سایر تحقیق و پژوهش

اثر تغییر کاربری اراضی بر رواناب و رسوب

Landuse-runoff1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اثر تغییر کاربری اراضی بر رواناب و رسوب”

اثر تغییر کاربری اراضی بر رواناب و رسوب

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: اثر تغییر کاربری اراضی بر رواناب و رسوب2

اسلاید 3: 3اهمیت بررسی تغییر کاربری اراضی کاربری اراضی غالباً در اثر فعالیت های انسانی دستخوش تغییر و تحول میشود. شناسایی و کشف این تغییرات می تواند به مدیران و برنامه ریزان کمک کند، تا عوامل موثر در کاربری و پوشش اراضی را شناسایی کرده، از آن در سطوح مختلف برنامه ریزی استفاده نمایند.

اسلاید 4: 4اهمیت بررسی تغییر کاربری اراضیاثر تغییرات کاربری اراضی در آینده خیلی مهم است و لازم است قبل از اتخاذ هر گونه تصمیمی به مسئولین و تصمیم گیرندگان امور مربوطه در منطقه ارائه گردد. در این خصوص می توان اظهار داشت که سناریو ها و مدل های تغییر کاربری اراضی یک ابزار هوشمند و قوی را برای ارزیابی اثرات تغییرات آینده بر ساختار اکوسیستم و فرآیند های مرتبط با آن فراهم می سازد.

اسلاید 5: 5اهمیت بررسی تغییر کاربری اراضیدر چهار دهه گذشته تغییرات کاربری اراضی در ایران با سرعت افزاینده در بعضی جهات نامطلوب به وقوع پیوسته است و این باعث تشدید روند تخریب منابع طبیعی گردیده است. از آنجا که تغییرات در کاربری اراضی در سطوح وسیع و گسترده صورت میگیرد، لذا تکنولوژی سنجش از دور یک ابزار ضروری و با ارزش در ارزیابی تغییرات به دلیل پوشش مکرر و تکراری کره زمین می باشد.

اسلاید 6: 6اهمیت بررسی تغییر کاربری اراضیتغییر کاربری معمولا در دو شکل تبدیل و تغییر اتفاق می افتد. تبدیل کاربری(جنگل زدایی، گسترش شهرها و اراضی کشاورزی) به طور مستقیم با استفاده از تصاویر ماهواره ای قابل ارزیابی است ولی تغییرات در داخل همان کاربری مانند تغییرات ناشی از چرای مفرط دام، بوته کنی و تخریب های دیگر معمولا به سختی با استفاده از تکنیک های سنجش از دور قابل ارزیابی است.

اسلاید 7: 7

7,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید