علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

آموزش ویندوز۷ قسمت اول

win7part1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش ویندوز۷ قسمت اول”

آموزش ویندوز۷ قسمت اول

اسلاید 1: آموزش ویندوز7 قسمت اول

اسلاید 2: مشاهده تمامی اطلاعات سخت افزاری کامپیوتر گزینه Run را از منوی Start ویندوز انتخاب کنید و یا از روی کیبوردتان دکمه های win + R را با هم نگه دارید تا پنجره Run برای شما باز شود.

اسلاید 3: دیدن مشخصات کامل کامپیوتر ابتدا وارد منوي Start شده و Run را انتخاب كنيد . درون كادر عبارت DXDIAG را تايپ كردن و Enter   را فشار دهيد .

اسلاید 4: تشخیص ویندوز 32 یا 64صفحه System Properties با فشاردادن دکمه‌های Win+Pause یا از طریق کلیک راست روی Computer/My computer بازکرده ،سپس گزینه properties  را انتخاب کنید.

اسلاید 5: تفاوت سیستم‌های 32 بیتی و 64 بیتیبه لحاظ ارتباط میان RAM و CPU به طور کلی سیستم عامل ها به دو دسته 32 بیتی و 64 بیتی تقسیم می شوند. در سیستم عامل های 32 بیتی، مجرای ارتباطی بین RAM و CPU از طریق 32 بیت برقرار می گردد و در سیستم عامل های 64 بیتی این ارتباط توسط 64 بیت صورت می پذیرد و برای کامپیوترهایی طراحی شده اند که سخت افزارهای آن ها این قابلیت را پشتیبانی می نمایند. پر واضح است که سیستم عامل های 64 بیتی دارای قدرت و سرعت بالاتری نسبت به ویرایش­های 32 بیتی می باشند.

اسلاید 6: سیستم 64 بیتی برای پشتیبانی از اطلاعات 64 بیتی از رجیسترهای 64 بیتی استفاده می‌کند. این سیستم‌ها از آدرس‌دهی داخلی 64 بیتی استفاده می کنند که حجم حافظه قابل آدرس‌دهی را به 16 گیگابایت می‌رساند؛ در حالیکه در سیستم‌های 32 بیتی حداکثر حافظه قابل آدرس دهی، 4 گیگابایت است.

اسلاید 7: پیدا کردن نسخه یا ورژن ویندوز از طریق منوی استارت یا با فشردن دکمه‌های Win+R ،Runbox را باز کنید، winver تایپ کنید و دکمه Enter را فشار دهید.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید