علوم مهندسی معماری و عمران

اجرای غیر اصولی سازه های نگهبان

sazeh-hai-nagahban

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اجرای غیر اصولی سازه های نگهبان”

اجرای غیر اصولی سازه های نگهبان

اسلاید 1: به نام خدا پروژه درس گود برداری موضوع : اجرای غیر اصولی سازه های نگهبان

اسلاید 2: شاخص عملکردی خانه یک بر چسبی برای توسعه ی پایدار در ساختمان های مسکونی ارائه می دهد و مکمل طرح های LEED و BREEAM است که این دو مورد برای کارهای تجاری است.سیستم شاخص های عملکردی یک خانه اولین سیستم گواهی دهنده ی داوطلبانه بین المللی در ایرلند است که برای توسعه ی پایدار ساختمان های مسکونی و کیفیت آن ها می باشد.این سیستم به توسعه دهندگان کار و سرمایه کمک می کند که :1)کیفیت خانه خود را به افراد خریدار توضیح دهند.2) میزان کیفیت کارهایی که برای توسعه ی پایدار انجام شده را با این استاندارد می توان به مسئولان نشان داد که منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد.3) یک شاخص پایداری مورد تأیید را فراهم می سازد تا در صورت نیاز به صندوق های سرمایه گذاری و انجمن های مربوط به مسکن داده شود.4) تیم طراحی و تیم ساخت و اجرا را قادر می سازد تا به صورت مؤثرتر و بهتری با یک دیگر کار بکنند.

اسلاید 3: این سیستم به خریداران کمک می کند که : با اطمینان بدانند که ساختمان های آن ها به صورت درست و صحیح طراحی و ساخته شده است تا هزینه های ساخت کم شود و رفاه ساکنان بالا برود و تأثیرات زیست محیطی مخرب کاهش یابد.تاریخچه ی IGBC : شورای ساختمان سبز ایرلند « IGBC» در سال 2011 با همکاری سازمان ها و مشاغل مربوط به ساخت و ساز راه اندازی شد. که این سازمان ها شامل دانشگاه ها و مؤسسات حرفه ای، سازمان پیمانکاران بلند پایه محلی (NGO) ، معماران، مهندسان ، شرکت های انرژی ، شرکت های ملی و بین المللی پیشرو می باشد. که همه ی این سازمان ها به هدف ساخت یک محیط زیست پایدار در ایرلند کنار هم جمع شده اند و این سازمان بانی تهیه HPI می باشد.لازم به ذکر است که در این استاندارد :EN=EVI RO NMENTH.W=HEALTH&WELLBEING * EC=ECONOMIC * Q.A=QUALITY ASSURANCe معرفی : ورژنی که در حال حاضر ترجمه می شود ورژن دوم است برای پیشرفت ساختمان های مسکونی جدید یک نمای کلی از ساختار آن سازه، شاخص های خاص ان سازه و چگونگی ارزیابی آن را نشان می دهد که این مسائل توسط شورای سازه های سبز ایرلند نمایان شده است.

اسلاید 4: ورژن دوم با حمایت شورای شهر (Dabin) و (Horizon 2010 project) انجام شده است.ورژن اول به وسیله ی شورای سازه ی سبز ایرلند (IGBC) با حمایت آژانس حمایت محیط زیست (EPA) که تحت برنامه ی شرکت سبز در شراکت با (UCD) انجام شد.1-1- اصلاحات انجام شده بر HPI :به دنبال اصلاحات مختلف و نتایج بدست آمده در ورژن دوم (HPI) ، تغییرات بزرگ و مهمی در مقررات ساختمانی مسکونی بوجود آمد، مخصوصاً تغییرات خاص و مهم برای سازگاری با شرایط اضطراری آب و هواییاین سیستم به دو سطح ساده شده : 1- گواهی شده 2- طلا و این در حالی است که گواهی پلاتین برای خانه هایی که واقعاً عالی هستند داده می شود و مخصوص خانه هایی است که امتیاز (35 تا 45) را بدست آورند.سیستم امتیازدهی ساده سازی شده است تا مفاهیم برای کاربران قابل فهم باشد تا آن کاربران متوجه باشند که در کدام معیارها قوی و در کدام ضعیف هستند.این سیستم براساس معیارها و استانداردهای (EN6.0 و EC1.0 و TGD portl) به روز رسانی شده است.

اسلاید 5: استاندارد (EN6.0) به دو بخش : (6.1- انرژی مورد استفاده) – (2-6- کربن مورد استفاده) تقسیم می شود.اصلاحاتی بر روی (EN1.0) انجام شد تا طراحی سازه های مسکونی مربوطه از همان ابتدای کار بهینه باشد.روغن منفرد و گازهای اشتعال پذیر در گواهی (HPI) دیگر قابل پذیرش نمی باشند. بنابراین آلودگی هوای اطراف و زمین بعلت سوختن گازها از بین رفت. (EN13)در این استاندارد توجه خاصی به دوچرخه سواری و کاهش مصرف ماشین پیشنهاد شده است.در ( HPI) کیفیت هوای داخل خانه باید دارای ویژگی های مطلوب باشد و توجه خاصی به تعمیر و نگهداری صحیح سیستم تهویه شده است. همچنین توجه خاصی به فاصله داشتن محل تخلیه هوای تهویه شده و محل آلودگی دارد (HW1.0)معیارهای : ] HW3.4 : منابع آلودگی صوتی داخلی – HW6.0 : تست کردن گاز رادون – HW7.0 : کیفیت آب – QA7.0 : [ نیز معرفی شده اند.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید