علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

آگاه سازی شبکه های اجتماعی

agahsaziye_shabakehaye_ejtemaee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آگاه سازی شبکه های اجتماعی”

آگاه سازی شبکه های اجتماعی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمآگاه سازی شبکه های اجتماعیعلی سعادت نژاد دانشجوی کارشناسی روابط عمومی الکترونیک

اسلاید 2: وقت تان را در شبکه های اجتماعی و جلسات بیهوده هدر ندهید. رهبر معظم انقلاب 20/4/94

اسلاید 3: مقدمهحدوداً 10 سال از پیدایش شبکه های اجتماعی می گذرد ولی جای خود را در بین مخاطبین خود باز کرده. این مسئله میتواند وارد زندگی خصوصی افراد گردد و مشکلاتی را برای افراد به وجود آورد.در مواردی ما ارسال پیام ها و یا تصاویری را انجام می دهیم که اصلاً از تبعات آن آگاهی نداریم و از روی سادگی این کار را انجام می دهیم .خانم ها عکس های خصوصی خود را برای افراد که در فضای مجازی به آنها اعتماد میکنند ارسال میکنند و افراد سود جو تصاویر را پخش می کنند . حتی مواردی بوده که شماره فرد را با تصویر آن پخش کردند و باعث مشکلاتی گردیده.در این مقاله سعی میکنیم از معایب و مزایا و خطرات شبکه های اجتماعی را آگاه سازی نمائیم.

اسلاید 4: حضور در شبکه های اجتماعیحضور در شبکه های اجتماعی برابر با حضور اجتماعی افراد است . که این عامل باعث جذابیت هایی نظیر:1- انتشار سریع و آزادانه اخبار و اطلاعات 2- امکان عبور از مرز های جغرافیایی 3- پیداکردن دوستان و آشنایان قدیمی 4- اشتراک گذاشتن مطالب با دیگرانمی شود

اسلاید 5: حضور در شبکه های اجتماعی فرصت و تهدیدخطرات حضور در شبکه های اجتماعی 1- گوشه نشینی و تنهایی2- رابطه موهوم و تخیلیدر نتایج دانشمندان دانشگاه کلمبیا اعلام شده:خیره شدن افراد به صفحات خود بر کند شدن ذهن منهوت می شود که برای حل مسائل ریاضی 15 دقیقه زمان لازم دارند.

اسلاید 6: حضور در شبکه های اجتماعی ومخاطرات فرهنگیکلاهبرداری با صفحات جعلی کلاه برداری و فروش اجناس غیر مجازمزاحمت افراد و ایجاد مزاحمت به فرد بر خطایی که مثلا در فوتبال انجام داده یا ... .حضور در شبکه های اجتماعی و افول اخلاقی

اسلاید 7: مشکلات مربوط به حضور غیر آگاهانه فقط در ایران نیست.68٪ طلاق ها در دنیا مربوط به ارتباط یکی از زوجین در فضای مجازی است.

اسلاید 8: مشکلات روحی و روانیاحساس افسردگیتنهایینا امیدی عصبانیتدر افرادی که زمانهای زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری میکنند بیشتر است.

اسلاید 9: انگیزه حضور در شبکه های اجتماعی به طور کاملتبادل اطلاعات تخصصی در زمینه های مختلفتبلیغ معارف دین و ارزشها در بین جامعهاطلاع یافتن از اخبار و اطلاعاتبه اشتراک گذاشتن علاقه مندی هاآموزشیاستفاده تجاریارتباط و دوستیتفریح و سرگرمی

اسلاید 10: طبق آمار گیری انجام شده900 پرسشنامه توضیع شده در بین افراد زن و مرد با موضوع فضای مجازی که 380نفر شرکت کردندانگیزه مردان:سرگرمی – مشارکت در بحث ها – آشنایی با دوستان جدید – دعوت دیگرانانگیزه زنان:سرگرمی – کسب در آمد- طرح مباحث شغلی – مشارکت در بحث های گروهی بوده

اسلاید 11: رفتار مصرف کنندگان در حوزه الکترونیک در ایران این آمار تا مرداد 94 می باشد.

اسلاید 12: زمان استفاده از اینترنت در طول روز در بین افراد در ایران

اسلاید 13: فعالیت کاربران در فضای اینترنت در ایران

اسلاید 14: وسایل ارتباطی اتصال به اینترنت

اسلاید 15: برند های پر بازدید و خریداری شده تلفن همراه در ایران

اسلاید 16: عضویت در شبکه های اجتماعی در ایران

اسلاید 17: سن استفاده از اینترنت در ایران

اسلاید 18: شغل افراد استفاده کننده در ایران

اسلاید 19: جنسیت افراد استفاده کننده از اینترنت

اسلاید 20: نرخ رشد اینترنت در جهان نرخ رشد اینترنت بین افراد 7.9 ٪ و در ایران نرخ رشد استفاده از اینترنت 9٪‌می باشد.

اسلاید 21: بخشی از امار سایت هادر هر دقیقه 751 سایت در جهان ایجاد می شوددر هر دقیقه 204 میلیون ایمیل در جهان ارسال می گردددر گوگل در هر دقیقه دو میلیون جست و جوی مفید انجام می شود.روزانه در یوتیوپ 72 ساعت فیلم بارگزاری می شود. در فیس بوک در هر دقیقه یک میلیون و هشتصد لایک گذاشته می شود.

اسلاید 22: نتیجه گیری:حال با صحبت های انجام شده و آمار های داده شده به طور مختصر میتوان نتیجه گرفت در درجه اول آگاهی و فرهنگ سازی استفاده از این قبیل شبکه های اجتماعی و اینترنت را برای خودمان ثابت کنیم و به دیگران اطلاع رسانی کنیم. امید است با پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی فرهگ استفاده در جوامع برای مردم ثابت گردد تا به مشکلاتی دچار نشویم.

اسلاید 23: کلامی ازپیامبر: وقتی عمر من می خواهد مرتع و چراگاه شیطان باشد. خدایا این عمر را از من بگیر، من عمرم را میخواهم در بر اطاعت و دستورات تو باشد.

اسلاید 24: منابع:1- مستندات اساتید و تجارب شخصی2- آمارهای ثبت شده در اینترنت

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید