صفحه 1:
شم جه
صفحه 2:
۱ 5 [ZS ei
DQ
به اندازه انقلاب Mol 2 ذاه
2" 4
5
a4
5
امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛
امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسانها است در همهی دنیا؛ و یک عتهای همهی
کارهایشان را از طریق فضای مجازی پیش میبرند؛ قوّت در این آزمینه| حیاتی است.
صفحه 3:
مه
معد مه
سواد : شناخت پیام های رسانه ای
3 سا
رسانه : هر نوع ابزاری که در انتقال پيام کمک کند 14
Ve
سواد رسانه : توانایی درک انتقادی پیام های رسانه ای
تعریف سوادرسانه ای
مجموعه از مهارتهایی که شامل:
-١ تواايى دسترسى به بيام
صفحه 4:
das مهارتهای 1
پیام رسانه ای و
حتی تحلیل و
استفاده از
ابزارهای رسانه
مي امو
انتواد. زسنانه:در موضنوع آچ 5
خواسترساکت خسییه ی ۱
»
کبایتیسواد رسانه از
1
5
4
4
. خولستن خالیست
‘
3
I
2
3
3
سا
وال جرا باب
بحواهیم رسانه را
در زندگی مدیریت
کنیم؟
صفحه 5:
جه كسى؟؟؟ جه ييامى؟؟
میاه وسائه الح يدرضا كمتككرمى كله قطام
محتواهايى كه
داريم مى بينيم را تحليل كنيم كه كدام lag را
دریافت کنیم کدام را ند؟
سواد رسانه به ما کمک می کند فضای مجازی
را طوری کنترل شده و ایمن استفاده کنیم که
آسیب که نبینیم
هیچ. بسیاری از استعداد هامون هم شکوفا
بشه و
بسیاری از مهارت ها در اون تقویت بشه
قانون : چه کسی ؟ چه پیامی
صفحه 6:
ای
صفحه 7:
صفحه 8:
۳ 2
سهم حواس در يادكيرى 03
تتایج تحقیقات در مورد سهم حواس در یادگیری انسان نشان داده که ۳۹
تقریبا حدود ما
۵درصد (سه چهارم) یادگیری از طریق دیدن
۳ درصد از طریق شنیدن
۶ درصد از طریق لمس OS
۳ درصد از طریق بوییدن
۲درصد از طریق چشیدن صورت می پذیرد. 5
یک پیام نمودار اینست که یادگیری ازطریق دیدن بویژه اگر فرد طی آن
فعاليت نيز داشته باشد سهم عمده اى در يادكيرى خواهدداشت.
ابن امر بويزه در كودكان كم سن و سالتر يررنك تر است. 7
7
حرص مواو ارا
#08
صفحه 9:
نمودار سهم حواس در یادگیری انسان
معلم مدره لین در استقیلم
سم ویو
صفحه 10:
هوم اهميت رسانه ها
* اول بازی های هرم اهمیت رسانه ها
رایانه ای و
صفحه 11:
صفحه 12:
طبقه دوم سواد رسانه ای
سواد رسانه ای یعنی توانمندی تحلیل محتواهای
دریافتی از رسانه های مختلف مانند بازی هاء
. ...انیمیشن هاء فیلم های سینمایي
ی و
مدرس:مصطفیچمنی
Jy و کی 7( الاسام
=
۳0
0
صفحه 13:
رفتار رسانه ای یعنی اون رفتارهایی که بعد از
به دست آوردن سواد رسانه ای از ما سر می
aj.
صفحه 14:
ما می تونیم به جای اينکه دائماً مصرف
5 eS
کننده محصولات رسانه ای باشیم, تولید
فقط باید اراده کنیم!!
صفحه 15:
توى اين دوره شما به سادكى ياد مى كيريد كه جطور ميشه با
يك كوشى موبايل هوشمند. انيميشن يا بازى يا ابليكيئن || 3 «
ساخت! اونم بدون هیچ گونه دانش فنی خاصی!
,4 وه
0 2
4
3
Ly
وقتی به بحث تولید رسانه ای برسیم,
a
صفحه 16:
اکثر مخاطبین فضای مجازی. بخاطر عدم سواد رسانه. توی جریانات و موج های رسانه
«sl بازی میخورن و اکثرا غرق میشن.
در حالیکه با شناخت جریانات می تونیم بدون آسیب. اون ها رو تحلیل کنیم و حتی از
.هر جریانی به نفع خودمون استفاده کنیم
مدرس:مصطفیچمنی
Jy و کی
وله
Jel
۱
=
۳0
0
a
صفحه 17:
3
3
1
۱
۱
iF
۱
۰
3
6
۳
4
1
3
3
oleae.
6 مه ۳
باس
صفحه 18:
برای شروع. انواع ابزارهای
.دیجیتال رو باید بشناسیم
صفحه 19:
هميشه قبل از خرید هر چیزی باید نیاز سنجی کرد. بعد تحقیق
!و مشورت و بعد اقدام به خرید
=
۳0
0
بخش دوم: استفاده از قابلیت ها و امکانات
منتها بايد مراقب بود كه اين امكانات ما رو تنبل نكنه.
مثل اينكه چون موبایلمون دفترچه مخاطبین دار بس ديكه هيج شمارة اى رو حفظ نمى كنيم ”
arta
Aor (7 و کی Jy
بخش سوم: مراقبت و نگهداری
این بخش فوق العاده مهمه. خصوصا برای کسانی که بچه
کوچیک توی خونه دارن!
صفحه 20:
گفتیم سواد دیجیتال
يعنى مهارت كار كردن با ابزار
شاید برای همتون پیش اومده باشه که ماشین لباسشویی بخرید.
بعد از خرید و موقع نصب. فردی که از شرکت برای نصب ماشین میاد
کامل آموزش میده که چجوری باهاش کار کنیم... و ما هم با تمام وجود
گوش میدیم که چی میگه !
به این می گن داشتن سواد دیجیتالی ماشین لباس شویی
اگه خوب و بادقت نگاه کنیم میبینیم خیلی سوادها وجود داره
سواد کنسولی.سواد رایانه ای» سواذ موبایلیسواد ..
يس سواد موبايلى ميشه مهارت كار كردن با موبايل
و همه جيزهايى كه مربوط ميشه به موبايل رو در بر ميكيره
و-جالبه كه اتقدر قرفقد و:آموزقن: ذازهكددحد وبحساب ثذارة
SIP Jy
سم وله
مدرسمصطفیچمنی
Ane
a
صفحه 21:
سایت موبایلستان سالهاست در زمینه آموزش سواد موبایلی فعالیت میکنه.
با مراجعه به بخش آموزش و ترفند ها اطلاعات خوبی کسب خواهید کرد.
https.;www.mobilestan net;
رو و UY 7( سواوساذا
مدرسمصطفیچمنی
Ly
8 مدت Eo
a
صفحه 22:
به طور مثال میخوایم بررسی کنیم AS
cou یک نرم افزار رو رایگان نصب می کنیم
مس سس 5 و سس
>
For Telegram
pial [asin | [ solet ui 9
نمایش اعلاوها ete
c * 0 مومع ما ماع 524 مكابايت
برنامه کاربردی 4 كابايت م ا شمه
بايت 00 USB gil برنامه ذخيره ۵ ae
۰ داده 83 ومگابایت
كارت 50 2 يلويايت VPN Master ©
7 مديريت فضا ١ 8 انتقال يه كارت
0 ۰ «همسد رد 68
حافظه پنهان 59.68مكابايت
ey WhatsApp
be als إعو ٠ ياك كردن حافظه ينهان Soe
wih اه دزی بهصورت پیش فرض
صفحه 23:
به نظرتون چه سوء استفاده های ممکنه یه اپلیکیشن» به
وسیله دسترسی هایی که از ما میگیره انجام بده؟
صفحه 24:
توی گوشی های اپل هم این موضوع وجود داره
ولی روش دسترسیش متفاوته
در 56111۳9 گزینه ۳۲۱۷۵۷ رو انتخاب می کنین و بر
اساس قابلیت هایی که گوشی داره
میتونین مثلا انتخاب کنین ۵171673 يا همون دوربين
گوشی
بعد از اون که انتخاب کردید
میتونین ببینین که چه اپلیکیشن هایی به دوربین دسترسی
دارن؟!
دب
و هر کدوم رو که خواستین غیرفعال کنین.
Jy و کی
سم وله
مدرسمصطفیچمنی
Jel
۱
1
صفحه 25:
< Settings Privacy Privacy Comers
@ cone
© dspiay & Brightness.
Location Services On
on سس للا ©
۵ مس ده = Calendars سس و ©
0 ۰ i Reminders at -
@ مده Photos عمد إل ©
9 ۳ Bluetooth Sharing et ©
ABB Passbook & Appte Pay 0 سب ©
Microphone ی
0 mai, contacts, Calendars
Camera
Notes
Health
Reminders
صفحه 26:
ala
3
May Apply
thy
مدرسمصطفیچمنی
۳
A Lay 7 PS. Uy
a
صفحه 27:
3
5
همه اين هايى كه تو اين جند دقيقه كفتيم» يك 1
برك از درخت سواد ديجيتال بود 1
صفحه 28:
=
۳0
0
طبقه دوم: سواد رسانه ای
مدرسمصطفیچمنی
Jy و کی 7( الاسام
سواد رسانه ای یعنی توانمندی تحلیل محتواهای دریافتی از رسانه
های مختلف مانند بازی هاء انیمیشن هاء فیلم های سینمایی و.
a
صفحه 29:
توی مرحله Sol لازمه که یه دسته بندی كلي ذهنی داشته باشیم
برای اينکه بدونیم توی سواد رسانه قراره چیکار کنیم و چجوری میتونیم سواد رسانه ای
مون رو بالا ببريم؟
يعنى بتونيم محتولهاى رسانه اى رو بهتر تحليل كنيم.
سر
دورو ور
مد
رهم مور
مس
a
صفحه 30:
صفحه 31:
سواد رسائه
صفحه 32:
یک مثال برای انیمیشن سازی 5
D>)
a 4
D3 . .
کتاب " باب اسفنجی و فلسفه ne i
حالا از شما سوال دارم! a
چقدر بچه های ما اين ai eae دارن؟! i =
چقدر عروسک هاش رو لوازم التحریرش رو و هزارتا پیوست فرهنگی
دیگه اين انيميشن رو خريديم تا به حال ؟!
غافل از اينکه ۷ کاراکتر اصلی این انیمیشن بر مبنای ۷ گناه کبیره
انجیل طراحی شده !!
۱
1
صفحه 33:
شکم پرستی (گری)
3
5
هم
2
AS
5
31
yp
صفحه 34:
تحلیل انیمیشن نیمه ابری
0
Yay
یه نمونه از مفاهیم سنگینی که به سادگی توی انیمیشن ها به
كودكان معصوم ما منتقل ميشه رو ببينيد!
IPE
1
۱
۳
۵
صفحه 35:
توی تحلیل آثار هنری (که رسانه ها یکی از بزرگترین مصادیق اون
هستند)هميشه این نکته رو توجه داشته باشید که تحلیل ها رو به
دو بخش تقسيم كنيد
=
۳0
0
۱- تحلیل فُرمی و ۲-تحلیل محتوایی ۳- قانون چه کسی چه پیامی
تحلیل فرمی
یعنی بررسی می کنیم که این اثر هنری از لحاظ بصری و جلوه های
ژه و موسیقی و معیارهای زیباشناختی چه نقاط قوت و ضعفی
داشته.
1
۱
Aor (7 و کی Jy
تحلیل محتوایی
بررسى مى كنيم كه اين انيميشنء چه محتوا و پیامی رو به بیننده
منتقل می
صفحه 36:
=
اما بریم سراغ ادامه كلاس
در بحث سواد رسانه
ما قالب انیمیشن رو کوتاه بررسی کردیم
قالب سینما هم که تا دلتون بخواد در کشور ما نقد و بررسی
می شود
هم فرمی و هم محتوایی
1
۱
قالب موسیقی هم که بسیار مهم است. ولی کسی بهش درست
نپرداخته
Jy و کی 7( الاسام
و اما بازی
صفحه 37:
بازی های دیجیتالی
ثیرگذارترین قالب رسانهای
=
Jy و کی
دلیل اول: خودزاد پنداری
فیلم باعث می شود همزاد پنداری کنیم ولی بازی با توجه به اینکه جا شخصیت اصلی
هستیم خودزاد پنداریم
دلیل دوم: شرطی سازی مخاطب در بازی ها
دلیل سوم: تأثیر مستقیم بر روح و روان
7
رصم ولا سم
#08
بازی های رایانه ای مستقیما فشار روانی ایجاد میکنه
همچنین روح و روان مخاطب را درگیر خودش میکنه.
Ss
بازی های خشن و استرس زا
شکلات عصبی شدیدی رو به همراه خواهد داشت
: از طرفی جالبه بدونید برخی بازی ها هم. در حوزه درمان استرس استفاده میشن!
a
صفحه 38:
- 3
دليل جهارم: اعطاى شخصيت همراه با رشد و ييشرفت >
۱
دلیل بعدی که با 1 ۳
رهم وا
ge’
ع
١
له
د
بازی های دیجیتالی به شدت اعتیادآور هستن و مخاطب خود؛
شما نوجوانانی رو می بینید که ساعت هاء یک بازی تکراری
نمیشن!
این یکی دیگه از دلایلی هست که قالب رسانه ای بازی رو از
صفحه 39:
صفحه 40:
=
اینهایی که گفته شد
ظرفیت های بازی های دیجیتالیه
نه تهدیدهای بازی!!
Jy و کی
7
اكه از اين ظرفيت ها در جهت درست استفاده بشه
میشه با تأثیرگذارترین قالب رسانه ای (بازی ها)مهارت
ها و آموزه هایی رو به مخاطبین منتقل کرد..
درس هایی مثل تاریخ. جغرافی؛ علوم و ..
بذارید یه مثال بزنم براتون
رم و سل
مدرسمصطفیچمنی
۱
a
صفحه 41:
A 5
آموزش انواع پوشش های گیاهی با بازی گوست ریکان - سرزمینهای 1١ Sy
=
3 4 1 lency: Ghost
8 0۲۲۲ ۷۰ ost recon
De ۱
صفحه 42:
3
DQ
اما بريم سراغ طبقه سوم 1 =
> 4
فتار رسانه | 4
رفتار رسانه اى كك
یعنی من با آگاهی هایی که در سواد دیجیتال و سواد ۱ 3
رسانه كسب كردم
بتونم رفتار رسانه اى درستى داشته باشم..
صفحه 43:
اصل اول: مسئولیت پذ
ول بت پذیری( والدین و فرزندان)
oO
١ |
بر صل دوم: حاکمیت قانون »
سوم: مدیریت (نیازءزمان.مکان Vy
0 بت (نیزز ان»مكان»محتوا) 5 ما 2
1 چهارم: آموزش و آگاه سازی mS
ششم: الكوسازى 1 د
اس
rt هفتم: ايمن سازی
صل هشتم: همراهی
)=<
ل نهم: تدريج و استمرار 5
صل دهم: جايكزين سازى 1
صفحه 44:
صفحه 45:
1
35
توليد رسانه اى 4
با سواد دیجیتال, سواد رسانه و رفتار رسانه ای آشنا شدیم ١
:اما میخوایم .وازد بحث قولید رسائه ای بنشیم
صفحه 46:
تولید محتوا رسانه نیازمند آگاهی و تجربه کافی در این زمینه است.
=
5
د 1١
تولید محتوا رسانه همان چیزیست؛ که در ساختار های مختلف ۹
تصویری» صوتی» موشن گرافیک و غیره ...
صفحه 47:
تولید محتوا رسانه هميشه حاوی پیام است.
پیام داشتن محتوا تولیدی همواره پابرجاست. ما به راه های
مختلف این پیام را به مخاطب منتقل می کنیم. گاهی با تولید
محتوا رایگان. گاهی با ارسال خبرنامه و گاهی هم از طریق
تبلیغات در همیی زمیته: ازبهر سيو كه نكا کنید دنیای:ما با
محتواهای مختلف در حوزه های گوناگون معنی ب
اما بعد از پیشرفت تکنولوژی این معنی در قالب شبکه های
اجتماعی و سایت های مختلف بیشتر گنجانده شد. تا زمانیکه
ترجیح مردم. دریافت محتوا از سمت یک پا چند رسانه است؛
آگاهی داشتن از تولید محتوا رسانه به بهترین و باکیفیت
ترین شکل خود لزومی دو چندان دارد. چرا که نمی توان هیچ
اراته دهنده خدمت. یا حتی یک فروشنده را یافت که از دیده
شدن به هر واسطه ای خوشحال نباشد.
| کرده است.
a =
دورو ور رس وله
مدرسمصطفیچمنی
Ane
a
صفحه 48:
پس باید بچه هامون رو از
مصرف کنندگی دور کنیم | +
صفحه 49:
امروز به راحتی آب خوردن, همه با گوشی های هوشمند که
همزآهشون رهسث, درهو لحظه آی»:عکانیی و فیلمبرداریرین گید
اونم با کیفیت بسیار خوب و قابل قبول
مدرس:مصطفیچمنی
a و
دود داور
MAE.
تم حك
صفحه 50:
قديما اكه ميخواستن از يه واقعه اى عكس بكيرن
عكاسباشى رو خبر مى كردن تا دوربين و وسايل و بايه و همه جيز رو بياره و مستقر كنه
بعد تازه همه رو آماده كنه تا يك دونه عكس بكيره ! فقط يه دونه عكس !!ا5همه ثابت وايمستادن
و چند لحظه ای نفس ها رو حبس مى كردن كه عكسشون خراب نشه و.
بالاخره با شمارش معكوس عكاسباشى:
عكسى ثبت مى شد و تا سال ها توی آلبوم خانوادگی, اونم تحت چندین لايه محافظتى توى اناق
خواب زیر تخت يا توی گنجه یا .. حفظ می شد.
بخاطر همین سختی کار
هر کسی عکس نمی گرفت و فقط لحظات خاصی ثبت می شد
ولی امروز یه لطف گوشی های هوشمند
امکان این وجود دره که همه لحظات زندگی ثبت بشه
كه اى كاش نميشدا
و اى كاش فقط در حد خاطره باقى ميموند ..
صفحه 51:
صفحه 52:
چقدر زندگی ها که بخاطر لو رفتن فیلم مهمانی خصوصی یا از
بين ارقت 3
چقدر دردناکه که لحظه ای خوشی 2
به يه بى آبرويى بزرگ تبدیل بشه ! i
جالاتعمين سهولة:عكاسى
نه تنها باعث شده تا حريم خصوصى ما از بين بره و توى هيج
كجاء لحظه اى آرامش نداشته باشيم
بلكه تبديل شده به ابزارى براى خودشيفتكان
براى اينكه خودشون را نشون بدن و خلا ها و كمبودهايى كه
3
از دوران كودكى تا به حال داشتن رو جبران كنن ! 1
صفحه 53:
...و اما ماجرای سلفی
Brews
رد فلا ۳ 605 ۱۳۵ کچ
dim a. Bes RE oS
a m=
1
صفحه 54:
ower PE
صفحه 55:
بیماری سلفی که به نمایندگان ملت هم نرایت کرده و در صحن علتی مجلس..
این عکس فوق العاده در شبکه های اجتماعی بازتاب داشت.
! و باعث شد هشتگ #سلفی_ذلت ترند بشه
صفحه 56:
ولی اگر منصفانه به قضیه نگاه کنیم
دوربین گوشی های هوشمند. یک ظرفیت فوق العاده برای عکاسیه.
و اونايى كه از اين قابليت» برای خودنمایی و.. استفاده می کنن اشتباه می کنن.
يس نميشه كفت اين مسئله خاتاً آسيب زاست 1
شما می تونید با کسب آموزش های لازم برای استفاده از قابلیت های دوربین گوشی,
عکاسی حرفه ای
یی رت فوی امه ای
1
۱
Jy و کی
سم وله
Jel
=
صفحه 57:
تا حالا اصلا توی کافه بازار
رفتین قسمت دسته بندی اپلیکیشن ها
و اپلیکیشن های مخصوص عکاسی رو بررسی کنین؟!
=
مى دونستين كه هر كدوم ازهيليكيشن هاء می تونن قابلیت هایی رو برای عکاسی, به
كوشى شما اضافه كنن؟!
SIP Jy
2
مدرس:
همین حالالمتحان کنین.
وس
9
دوربینهای متفاوت و حرفهای
Ly
a
صفحه 58:
يا مثلا با همین دوربین گوشی های
میتونیم با یه گوشی هوشمند یه انیمیشن
استاپ موشن بسازیم؟!
صفحه 59:
نتيجه گیری بحث تولید رسانه ای اینکه
با شناخت قابلیت های گوشی موبایل
می تونیم تولیدات بسیارزیبایی رو به سادگی داشته باشیم
حتی یک گوشی هوشمند می تونه
كار رايانه و لپ تاپ رو هم برامون انجام بده
وبا کمترین تخصص قنی, تولید کننده خوبی باشیم.
نكته اينجاست كه ابزار رو در اختيار داريم: بايد ظرفيت هاش رو برای تولید, کشف کنیم
و سپس ابزارهای جانیی و اپلیکیشن هایی که کمک می کنه تولید بهتری داشته باشیم رو
بكار بكيريم.
صفحه 60:
سواد دیجیتال
محققان معتقدند که پنج نوع از سواد وجود دارد که توسط یک
=
زیرمجموعه با عنوان سواد دیجیتالی احاطه شدهاند:
Uy ی
۱- سواد تصویری و بصری شامل توانایی خواندن و استنباط اطلاعات از تصاویر
۲- سواد بازتولید شامل تونایی استفاده از فن آوری به منظور ایجاد یک بخ
از loge Glo dad eS lg gl كار برائ Spits gl gob
۳- سواد شاخه گزینی شامل توانایی حرکت موفقیت آمیز در محیطی غیرخطی
و چند رشتهای در فضای دیجیتال
ام وله
مدرسمصطفیچمنی
سا
۴- سواد اطلاعاتی شامل توانایی جستجو مکان یابی, برآورد و ارزیابی انتقادی
اطلاعات موجود در اینترنت و شبکههای اجتماعی میباشد
Ly
۵- سواد اجتماعی و عاطفی که به جنبههای اجتماعی و عاطفی موجود در
فضاهای آنلاین اشاره دارد.
a
صفحه 61:
در فضای مجازی. ساده لوح نباشیم!
مثلا وقتی یک همچین
تصویری رو می بینیم
چون بحث جنگ در میونه
=
۳0
0
@hadi
fini
Jy و کی
تصاوير حمله اسرائيل به غزه رو به اسم حلب
خن مقر ین
ly AP
me:
Translate from Persian
7
Ane
كك
صفحه 62:
هدند
سس یی | نمونه ای از بازنشرهای
tal 9595
=
مره ی کر و بدون در نظر گرفتن عواقبش
بقار همه اسهاك بكبرت 8
وروی
رهم مور
a.
Jel
A!
wahid_not_alone
a
صفحه 63:
gilt این حدینت
بنظرتون این حدیث زیبا و کاربردی؛ مصداق
ربردی, مصداق همین مسئله مذکور نیست؟!
۱ ۱ ۱
ما توی نهج البلاغه کلی از مبا ود =
کل از بانی سواد رسانه و تفکر انتفادی رو پیدا
و اين حاكى از غربت این کتاب شریفه..: روي كردي 3
۰
ها
صفحه 64:
4
3
oi
در مواجهه با جریان های رسانه ای 4
ul
چهار گروه مخاطب داریم
صفحه 65:
گروه اول
همون عموم مردم ساده هستن که توی هر جریان رسانه ای
بازی می خورن و به نفع دشمن کار می کنن.
بدون اينکه واقعا بدونن دارن چیکار میکنن!
سه ,4
دورو ور
اين كروهء مسیر حرکت خاصی ندارن!
به سمتی میرن که موج ها میرن!
یعنی هر با هر موجی به سمتی میرن.
و بسیاری از اين افرا
24
58
صفحه 66:
گروه دوم: کارشناسان و جریان شناسان
کسانی هستن که توی هر جریان رسانه ای که اتفاق می افته R
کمی فاصله می گیرن تا نه تنها در جریان غرق نشن بلکه جریانات. اونا رولز 2 1
موضوعات اصلی گمراه نکنه. S
ال
3
ملا 2
اخبار و بازی های مربوط به جام جهانی بودند. آقای حامد زمانی و گروهشون
سعی کردند با ساخت آهنگ «می
اون زمان به
3
هنكام برگزاری جام جهانی فوتبل. اسرائیل به غزه حمله کرد و همه مشفول i
صفحه 67:
09,5 موج سواران
LS كه به دنبال بيدا كردن موج هاى جديد ميرن
و هر موج رسانه ای که اتفاق ميفته از همون ابتدا مى دونند كه موجى در حال شكل
كرفتنه و بلافاصله #موج_سوارى مى کنن!
See در زمانی که بعد از گل آرژانتین به ایران بسیاری از ایرانی ها جوگیر شدن و شروع
كردن به فحاشی به آقای مسی
یک نفر وسط اون همه کامنت فحش, نوشته بود:
برنج فریدونکتار اصل اعلاء «#۰٩۱۲ ججهه
یعنی از اين موج هم به نفع خودش
Bes. JTL.)
صفحه 68:
گروه چهارم:کسانی اند که موج ساز هستن
يعنى جريانات رسانه ای رو می سازن. اين افراد هميشه با هدف خاصی, یک جریان رسانه ای رو
ایجاد می کنن و همه افراد رو درگیر یک موضوع خاص مى کنن تا به اهداف خودشون پرسن!
=
مثال
جلادان هشتگ زن: گردان های سایبری منافقین که با هشتگ سازی های جعلی درباره شرایط
ایران ذهن و فکر مردم رو هدف قرار دادن و با ایجاد موج های رسانه ای در تلاش برای فضاسازی
عليه نظام و ایران اسلامی هستند.
هاى تخصصى خاصى وجود داره تا شما بتونيد يك جريان ساز بشید
اى طراحي كدق
0
0
Aor (7 و کی Jy
صفحه 69:
Sor کبس
win Ded Ae A
صفحه 70:
۱۱۵۹۲۵۲۵6۵۲۱۵۱1۵ - ۰۹۱۳۳۵۰۵۰۴۸ ۴
=
۳0
0
به پایان آمد این دفتر...
حکایت همچنان بافی است
مدرس:مصطفیچمنی
زیم سار
*؟ تهیه کننده : مصطفی gee
a