علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

آموزش و پرورش تطبیقی ایران و فرانسه

france00

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش و پرورش تطبیقی ایران و فرانسه”

آموزش و پرورش تطبیقی ایران و فرانسه

اسلاید 1: آموزش و پرورش تطبیقی ایران و فرانسه

اسلاید 2: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 3: نام کارآموز:آقای بهنام موفقینام هنرجو:خانم زهرا خانزادهموضوع:مقایسه مقاطع تحصیلی ایران وفرانسهنام درس:آموزش وپرورش تطبیقیمرکز:شاهیندژ

اسلاید 4: مقدمهتاريخ آموزش و پرورش جهان و فعاليتهايي كه در جهت پيشبرد اهداف آموزشي در طي تاريخ كهنسال زندگي انسانها به عمل آمده, مشحون از وقايع و پيش‌آمدهايي است كه اطلاع از انها براي مسئولان آموزش و پرورش مي تواند آموزنده و كارساز باشد . مطالعه و برسي نظامهاي تربيتي ديگران از دير باز مورد توجه متفكران و انديشمندان اموزش و پرورش بوده است . بنا براين سوابق اين بحث به زمانهاي باستان بر مي گردد كه به صورت ديدار از كشورهاي بيگانه , چه ا ز نظر تجارت , تبليغات و مقاصد مذهب و چه از لحاظ كنجكاوي يا نظامي صورت مي گرفته است , به طو ر يكه مفاهيمي از اين موارد در گزارشهاي سيا حا ن و مبلغان مشاهده مي شود . با اين وجود بحث آموزش و پرورش مقايسه اي به صورت مدون و سيستماتيك , مقو له اي نسبتا جديد است كه حدود قرن هجدهم ميلادي ابتدا در مغرب مورد نظر واقع شده تدريجا به مباحث تعليم و تربيت مشرق زمين نيز راه يافت .

اسلاید 5: با توجه به ضرورت تاريخچه تحول آموزش و پرورش تطبيقي پژوهشگر در كوشش است براي آشنا كردن خوانندگان و علاقمندان به رشته هاي تعليم و تربيت تطبيقي به بررسي سير تاريخي اين رشته علمي بپردازدلذا اين تحقیق داراي عناوين ذيل مي باشد : 1- سير تكامل آموزش و پرورش تطبيقي 2- علاقه به تاريخ و فايده تاريخ 3- سير تحول در زمينه آموزش و پرورش تطبيقي در قرنهاي اخير 4- بررسي تاريخچه آموزش و پرورش تطبيقي از نظر برهه زماني 5- بررسي تاريخچه آموزش و پرورش تطبيقي ایران وفرانسه

اسلاید 6: نظام آموزش و پرورش ایران نظام آموزش و پرورش ایران ، همانند سایر نظامها در کوشش برای تدارک امکانات و تسهیلات آموزشی ، اهداف و نیازهای جامعه را مد نظر قرار می‌دهد.

اسلاید 7: تاریخچه نظام آموزش و پرورش نوین ایران از کودکستانها ، دبستانها ، مدارس راهنمایی ، دبیرستانها ، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی تشکیل شده است. مقدمات ایجاد این نظام ، از زمان تأسیس دارالفنون ، در سال 1228 هجری شمسی و وزارت علوم در 1232 هجری شمسی فراهم شد و بعد از انقلاب مشروطیت به تدیج سازمان و تشکیل یافت.

اسلاید 8: نظام تحلیل آموزش و پرورش ایران · ابتدا به ظهور و رونق مدارس جدید خصوصی و دولتی می‌توان اشاره کرد که قبل و بعد از مشروطیت پیدایش یافته ، در صدد بر آمدند آموزش و پرورش عمومی در بین آحاد مردم گسترش دهند. این مدارس برای تحقق آرمانها و بر اساس قوانینی که صرف‌نظر از تفاوتهای اجتماعی ، فرصتهای برابر آموزش و پرورش را به مردم نوید می دادند، تأسیس شدند. تحولات اجتماعی و عوامل چندی در سالهای بعداز انقلاب مشروطیت چنین آموزش و پرورشی را متناسب و مطلوب جلوه می‌داد.

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان