پزشکی و سلامت بیماری‌ها

اختلالات روانی مرتبط با غذا خوردن

ekhtlaalat-rvani-mortbt-ba-geza-khordn

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 18 اسلاید موضوع اختلالات روانی مرتبط با غذا خوردن 18 اسلاید و مطالب معتبر و زیبا دارای مقدمه و عنوان های بی اشتهایی عصبی و علایم و عوارض و علل ان و نکات و درمان و پرخوری عصبی و علایم و عوارض و علل ان و نکات و درمان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1186 بازدید, 6 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اختلالات روانی مرتبط با غذا خوردن”

اختلالات روانی مرتبط با غذا خوردن

اسلاید 1: موضوع: اختلالات روانی مرتبط با غذا خوردن تابستان99

اسلاید 2: مقدمهاختلالات غذا خوردن، شامل طیف وسیعی از مشکلات جسمی روانی و ویژگی های اجتماعی است.این اختلالات عوارض جسمانی بلند مدت به جا میگذارند. عوارض و ناتوانی های اجتماعی حاصل از این مشکلات نیز عبارتند از: اثرات منفی بر اشتغال فرد، باروری، برقراری روابط با خانواده و اجتماع و ناتوانی در نگهداری فرزندان.

اسلاید 3: اختلالات خوردن میتوانند با تغییر الگوی غذایی و در نتیجه، دریافت نامطلوب مواد مغذی باعث ایجاد اختلالات مرتبط با تغذیه شوند و سلامتی فرد را با مکانیسم های متعدد و متفاوتی تهدید کنند.

اسلاید 4: بی اشتهایی عصبیبی اشتهایی عصبی یک اختلال رفتاری مربوط به غذا خوردن است در این وضع ، فرد به صورت افراطی از چاقی واهمه دارد و از غذا خوردن اجتناب میکند چنین فردی به رغم اینکه لاغر و گاهی بسیار لاغر است خود را چاق و گاهی بسیار چاق میپندارد از این رو رژیم غذایی خود را روز به روز محدود تر میکند.

اسلاید 5: علل ابتلا به بی اشتهایی عصبیابتلا به بی اشتهایی عصبی را نمیتوان تنها به یک علت نسبت داد 4 دسته علل هستند که در بروز این اختلالات نقش اصلی را دارند:عوامل ژنتیکیعوامل زیستیعوامل محیطیعوامل روان شناختی

اسلاید 6: علایم بی اشتهایی عصبیکاهش وزن و لاغرینگرانی بیش از حد در مورد چاقیعقب افتادن یا قطع شدن دوره های عادت ماهیانه در دختران و زناناجنتاب از غذا خوردن در حضور دیگراناصرار بر حفظ یک رژیم غذایی بسیار کم کالری و محدودخلق افسرده یا مضطرب کاهش کارایی فردی و اجتماعیاستفاده از ملین و داروهای مدر و یا فعالیت های شدید بدنی برای کاهش وزن

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید