مدیریت و رهبری

آگاهی سازمانی Organizational Awareness

Organizational-Awareness

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آگاهی سازمانی Organizational Awareness”

آگاهی سازمانی Organizational Awareness

اسلاید 1: آگاهی سازمانیOrganizational Awareness

اسلاید 2: عنوانآگاهی سازمانینوعابزارمراحل استفاده تجزیه و تحلیل / طراحی موضوع مدیریت دانش و اطلاعاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: آگاهی سازمانی سطحی از درک جنبه های مختلف سازمان از جمله کارها، ساختار و فرهنگ سازمان است. همچنین شامل درک مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موثر بر سازمان نیز می باشد. آگاهی سازمانی مهمترین عامل در مدیریت تغییر پیش کنشگر در سازمان است. ذیصلاح بودن در آگاهی سازمانی بدان معنی است که کارکنان قادر به گرفتن چیزهایی که به راحتی در سازمان انجام می شود، بسیاری از رویدادها در سازمان را تشخیص می دهند، به ندرت به دلیل بدفهمی ساختار سازمانی اشتباه می کنند و در راه های مناسب به سازمان عملگر هستند. آگاهی سازمانی همچنین جنبه ای اساسی است که کارفرمایان هنگام استخدام کارمندان جدید در نظر می گیرند. این به دلیل نقش های آگاهی سازمانی از جمله درک شرکت، مسائل جاری صنعت و نقش های شغلی درون شرکت که تحت تاثیر قرار می گیرد. علاوه بر این، آگاهی سازمانی نیز تعهد خود را به کار شما به استفاده برای آگاهی تجاری نشان می دهد.

اسلاید 4: نشانه‌های خودآگاهی در سازمان عبارتند از:1- آگاهی سازمان نسبت به فلسفه وجودی و ماموریتی که دارد: نشانه این مولفه در سازمان وجود مستنداتی است که ماموریت و فلسفه وجودی سازمان در آن درج شده است و همچنین آگاهی پرسنل از این ماموریت و فلسفه وجودی آن.2- آگاهی سازمان نسبت به اهداف و برنامه‌های خویش: وجود مستنداتی که اهداف و برنامه‌های سازمان در آن درج شده و همچنین آگاهی پرسنل از این اهداف و برنامه‌ها جزو نشانه‌های این مولفه است.3- آگاهی سازمان نسبت به مسئولیت‌ها: نشانه این مولفه وجود مستنداتی در خصوص انجام مسئولیت‌هایی است که سازمان عهده‌دار آنها شده است.4- آگاهی سازمان نسبت به نقاط قوت و ضعف خود: نشانه این مولفه وجود مستنداتی است که در آن قوت و ضعف سازمان ثبت شده و ارائه برنامه‌هایی که از آن در جهت تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف استفاده می‌شود.5- وجود فرآیند بازخورد در سازمان: نشانه این مولفه وجود صندوق پیشنهادات و انتقادات و بررسی آن توسط کمیته‌هایی است که از قبل برای این مسئولیت تعیین شده‌اند. همچنین وجود نشریات داخلی در سازمان و فرم‌های نظرسنجی و ارزیابی عملکرد دوره‌ای و کمیته‌هایی که مسئولیت بررسی آنها را بر عهده دارند.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطمزیت رقابتی پورتر Competitive Advantage سطوح فرنگی Culture Levels مزایاآگاهی سازمان می تواند به افزایش درآمد و سودآوری از طریق ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد نتایج سازگار کمک نماید. کاربردهااین ویژگی به بهبود تصمیمات کارکنان، ایجاد تیم، ارتباطات، فرهنگ و اثربخشی رهبری کمک می کند. معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان