علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

آموزش کاهش حجم فیلم(فایل ویدیویی) با نرم افزار Handbrake

handbrake

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش کاهش حجم فیلم(فایل ویدیویی) با نرم افزار Handbrake”

آموزش کاهش حجم فیلم(فایل ویدیویی) با نرم افزار Handbrake

اسلاید 1: فاطمه صالح احمدیپاییز99بنام خداHandbrake

اسلاید 2:

اسلاید 3: برنامه Handbrake یکی از بهترین برنامه ها برای فشرده سازی فایل های ویدیوی بدون افت محسوس کیفیت است. در این برنامه می توانید پروفایل های مختلفی را برای انواع کیفیت های مختلف تعریف کرده و هر زمان که نیاز به فشرده کردن فایلی داشتید، با انتخاب پروفایل دلخواه و مناسب می توانید روند کار فشرده سازی را بسیار سریع تر کنید. Handbrake یک مبدل ویدیوی منبع باز است که به کاربران اجازه می دهد مجموعه ای از فرمت های چندرسانه ای مانند فیلم ها را به یک فرمت رایج تر یا عمومی تبدیل کنند.

اسلاید 4: نصب برنامه Handbrakeقبل از شروع، باید برنامه Handbrake را بر روی سیستم خود نصب کنید. یک مرورگر وب(کروم، فایرفاکس و...) را روی رایانه خود راه اندازی کنید. می توانید از هر مرورگری استفاده کنید. در مرورگر آدرس زیر را تایپ نمایید:http://kemam.ir/kaheshhajmfilm/فایل نصبی برای سیستم عامل خود را بارگیری کنید. روی فایل نصب کننده برای سیستم عامل رایانه خود کلیک کنید تا بارگیری شروع شود.

اسلاید 5: فایل به صورت zipشده یا فشرده است. برای بازشدن فایل بر روی آن راست کلیک کرده و گزینهextract here را انتخاب می کنیم.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید