پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

آنالیز حادثه به روش ۵why

5why

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آنالیز حادثه به روش ۵why”

آنالیز حادثه به روش ۵why

اسلاید 1: رشته:مهندسی بهداشت حرفه ای وایمنی کاردرس: حوادث ناشی از کاراستاد راهنما:مهندس خورشیدیعنوان:آنالیز حادثه به رو ش5why

اسلاید 2: مزایای 5whyتاریخچه 5whyکمک به تعیین علت ریشه ای یک مساله تعیین روابط بین علت های ریشه ای مختلف یک مسالهیکی از ساده ترین ابزارها که کاربرد راحتی داشته و نیاز به تحلیل آماری ندارد

اسلاید 3: برای یافتن علت ریشه ای یک مشکل5Whyتکنیک ریشه یابی علت مشکلتجزیه و تحلیل ریشه ای

اسلاید 4: چگونه why 5را انجام دهیم؟ 1. مسئله موردنظر را بنویسید. 2.بار اول بپرسید چرا مسئله رخ داده است و پاسخ را بنویسید. 3.اگر پاسخ مرحله قبل علت ریشه ای را بیان نکرد، دوباره همان سوال چرا را برای پاسخ قبلی پرسیده و پاسخ چرای دوم را بنویسید. 4.مورد شماره سه را ادامه دهید تا زمانی که تیم به این نتیجه برسد که علت ریشه ای مسئله را مشخص کرده است. این کار ممکن است کمتر یا بیشتر از ۵ بار تکرار شود.

اسلاید 5: چگونه why 5را انجام دهیم؟ 1. مسئله موردنظر را بنویسید. 2.بار اول بپرسید چرا مسئله رخ داده است و پاسخ را بنویسید. 3.اگر پاسخ مرحله قبل علت ریشه ای را بیان نکرد، دوباره همان سوال چرا را برای پاسخ قبلی پرسیده و پاسخ چرای دوم را بنویسید. 4.مورد شماره سه را ادامه دهید تا زمانی که تیم به این نتیجه برسد که علت ریشه ای مسئله را مشخص کرده است. این کار ممکن است کمتر یا بیشتر از ۵ بار تکرار شود.

11,996 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید