herame-savaade-resaaneei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 70 اسلاید امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛ امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسانها است در همه‌ی دنیا؛ و یک عدّه‌ای همه‌ی کارهایشان را از طریق فضای مجازی پیش میبرند؛ قوّت در این [زمینه] حیاتی است. مقام معظم رهبری ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ سواد : شناخت پیام های رسانه ای رسانه : هر نوع ابزاری که در انتقال پیام کمک کند سواد رسانه : توانایی درک انتقادی پیام های رسانه ای تعریف سوادرسانه ای مجموعه از مهارتهایی که شامل: ۱- توانایی دسترسی به پیام ۲- تجزیه و تحلیل پیام ۳- ایجاد پیام در این پاورپونت به بررسی اجمالی در مورد هرم سوادرسانه ای شامل سواد دیجیتال، سواد رسانه ای، رفتار رسانه ای، تولید رسانه ای و جریان رسانه ای می پردازیم.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
4578 بازدید, 60 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش هرم سواد رسانه”

آموزش هرم سواد رسانه

اسلاید 1: امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛ امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسانها است در همه‌ی دنیا؛ و یک عدّه‌ای همه‌ی کارهایشان را از طریق فضای مجازی پیش میبرند؛ قوّت در این [زمینه] حیاتی است.۱۳۹۹/۰۱/۰۳

اسلاید 2: مقدمهسواد : شناخت پیام های رسانه ایرسانه : هر نوع ابزاری که در انتقال پیام کمک کندسواد رسانه : توانایی درک انتقادی پیام های رسانه ایتعریف سوادرسانه ایمجموعه از مهارتهایی که شامل: 1- توانایی دسترسی به پیام2- تجزیه و تحلیل پیام3- ایجاد پیام

اسلاید 3: 1- مهارتهای تحلیل پیام رسانه ای و حتی تحلیل و استفاده از ابزارهای رسانه ای را می آموزیم3- سواد رسانه در موضوع خواستن ساکت هست وبه عبارتی سواد رسانه از خواستن خالی ست .2- کار خیلی شده استسوال : چرا باید بخواهیم رسانه را در زندگی مدیریت کنیم؟

اسلاید 4: چه کسی؟؟؟ چه پیامی؟؟سواد رسانه ای به ما کمک می کنه تمام محتواهایی که داریم می بینیم را تحلیل کنیم که کدام پیام را دریافت کنیم کدام را نه؟سواد رسانه به ما کمک می کند فضای مجازی را طوری کنترل شده و ایمن استفاده کنیم که آسیب که نبینیم هیچ، بسیاری از استعداد هامون هم شکوفا بشه و بسیاری از مهارت ها در اون تقویت بشهقانون : چه کسی ؟ چه پیامی

اسلاید 5: هرم سواد رسانه ای

اسلاید 6: تحلیل هرم سواد رسانه

اسلاید 7: سهم حواس در یادگیرینتایج تحقیقات در مورد سهم حواس در یادگیری انسان نشان داده که تقریبا حدود75درصد (سه چهارم) یادگیری از طریق دیدن13 درصد از طریق شنیدن6 درصد از طریق  لمس کردن3 درصد از طریق بوییدن3درصد از طریق چشیدن صورت می پذیرد. یک پیام نمودار اینست که یادگیری ازطریق دیدن بویژه اگر فرد طی آن فعالیت نیز داشته باشد سهم عمده ای در یادگیری خواهدداشت.  این امر بویژه در کودکان کم سن و سالتر پررنگ تر است.

اسلاید 8:

اسلاید 9: هرم اهمیت رسانه هااول بازی های رایانه ای و بعد انیمیشن ها تأثیرگذارترین قالب رسانه ای روی ذهن بچه ها هستند

اسلاید 10: طبقه اول: سواد دیجیتالسواد دیجیتال یعنی مهارت و توانمندی کار کردن با ابزارهای دیجیتال (مثل رایانه، گوشی هوشمند، تبلت، کنسول های بازی، تلویزیون و...).

اسلاید 11: طبقه دوم: سواد رسانه ایسواد رسانه ای یعنی توانمندی تحلیل محتواهای دریافتی از رسانه های مختلف مانند بازی ها، انیمیشن ها، فیلم های سینمایی و... .

اسلاید 12: طبقه سوم: رفتار رسانه ایرفتار رسانه ای یعنی اون رفتارهایی که بعد از به دست آوردن سواد رسانه ای از ما سر می زنه.

اسلاید 13: طبقه چهارم: تولید رسانه ایما می تونیم به جای اینکه دائماً مصرف کننده محصولات رسانه ای باشیم، تولید کننده باشیم. فقط باید اراده کنیم!!

اسلاید 14: توی این دوره شما به سادگی یاد می گیرید که چطور میشه با یک گوشی موبایل هوشمند، انیمیشن یا بازی یا اپلیکیشن ساخت! اونم بدون هیچ گونه دانش فنی خاصی!وقتی به بحث تولید رسانه ای برسیم، متوجه میشین این عکس چیه

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید