سایر تحقیق و پژوهش

آپنه ی شیرخوارگی

shir-khaargi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آپنه ی شیرخوارگی”

آپنه ی شیرخوارگی

اسلاید 1: آپنه ی شیرخوارگیارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهآپنۀ خواب به معنی یک وقفۀ تنفسی است و یک اختلال بالقوه جدی به شمار می‌رود که در آن تنفس بارها و بارها در طول خواب مختل می‌شود. اگر آپنه درمان نشود، می‌تواند به عوارض جدی مانند کندی ضربان قلب و رشد ضعیف کودک منجر شود. در گذشته، پزشکان بر این باور بودند که آپنه با ریسک بالاتر برای ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد در ارتباط است، اما مطالعات متعدد در طول دو دهۀ گذشته هیچ ارتباطی بین این دو نیافته‌ است. در این مطلب می‌توانید با انواع آپنه در خواب و علائم آن، عوامل مؤثر در وقوع آپنه و عوارض آن، تشخیص و درمان آپنه و راهکارهای شما در صورت توقف تنفس نوزاد در خواب آشنا شوید.

اسلاید 4: انواع آپنۀ خوابهر نوزادی می‌تواند دچار آپنۀ خواب شود، اما در نوزادانی که پیش از موعد متولد شده‌اند، شایع‌تر است. در نوزادانی که قبل از هفتۀ ۳۷ بارداری به دنیا آمده‌اند، آپنۀ خواب را آپنۀ نارسی می‌نامند و در نوزادانی که در هفتۀ ۳۷ بارداری و پس از آن به دنیا آمده‌اند، این عارضه را آپنۀ نوزادی می‌نامند. هرچه یک نوزاد زودرس‌تر باشد، احتمال بیشتری دارد که به آپنۀ خواب مبتلا شود. کودکانی با سندرم داون و دیگر عارضه‌های مادرزادی نیز ریسک بالاتری برای آپنۀ خواب دارند. به‌طورکلی سه نوع آپنۀ خواب وجود دارد.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید