آناتومی و فیزیولوژی

آناتومی و فیزیولوژی بدن

amatomi_va_siziulozhi_badan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوينت: 46 اسلاید آشنایی با سلول، بافت، اندام دستگاه ها (عصبی، عضلانی، اسکلتی، تنفسی،گردش خون،گوارش، ادراری و ...
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
3175 بازدید, 17 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آناتومی و فیزیولوژی بدن”

آناتومی و فیزیولوژی بدن

اسلاید 1: رشته امداد سوانح نام درس: کمک های اولیه1

اسلاید 2: آناتومی و فیزیولوژی بدن آشنایی با سلول، بافت، اندامدستگاه ها (عصبی، عضلانی، اسکلتی، تنفسی،گردش خون،گوارش، ادراری و ...2

اسلاید 3: آناتومی و فیزیولوژی بدن _سیران گلجبینی3آناتومیدر آناتومی به شناخت ساختار بدن انسان پرداخته می شود. در این علم به نحوه عملکرد اعضا توجهی نمی شود و قسمتهای مختلف بدن انسان از لحاظ ساختار و نحوه قرار گیری در بدن انسان مورد توجه می باشد.

اسلاید 4: آناتومی و فیزیولوژی بدن _سیران گلجبینی4فیزیولوژیدر فیزیولوژی به شناخت نحوه عملکرد بدن انسان پرداخته می شود و چگونگی رفتار قسمتهای مختلف و بررسی ارتباطات و واکنشها مورد توجه می باشد.

اسلاید 5: آناتومی و فیزیولوژی بدن _سیران گلجبینی5 بدن انساندر ابعاد میکروسکوپی، همه ما از سلول ساخته شده ایم. به خودتان در آینه نگاه کنید. آنچه که می بینید، مجموعه ای است از 10 تریلیون سلول از 200 مدل مختلف که گرد هم آمده اند. ماهیچه ها از سلول های ماهیچه ای، کبد از سلول های کبدی و به طور کل هر بافتی از سلول های خود ساخته شده است.

اسلاید 6: آناتومی و فیزیولوژی بدن _سیران گلجبینی6 اگر می خواهید بدانید که بدن تان چگونه کار می کند، ابتدا لازم است سلول ها را بشناسیم. هر فرآیندی نظیر تولید مثل، ابتلا به بیماری و حتی ترمیم یک استخوان شکسته در سطوح سلولی رخ می دهد.هر قسمت بدن از انواع مختلف سلول تشکیل شده‌است.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید