منابع انسانی و مشاغل

ابعاد تغییر Change Dimensions Pettigrew Whipp

Change-Dimensions-Pettigrew-Whipp

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ابعاد تغییر Change Dimensions Pettigrew Whipp”

ابعاد تغییر Change Dimensions Pettigrew Whipp

اسلاید 1: ابعاد تغییرChange Dimensions Pettigrew Whipp

اسلاید 2: عنوانابعاد تغییرنوعمدلمراحل استفادهاجراموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: در کتاب پتریگرو و ویپ با نام مدیریت تغییر برای موفقیت رقابتی بین سه بعد از تغییر استراتژیک، تفاوت مطرح شده است که این سه بعد عبارتند از:محتوا (اهداف مختلف)- چهفرآیند ( پیاده سازی )- چگونهمفهوم ( محیط داخلی و خارجی )- کجاپتریگرو و ویپ بر روی فعل و انفعال مداوم بین ابعاد تغییر تاکید دارند. تغییر موفق نتیجه ی فعل و انفعال بین محتوا یا نوع تغییر (اهداف مختلف)؛ فرآیند یا چگونگی تغییر ( پیاده سازی)؛ و مفهوم سازمانی یا محل اعکال تغییر (محیط داخلی و خارجی).بر اساس تحقیقات تجربی، این نویسندگان پنج عامل مرکزی مرتبط را که به موفقیت مدیریت استراتژیک تغییر تعلق دارد، ارایه کرده اند:1.ارزیابی محیط (نظارت مداوم بر روی محیط داخلی و خارجی سازمان به وسیله ی سیستم های آموزش باز) 2. منابع انسانی به عنوان دارایی ها و بدهی ها (کارکنان باید بدانند که برای سازمان ارزشمند هستند و مورد اعتماد سازمان می باشند)3. اتصال تغییر استراتژیک و عملیاتی(اهداف و مقاصد از طریق زمان به کار گرفته می شوند و تغییر می کنند، ساخت فعالیت های عملیاتی قدرتمند عامل قدرتمندی محسوب می شود که می تواند منجر به تغییرات استراتژیک جدیدی شود.)4. مقدم بودن تغییر. (حرکت سازمان به سمت ایجاد فضای تغییر مناسب، فعالیت های مشارکتی. در نظر گرفتن یک دستور کار نه تنها یک راهنما برای تغییر محسوب می شود، بلکه برای یک چشم انداز مناسب هم مورد استفاده قرار می گیرد)5. انسجام کلی. (یک استراتژی تغییر باید ثبات داشته باشد (اهداف مشخص)، هماهنگ باشد (با محیط خود)، یک مزیت رقابتی فراهم کند و شدنی باشد. گاهی تغییر خود را بطور کامل در یک بعد نشان می دهد مانند تغییرات ظاهری . جسمی که در اثر تغییر حالت دچار دگرگونی ظاهری شده است . گاهی نیز ابعاد تغییر متفاوت است مانند تغییر ماهیت یعنی استحاله ( درختی که از جنس چوب بوده در اثر مرور زمان و مجاورت با شوره زار تبدیل به درخت نمکی می شود) ! ابعاد تغییر در سازمانها نیز متفاوت است . سازمانهایی که با تغییرات جزئی سعی در بهبود فرایندها دارند و سازمانهایی که بکلی دستخوش تحول اساسی می گردند .

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطویژگی‌های تغییرChange Factors Pettigrew Whipp مزایابرخی تغییرات استراتژیکی برای سازمان ها و افراد بسیار مفید بوده و بررسی ابعاد تغییر به ما کمک میکنند. کاربردهابررسی ابعاد تغییر , در تصمیمات تغییرات استراتژی سازمان ها کاربرد ها معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان