کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

اجرا به عنوان آموزش – Execution as Learning Edmondson

52-Execution-as-Learning-Edmondson

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اجرا به عنوان آموزش – Execution as Learning Edmondson”

اجرا به عنوان آموزش – Execution as Learning Edmondson

اسلاید 1: اجرا به عنوان آموزشExecution as Learning EdmondsonMGTools.ir

اسلاید 2: عنواناجرا به عنوان آموزشنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمنابع انسانی / مدیریت دانش و اطلاعاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: در اقتصاد برمبنای دانش، اجرای بی عیب و نقص کار نمیتواند هر تضمین موفقیت پایدار و نتایج مالی را داشته باشد. در عوض ادموندسون استدلال می کند چالش های مدیریتی مرکزی امروز به الهام بخش کردن و قادر نمودن دانش کارگران بمنظور حل مشکلاتی که نمیتوان پیش بینی کرد، مربوط میشود. اجرا بعنوان آموزش با هدف تغییر ریشه ای در دیدگاه سنتی اجرا بعنوان بهره وری، می باشد. اجرا بعنوان آموزش نشان می دهد ذهنیت کاملا متفاوت سازمانی آنقدر متمرکز نیست که در روند کار انجام شده اطمینان حاصل نماید،هدف این است که دریابیم چه چیزی کار میکند و چه چیزی کارایی ندارد , کارکنان باید دانش جدید فرا بگیرند , گاهی برای یافتن پاسخ مسئله ای به طور کوتاه مدت بازده و کارایی را فدای یاد گیری میکنیم اما در کمک به تکامل آن روز به روز کار را در 4 مرحله به شرح ذیل انجام می دهد : 1- آماده کردن دستورالعمل ها برای فرایندها و روندها : مشخص کردن بهترین راه برای به انجام رساندن انواع مختلف کار در یک محیط سرعت در حال تغییر با دنبال کردن بهترین شیوه جمع آوری شده از کارشناسان، نشریات، و حتی رقبای شروع می شود . 2- به کارگران این شانس را میدهد که در زمان واقعی، همکاری نمایند : مهم نیست که چقدر زمان صرف تصمیم گیری و برنامه ریزی کرده ایم , کار دانش اغلب نیاز مند این است که مردم همزمان برای تصمیم گیری و پیشبینی مشکلات پیچیده مشارکت داشته باشند . 3- جمع آوری داده در فرایندها : اجرا به عنوان بهره وری بر روی عملکرد داده ها و آنچه اتفاق افتاده است تمرکز دارد . اجرا به عنوان یادگیری , فقط به پردازش داده ها در مورد چگونگی آشکار شدن کار تمرکز دارد . 4- فهمیدن این مطلب که چه کاری کرد و چه کاری نبایست کرد : هدف از جمع آوری داده ها در فرایند این است که بفهمیم چه کاری را باید کرد و چه کاری اشتباه است و برای جلو گیری از شکست باید تکرار کنیم .

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطیادگیری عملی (Action Learning (Revansمدیریت دانش کولیسون و پارسل Knowledge Management Collison Parcell اصول سازمان یادگیرنده Five Disciplines Sengeمزایامزیت ها عبارتند از :راه حل های مسائل توسط کارکنان شاغل در تیم ها کشف میگردد.فرایندهای انجام کار به تکامل ادامه میدهند. سازمان میتواند تغییرات،آزمایش و بهبود را استفاده نماید.بازخورد دو طرفه هست :مدیر و اعضا به هم کمک کرده و از هم توصیه میگیرند.اطلاعات باارزشی جهت هدایت کارکنان ارائه میشود.کاربردهاسازمان هایی که بر اجرا بعنوان آموزش تمرکز دارند ، با استفاده از بهترین دانش قابل دسترسی، به طراحی فرایند دستور العمل خاص دست می یابند. همچنین آنها کارمندان خود را به همکاری از طریق ایجاد اطلاعات موجود زمان و مکان مورد نیاز ، قادر می سازند. سازمان ها بطور روزمره به روند گرفتن اطلاعات درخصوص اینکه چه کارهایی واقعا در حال انجام هستند،دست می یابند.در نهایت آنها با مطالعه بر روی این داده ها ، همواره در تلاش بمنظور پیدا کردن راه هایی برای بهبود می باشند.معایبمحدویت ها شامل موارد ذیل هستند : می بایست زمان و منابع به فعال شدن تمام مراحل اجرا بعنوان آموزش تخصیص داده شود.امنیت روانی و اعتماد به نفس در محیط کار مورد نیاز است.اگر سازمان ها تصمیم بگیرند به تیم یا گروه با بهترین عملکرد جایزه بدهند، کارگران ممکن است بخواهند از ایده و پیشنهاداتشان محافظت کرده و آنها را به اشتراک نگذارند.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان