کسب و کار مهارت‌های شخصی

احیای قلبی و ریوی

ahiaai-ghlbi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “احیای قلبی و ریوی”

احیای قلبی و ریوی

اسلاید 1: احیای قلبی- ریوی CPR Cardio pulmanary Resusiation

اسلاید 2: تعریف احیای قلبی ریویسلسله اعمالی که توسط افراد آگاه و حاضر در صحنه برای بازگرداندن عملکرد دو عضو حیاتی یعنی قلب و ریه و در نوع طولانی مدت آن به منظور بازگرداندن عملکرد مغزی صورت می گیرد.

اسلاید 3: سطوح مختلف احیای قلبی - ریویBasic life support: این اقدامات به منظور باز کردن راه هوایی و اکسیژناسیون و برقراری گردش خون در سطح اولیه صورت می گیرد.Advanced L.S : به منظور برقراری گردش خون و اکسیژناسیون در سطح پیشرفته صورت می گیرد.Prolonged L.S: به منظور احیای مغزی و بهبود عملکرد بافت مغز و تثبیت وضعیت بیمار صورت می گیرد.

اسلاید 4: علل ایست قلبی و تنفسیحمله قلبیترومای قفسه سینه و سرخفگی در آبخفگی با گازبرق گرفتگی و سوختگی هامسمومیت با داروها و سمومخودکشی و دیگرکشی

اسلاید 5: تعریف مرگ بالینی و مرگ فیزیولوژیکدر زمان صفر که فرد دچار ایست قلبی – ریوی شده، فاقد نبض و تنفس است و نشانه های حیاتی در وجود ندارد، اصطلاحا گفته می شود که دچار مرگ بالینی شده است . در این مرحله آسیبهای وارده اغلب قابل برگشت است.زمانیکه احیاء به دلایلی به تاخیر افتاده، کمبود اکسژناسیون و گردش خون بیشتر از 4-6 دقیقه بطول انجامد، آسیبهای جبران ناپذیری در مغز ایجاد شده منجر به مرگ فیزیولوژیک می گردد.مرگ فیزیولوژیک عبارتست از ایست قلبی – ریوی که همراه با آسیبهای جبران ناپذیر مغزی است.

اسلاید 6: زمان طلایی Golden time برای اینکه CPR موفق باشد، بطور معمول از زمان صفر تا 4 الی 6 دقیقه فرصت وجود دارد، به این زمان اصطلاحا زمان طلایی گفته می شود.طبق آخرین بررسی های انجام شده، زمان طلایی در فرد مصدوم با توجه به علایم بالینی و علت حادثه یا مشکل متفاوت است. بنابراین اگر در زمان یاد شده CPR صورت نگیرد، احتمال آسیبهای غیرقابل برگشت وجود دارد.

اسلاید 7: زنجیره بقاشناخت زودهنگام یک پیشامدقلبیCPR زودهنگامدفیبریلاسیون زودهنگاماحیا پیشرفته زودهنگام

اسلاید 8: اقدامات اولیه حفظ حیاتاقدامات اولیه حفظ حیات جزئی از احیاء پیشرفته بوده، طی آن به ناجی آموخته می شود که علایم عدم هوشیاری را تشخیص داده، راه هوایی را باز کند و تنفس کافی را تضمین نماید و در صورت وجود گردش خون با فشار بر قفسه سینه (ماساژ قلبی) گردش خون را برقرار سازد، به مجموعه اقدامات فوق عملیات اولیه حفظ حیات گویند.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید