کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

اثرات مهندسی مجدد،جو سازمانی و سرمایه روانشناسی روی عملکرد بنگاه

mohndesi-mojdad

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 37 اسلاید در آناتولی استانبول که در آن کسب و کارهای خانوادگی کوچک، متوسط و مقیاس بزرگ فعال هستند برای کارمندانشان یک پرسشنامه 64 سوالی تکمیل کردند. 310نفربررسی درکل به حساب آورده شد. برای نتایج پرسشنامه، از برنامه SPSS استفاده می شود و جواب ها بر مبنای تحلیل پایایی، تحلیل عاملی و تحلیل همبستگی و روش های تحلیل رگرسیون بررسی شدند. کار این تحلیل ، مهندسی مجدد و جو سازمانی است تا تاثیر سرمایه روانشناسی روی عملکرد بنگاه شناسایی شود. در نتیجه، به یک رابطه معنادار با جو معتدل روی عملکرد بنگاه پی برده شد. به عبارت دیگر، جو سازمانی تعیین می شود که عامل قوی در بهبود دادن عملکرد بنگاه باشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1048 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اثرات مهندسی مجدد،جو سازمانی و سرمایه روانشناسی روی عملکرد بنگاه”

اثرات مهندسی مجدد،جو سازمانی و سرمایه روانشناسی روی عملکرد بنگاه

اسلاید 1: اثرات مهندسی مجدد، جو سازمانی و سرمایه روانشناسی روی عملکرد بنگاه

اسلاید 2: 2

اسلاید 3: 3آنچه ملاحظه خواهید کرد:مقدمهتاریخچههدف پژوهشتحلیل و نتایجنتیجه گیری

اسلاید 4: 4چکیده:در آناتولی استانبول که در آن کسب و کارهای خانوادگی کوچک، متوسط و مقیاس بزرگ فعال هستند برای کارمندانشان یک پرسشنامه 64 سوالی تکمیل کردند. 310نفربررسی درکل به حساب آورده شد. برای نتایج پرسشنامه، از برنامه SPSS استفاده می شود و جواب ها بر مبنای تحلیل پایایی، تحلیل عاملی و تحلیل همبستگی و روش های تحلیل رگرسیون بررسی شدند. کار این تحلیل ، مهندسی مجدد و جو سازمانی است تا تاثیر سرمایه روانشناسی روی عملکرد بنگاه شناسایی شود. در نتیجه، به یک رابطه معنادار با جو معتدل روی عملکرد بنگاه پی برده شد. به عبارت دیگر، جو سازمانی تعیین می شود که عامل قوی در بهبود دادن عملکرد بنگاه باشد.

اسلاید 5: 5مقدمه: تغییر یا تحول در معنی عمومی، یک تغییر شکل هر سیستم، یک فرایند یا محیط از یک شرایط خاص به شرایط دیگر است چه آن برنامه ریزی شود چه نشود. وقتی تغییر بطور کلی در نظر گرفته شود، آوردن چیزی از یک سطح به سطح دیگر را ارائه می کند. تغییر در سازمان ها از موقعیت(شرایط) جاری به یک شرایط متفاوت در موضوعات مرتبط با فعالیت های سازمانی را نشان می دهد. برطبق گفته کوسل، دلایل بیرونی و درونی وجود دارد که روی تغییر تاثیر می گذارد. دلایل بیرونی ، نیروهایی هستند که کسب و کارها را برای تغییر مجبور می کنند. فناوری، رقابت، شرایط اقتصادی، شرایط، اجتماعی، فرهنگی و جمعیت شناسی و ترتیبات صورت گرفته توسط دولت به دلیل دلایل محیط زیست طبیعی و اجتماعی همه دلایل بیرونی ای هستند که نقش های مهمی در محیط رقابتی بازی می کنند. دلایل درونی مرتبط به خود توسعه ها و رویدادهای کسب و کار هستند.

اسلاید 6: 6مقدمه: عواملی که دلایل درونی را شکل می دهند شامل موضوعاتی که احتمالاً در هر بخش دیده می شوند مانند ناکارایی، مسائل مالی، اشتباهات صورت گرفته در شیوه های عملی مدیریت، تغییر دادن تکنیک های انجام دادن کسب و کار، گسترش کسب و کار و مسائل مربوط به پرسنل است. تغییر مستلزم تعداد زیادی ایده/اطلاعات، یک طرح خوب برنامه ریزی شده، رویکرد عقلانی و رهبری قوی است. قادر بودن برای سود بردن از تغییر، یک پدیده فرایندی است. فرایندهای کسب و کار مبتنی بر سه عامل اصلی است. این عوامل شامل نهاده ها، فرایندها، و ستاده ها هستند. مهندسی مجدد در کسب و کار عمدتاً مبتنی بر بخش فرایند است.

اسلاید 7: 7تاریخچه:مفهوم وتوصیف مهندسی مجددجوسازمانیمفهوم و هدف روانشناسیسطوح رفتار سازمانی مثبتسرمایه روانشناسی

اسلاید 8: 8

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید