کامپیوتر و IT و اینترنت

آموزش نصب لینوکس اوبونتو

amoozesh-nasb-linux-ubuntu

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش نصب لینوکس اوبونتو”

آموزش نصب لینوکس اوبونتو

اسلاید 1: توزیع لینوکسی Ubuntu یکی از توزیع های محبوب خانواده سیستم عاملهای لینوکس، Ubuntu می باشد که به دلیل دارا بودن رابط گرافیکی ساده و در عین حال زیبا مورد پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته است.شرکت های ارائه دهنده ی توزیع های لینوکسی به خوبی به این نکته واقف هستند که ممکن است بسیاری از مخاطبان آنها افرادی باشند که هیچ تجربه ای از کار با لینوکس ندارند و افرادی مبتدی هستند، به همین جهت سعی کرده اند تا فرایند نصب را کاملاً ساده سازی نموده و مراحل و تنظیماتی که کاربر در حین نصب باید انجام دهد را به حداقل برسانند. البته این در حالی است که پس از نصب کامل سیستم عامل، امکان هر گونه تغییری در تنظیمات وجود خواهد داشت.

اسلاید 2: برای نصب این سیستم عامل ابتدا فایل ISO آن را از سایت مربوطه دانلود می کنیم. سپس بر روی یک DVD یا Flash کپی می کنیم. DVD یا Flash را به سیستم وصل می کنیم. سیستم را رستارت می کینم. اگر بعد از رستارت، سیستم به طور خودکار DVD یا Flash را شناسایی نکرد دوباره سیستم را رستارت کرده و در حین بالا آمدن سیستم کلید F12 یا Delete (با توجه به نوع سیستم ممکن است کلیدها متفاوت باشند) را می فشاریم تا پنجره مربوط به تنظیمات بوت سیستم ظاهر شود. به هر حال پس از طی این مراحل باید صفحه نصب اوبونتو ظاهر شود. نحوه نصب توزیع لینوکسی Ubuntu

اسلاید 3: نحوه نصب توزیع لینوکسی Ubuntu بعد از اینکه پنجره بنفش رنگ مربوط به نصب اوبونتو ظاهر شد با ماوس روی صفحه کلیک می کنیم تا مراحل گرافیکی و راحت نصب ظاهر شود. اگر کلیدی از Keyboard را فشار دهیم مراحل نصب کاملاً متفاوت می شود. پس از کلیک منتظر می مانیم تا مرحله Install ظاهر شود.

اسلاید 4: نحوه نصب توزیع لینوکسی Ubuntu در اینجا همانطور که می بینیم می توانیم بر روی گزینهInstall Ubuntu یا Try Ubuntu کلیک کنیم که ما برای نصب روی گزینه Install Ubuntu کلیک می کنیم. گزینه Try Ubuntu هم برای این منظور است که بدون اینکه در سیستم تغییراتی به وجود آید، مستقیم از نسخه Ubuntu که بر روی CD یا DVD قرار دارد، استفاده کنیم.

اسلاید 5: نحوه نصب توزیع لینوکسی Ubuntu سپس به مرحله زیر می رسیم :Preparing to Install Ubuntu. که در این مرحله در صــــورتی که تمایـــل داریم می توانیـــــــم گزینه Download Updates While Installing را علامت بگذاریم تا در هنگام نصبUbuntu سیستم عامل ما بروز هم شـــــود و همچنیـــــن می توانیــــــم گزینهInstall This Third-Party Software رو هم علامت بگذاریم تا بتوانیم تمامی فایلهای صوتی و تصویری را اجرا کنیم، و سپس روی گزینه Continue کلیک می کنیم.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید