پزشکی و سلامت بیماری‌ها

آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد

masrf-mavad00

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 44 اسلاید پاورپوینت حاوی اطلاعات بسیار مفید جهت پیشگیری از سوء مصرف مواد با اشکال موجود می باشد وویژه دانشجویان ،دانش آموزان ومدرسین این حوزه که از اطلاعات پزشکی ،کتاب جامعه شناسی واشکال موجود اقتباس شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
913 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد”

آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد

اسلاید 1: هم به تعظیم توریزد آبشار هم به تکریم توخیزد کوهسار(دکتر محمد معین)

اسلاید 2:

اسلاید 3: عنوان آموزش پیشگیری ازسوءمصرف مواد

اسلاید 4: مواد مخدردن والدورف1973(به نقل ازHoward Abadinsky)پرسش اصلی این نیست که چرابسیاری از ساکنین زاغه ها به اعتیاد روی می آوردند،بلکه باید این پرسش مطرح شود که چرا بسیاری از افراد از ماده قدرتمندی که دراین شرایط سخت به آنها آرامش میدهد،اجتناب می کنند؟

اسلاید 5: مواد مخدرانجمن سلامت اجتماعی آمریکا(1972)مصرف مواد مخدر را به عنوان مصرف مواد شیمیایی تعدیل شده وکسل کننده می دانند که ازکنترل دارویی وپزشکی خارج شده اندوبه شیوه ای مصرف می شوند که برای فرد و جامعه زیان آوراست.*ازدیدگاه قانونی : غیرمجازبودن،اخلاقی:محرک وهدف،دارویی:پیامد روحی وجسمیاجتماعی:مسئولیت واثرنامطلوب بردیگران

اسلاید 6: سوء مصرف مواد انجمن روانپریشی امریکا(1994)سوءمصرف مواد را الگوی عدم سازگاری استفاده از مواد اطلاق میکند که بوسیله پیامد های نامطلوب ،مهم ومتناوب آشکارشده است.*تدوام استفاده باعث ناتوانی درادامه کار،تضعیف روابط اجتماعی، رفتارخطرناک وپرخاشگرانه شود.فردسالم کسی است که هرگز موادمخدر روانگردان ویاممندع شده را مصرف نکرده باشد

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید