صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
در سل باید تمام بدن و سر و گردن شسته شود خواه غسل واجب باشد مانند جنایت» و با مستحب مانند غسل حمعه. به عبارت دیگر تمام سل ها در انجام فرقی ندارند مگر در نیت

صفحه 4:
| نوا سل (كائط ام داون): ۱ ۲ ا ا ‎i‏ ‎i‏ ۰ ۱ | ‎Jud‏ )41 902 وان انجام داد: | «قر تیبی ‎oy fash‏ ‎ ‎ ‎

صفحه 5:
ee ۱ | ۱ ۱ ۰ مه مه ۰ ۳ | در غسل ترتيبى » بس از نيت كردن ' | ۱ | ۱ ۱ ابتدا سر و گردن » | سيس نیمه راست بدن » وبعد از آن نیمه جپ ئسته می شود و ی ی وا ی رت ا

صفحه 6:
ْ ا ار | فه 5 تمای ۳ می گیرد. 1 ‎te ake‏ تب ‎lout dle ٠‏ بكرا نير نمام ۱ بد از ‎Spe‏ _ «یا زیر آب رفنه و در آب به ثیت سل بدن را تکان می دهد.

صفحه 7:

صفحه 8:
ار ل | اتمام شرط هايى كه براى صحيح بودن وضو كفته ‏ | | شدء در صحيح بودن غسل هم شرط استء به جز ‎١‏ | | موالات. ۱ ۳- کسی که جند غسل بر او واجب است می تواند . به نیت همه آنها یک غسل به جا آورد. | ۳ - کسی که سل جنابت کرده» نباید برای نماز وضو بكيردء ولى با غسل هاى ديكر نمى شود نماز خواند و بايد وضو هم بكيرد. امام (قدس سره) ۱ ‏اك‎ ean aes

صفحه 9:
۳ س در سل ارتماسی باید تمام بدن پاک باشد» ولى در غسل ترتيبى ياك بودن تمام بدن لازم نيست و اكر هر قسمتى را بيش از غسل دادن همان قسمت تطهیر کند کافی است. ۵- غسل جبیره ای مثل وضوی جبیره ای است» ولی بنابر احتباط واجب باید آن را | ترتیبی به جا آورد.

صفحه 10:
۶ کسی که روزه واجب گرفته» نمی تواند در حال روزه فسل ارتماسی انجام دهد» چون روزه دار نباید تمام سر را در آب فرو برد» ولی اگر از روی فراموشی سل ارتماسی کند صحیح است. ۷- در غسل لازم نیست تمام بدن با دست شته شود» و چنانچه با نیت غسل, آب به تمام بدن برسد کافی است .

صفحه 11:
#رساندن جایی از بدن به خط قرآن» اسم خداوند و بنابر احتیاط واجب اسامی پیامبران و ائمه و حضرت زهرا(علیهم السلام). ##رفتن به مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) هرچند از یک . ۱ 5 2 ۰ : 5 د و ازآذدر دیگر بیرون رود ۱ ‎ee K |‏ راهم است ‎2k ۱‏ قو أ 2 ا 7 3 ۱ + #گذاشتن چیزی در مسجد هرچند از ببرون مسجد باشد. ‎ .‏ #خواندن سوره هایی از قرآن که سجده واجب دارد. #توقف در حرم امامان (علیهم السلام) بنابر احتیاط واجب .

صفحه 12:
و وارو رن ‎٠‏ أكر جل ازيك در رد شود و از 3 ( ‎“Gat PTT Ea ow‏ سور و شيهاره ‎۳٩‏ ‎a Aa AHO oh sii‏ نماز غ نما زخانه ‎as a‏ 3 ادارات» خلم مسحد ندارد.

صفحه 13:
مراجع اتفاق.نظر دارند که : ‎ye |‏ و ‏و می توان با آن نماز خواند. ‎

صفحه 14:
۱ شل ببى واب و حب ولاب تآبماا روصو ا ولی در مورد سایر سل ها نظر ‏ . | مراحع متفاوت است. ۱ | ++» قائلين به عدم كفايت سابر غسل هااز ‎He OQ‏ | ‎Seng WI CHT _ Syd) ple plio_ op plol |‏ |

صفحه 15:
کل ای داد کب لعا ت ]ها روطو + قائلین به کفابت سایر غسل ها از وضو ‎FEM‏ ‏آبات عظام : خوئی» تبریزی» سیستانی» نوری » مکارم»زنحانی» فاضل با توجه به چند نکته کفایت از وضو می کند و میتواند بدون وضو نماز بخواند. الف) با غسل های واجب دیگر (غیر از غسل استحاضه ). ب) با خسل های مستحب که استحبابشان ثابت شده است. ج) اگر چه احتیاط مستحب آن است که وضو هم بگیرد.

صفحه 16:

رایگان