵۵۵

صفحه 29:
از بذل توجهتان متشکرم سستوال![

صفحه 30:
هه ٩۰ ۱۸0۷۵۲۴060 1۷۲ 1۴ ۵۵۵

صفحه 31:
TransMath 0 6 ۵ ۵ ۵ ۵ ۰ 2 ۰ ۰ ۰ 4 ۶ © ۰

صفحه 32:
CALC101

صفحه 33:
BB Weiatiematiesiinteractive Base Services Equation Limit Limit 1 Differeminte Paral Derivatives Integrate Plot PloGDD Complex Plot ‘Thematic Modes Demme Tests Caleus Linear Alssbra Discrete Muthematics Geometry SB WeiMatiematcs ineraciive ۰ | gs, WebMathematics Interact .ووه وقةؤوة

صفحه 34:
The Virtual TextBook ۷ ایجاد خودآموز محاوره ای با استفاده از 1۷15-۳726061 ‎Brackets Removing v‏ Drawing 3D in 2D v Transformation of Functions ” Transformation.Enlargement ” بازگشت

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان