علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

آموزش و پرورش کشور ژاپن(سیستم آموزشی و…)

japon00

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش و پرورش کشور ژاپن(سیستم آموزشی و…)”

آموزش و پرورش کشور ژاپن(سیستم آموزشی و…)

اسلاید 1: آموزش وپرورش ژاپن

اسلاید 2: سيستم آموزشي ژاپنشش سال دوران ابتدایی،سه سال دوره راهنمایی،سه سال دبیرستانمسئولیت اجتماعی وفعالیت گروهیسال تحصیلیحدود 210 روز طول می کشد.از اواسط ماه آوریل شروع شده وتا آخر مارس طول می کشد.به سه ترم تقسیم می شود. از آوریل تا جولای از سپتامبر تا دسامبر از ژانویه تا مارسشش هفته تعطیلات تابستانی،دوهفته تعطیلات زمستانی،دو هفته تعطیلات بهاری دارند.

اسلاید 3: سیستم آموزشی ژاپنیک روز مدرسه در ژاپن از ساعت 8صبح تا3بعد ازظهر طول می کشد اما در روزهای مختلف متفاوت است.ژاپنی ها برای شروع دوران تحصیل اهمیت بیشتری قائل هستند تا اتمام آن.(وقتی کودکی وارد دبستان می شود جشن های بزرگی برای او می گیرند وهدایای گرانبهایی هم به او می دهندتا زمانی که او از دبیرستان یا دانشگاه فارغ التحصیل شود.)معلمان دانش آموزان را از کلاس اخراج نمی کند.(دربسیاری از کشور ها بیرون کردن دانش آموزان به بیرون از کلاس کاملاً عادی به حساب می آید اما در مدارس ژاپن برخلاف قانون است. همه مردم حق دارند که از آموزش برابر برخوردار شوند ودر نتیجه معلمان ژاپنی با این گونه دانش آموزان کنار می آیند واگر چنانچه دانش آموزی از کلاس اخراج شود آنوقت بخشی از درس را باز عقب می ماند.دانش آموزان درپایه تحصیلی خود مردود نمی شوند.دانش آموزان ومعلمان حتی در تعطیلات مدرسه نیز کار می کنند.

اسلاید 4: PAGE 4

7,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید