کسب و کار

آموزش مقدماتی ایمنی و آتش نشانی (ویژه آتش نشانان داوطلب)

amoozesh_moghadamati_imeni_va_atashneshani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش مقدماتی ایمنی و آتش نشانی (ویژه آتش نشانان داوطلب)”

آموزش مقدماتی ایمنی و آتش نشانی (ویژه آتش نشانان داوطلب)

اسلاید 1: آموزش مقدماتی ایمنی و آتش نشانی (ویژه آتش نشانان داوطلب)

اسلاید 2:

اسلاید 3: سرفصل دروسرديفنام درسساعت تدريسساعت تدريسرديفنام درسنظريعملي1معارفه و تشریح اهداف دوره22آشنايي با سازمان و اهداف23آشنایی با مفاهیم بنیادین ایمنی24اصول و مباني حريق (تئوري حريق)45خاموش كننده دستي426ایمنی در خانه 27آشنایی با خطرات سوانح طبیعی2جمعجمع182جمعجمع 20ساعت 20ساعت

اسلاید 4: اهداف دورهدوره آتش نشان داوطلب سطح C (مقدماتی یا ایمن یار): آتش نشان داوطلبی است که دوره مقدماتی آموزش آتش نشان داوطلب را به مدت 20 ساعت فراگرفته است.آتش نشان داوطلب سطح C یک فرد خودامدادگر در حوادث و آتش سوزی ها تلقی شده و این امکان را خواهد داشت تا در لحظات اولیه و پیش از رسیدن نیروهای عملیاتی آتش نشانی، حریق را با بکارگیری تجهیزات عمومی اطفاء حریق، به صورت کامل و یا تا حدودی مهار نماید.

اسلاید 5: آتش نشان داوطلب (سطح c)

اسلاید 6: اداره امور آتش نشان داوطلب سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران:اداره ای در زیرمجموعه حوزه معاونت عملیات سازمان، متشکل از مدیران، کارشناسان و کارکنان واحد آتش نشانان داوطلب در سازمان است. تمامی امور مربوط به آتش نشانان داوطلب، بررسی شرایط ویژه داوطلبان قدیمی سازمان، رسیدگی به امور مربیان داوطلب، تهیه فرمهای مربوطه، هماهنگی با سایر واحدهای سازمان، صدور مدارک مربوط به دوره های آموزشی آتش نشانان داوطلب، تهیه و تدوین کتب و جزوات مورد نیاز داوطلبان، نظارت، پیش بینی بودجه، پیش بینی تجهیزات عملیاتی مورد نیاز داوطلبان، پیش بینی و تجهیز پایگاههای مورد نیاز، سازماندهی گروه های عملیاتی برای زمان های بحران و ارائه آمار و گزارش از جمله وظایف اداره امور آتش نشانان داوطلب سازمان می باشد.

اسلاید 7: مقررات آتش نشانان داوطلبماده 1- رابطه حقوقی داوطلب با سازمانآتش نشانان داوطلب طبق شرایط این آیین نامه، به صورت کاملاً افتخاری و داوطلبانه در راستای خدمات رسانی به شهروندان با سازمان همکاری می کنند. ماده 2- شرایط پذیرش نيروهاي آتش نشان داوطلبداشتن حداقل 18 و حداکثر 60 سال سنداشتن مدرک تحصیلی حداقل سوم راهنمایی (دوره متوسطه اول نظام جدید آموزشی)دارا بودن شرایط جسمانی مناسب به تشخیص سازمانبرخورداری از سلامت جسم و رواننداشتن سوء پیشینه کیفریعدم اعتیاد به مواد مخدر و الکل.تکمیل و امضاء تعهدنامه رعایت مقررات سازمان و مفاد این آئین نامه

اسلاید 8: تعاریف ”پیش بینی :مجموعه اقداماتی که جهت جلوگیری از حادثه در ذهن متصور می شوید و وقتی به مرحله عمل در آید موجب پیشگیری حاصل شود . پیشگیری : مجموعه اقداماتی است که به منظور جلوگیری از حادثه و یا در صورت بروز تقلیل خسارت آن می باشد .

اسلاید 9: ايمني : در فرهنگ لغات اصطلاح ايمني به معني امنيت ،آسايش ، سلامتي و...آمده است و از نظر تعریف ایمنی عبارت است از میزان درجه دور بودن از خطر واژه (hazard) که در تعریف علمی ایمنی آمده است در واقع شرایطی است که داراي پتانسیل رساندن آسیب به کارکنان ، تجهیزات و ساختمان‌ها، از بین بردن مواد یا کاهش کارایی در اجرای یک وظیفه از پیش تعیین شده می باشد.

اسلاید 10: تعریف سوختن :هر ماده ای که با اکسیژن ترکیب شود ، ترکیب حاصل را سوختن گویند.انواع سوختن :سوختن کند مثل زنگ زدن آهنسوختن(تند)

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید