ekhtlaal-ertabati1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اختلال های ارتباطی در کودکان”

اختلال های ارتباطی در کودکان

اسلاید 1: موضوع : فصل چهارم«اختلال های ارتباطی»درس : ................استاد : ................دانشجو: ................ ..... ماه 1400دانشگاه ....واحد.............

اسلاید 2:

اسلاید 3: اختلال های ارتباطی در کودکان زبان یکی از وجه تمایز انسان و حیوان و یکی از موارد راههای متعدد برقراری ارتباط با خود و با دیگران است و هرگاه این ارتباط به هر دلیلی دچار نقص شود. می تواند به نوعی بر شخصیت فرد تاثیر گذارده و وی را با مشکل ارتباطی مواجه سازد.از آنجایی که ارتباط یک فاکتور رشدی در یادگیری کودکان محسوب می شود ارتباط کودک با افراد محیط و با اشیای پیرامون زمینه ای اساسی برای تقویت توجه و تمرکز و متعاقب آن یادگیری کودک است.

اسلاید 4: از این تعداد دو اختلال ارتباط (اختلال ارتباط بیانی و اختلال مختلط ارتباط بیانی - دریافتی) جزء اختلالات زبان هستند و دو اختلال دیگر (اختلال نظام صوتی و لکنت زبان) جزو اختلالات تکلم محسوب می شوند. انجمن گفت و شنود آمریکا در سال ۱۹۸۰ اختلالات ارتباطی را چنین تعریف کرد: ناتوانی اشخاص در فهمیدن یا به کار بردن مناسب روش های گفتاری و زبانی جامعه. اختلالات ارتباطی را به سختی می توان درجه بندی کرد این اختلالات از ناشمرده سخن گفتن به طور گاه یا تکرار صدا تا ناتوانی کامل گفتار را شامل می شود.

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید