پزشکی و سلامت بیماری‌ها

اثر ورزش بر دیابت و بیماران دیابتی

asar-varzesh-bar-diabet-va-bimaran-diabeti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۹۵ اسلاید محصول فوق یک ارائه ی کامل و جامع در خصوص تأثیرات ورزش در درمان و یا کاهش اثرات بیماری دیابت در بیماران دیابتی است که جهت ارائه ی دانشگاهی، تحویل کار گروهی، استفاده بعنوان مقاله، پژوهش و... مناسب میباشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
932 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اثر ورزش بر دیابت و بیماران دیابتی”

اثر ورزش بر دیابت و بیماران دیابتی

اسلاید 1: باسمه تعالی استاد: سرکار خانم مهرابیدانشجو: محدثه امینیزمستان99

اسلاید 2: تأثیر ورزش بر بیماران مبتلا به دیابت

اسلاید 3: دیابتنوع 1فقدان انسولینوابسته به انسولیندر اوایل زندگی ایجاد شده و توسعه می یابدمرتبط با عفونت های ویروسی5-10 درصد جمعیت دیابتینوع 2مقاوم به انسولیندر اواسط زنگی بوجود می آیدمرتبط با چاقی بالا تنه90-95 درصد جمعیت دیابتی

اسلاید 4: ویژگی های دیابت نوع 1 و نوع 2

اسلاید 5: √ ورزش چيست؟ فعاليت بدني براي سلامتي بدن شما بسيار لازم و ضروري است. همچنين به افزايش حساسيت سلولها نسبت به انسولين، كاهش فشار خون و وزن نيز كمك مي‌كند. بنابراين يكي از درمانهاي كليدي در ديابت مي‌باشد.

اسلاید 6: اثر ورزش بر ديابت چيست؟ ورزش مي تواند قند خون را كاهش دهد و توانايي بدن را براي جذب گلوكز بهبود بخشد. با يك ورزش منظم،می توانید ميزان نياز به انسولين را كاهش دهید. ورزش قادر است مقاومت به انسولين را که ناشي از اضافه وزن است، كاهش دهد.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید