مهارت‌های شخصی

آوار و آوار برداری در حوادث و آتش نشانی

avar_bardari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آوار و آوار برداری در حوادث و آتش نشانی”

آوار و آوار برداری در حوادث و آتش نشانی

اسلاید 1: آوار و آوار برداریآوار و آوار برداری

اسلاید 2: تعریف آوار:بقایای به جا مانده از سازهای ایستا که در اثر عوامل طبیعی یا غیر طبیعی تخریب شده اند را آوار می گویند.انواع آوار:آوار مایل، که فضای خالی زیادی دارندآوار v شکلآوار مخلوط یا کیکی شکلآوار مرکب که در ساختمانهای بزرگ رویت می شود و شامل سه نوع آوار است.

اسلاید 3: انواع ساختمان از نظر ساختاریالف: خشتیخشتی: در مناطق کویری وخشتچوبی: در مناطق مرطوبسنگی: در منطق کوهستانیب: مدرناسکلت فلزیبتون آرمه

اسلاید 4: انواع ساختمان از نظر اسکلتی1- دیوار حمال: ساختمانهای خشتی2- قسمتی از دیوار و قسمتی از حمال (ساختمانهای تیر آهن وآجری)3- اسکلت (اسکلت فلزی با سقف تیرچه وبلوک)4- یکپارچه: ساختمانهای کامل بتون آرمه

اسلاید 5: جای عکسجای عکس

اسلاید 6: نجاتنجات عبارت است از یکسری عملیاتی که منجر به رهایی افراد زنده از شرائط بحرانی و به دام افتاده می شود و همچنین انجام عملیات نخستین بر روی آنها که وخامت حال افراد جلوگیری نماید.کار نجات، یک عمل کاملا فنی است و اجرای صحیح آن احتیاج به آموزش و تمرین و مهارت خاص دارد. کلیه عملیات نجات باید بطور گروهی و دسته جمعی انجام شود و بایستی دستورات فرمانده گروه را دقیقا و به موقع اجرا کنند زیرا ممکن است جان مصدوم و شاید جان خود نجاتگر نیز به خطر افتد و این بستگی به اطاعت و اجرای حتی کوچکترین دستور فرمانده گروه دارد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید