صفحه 1:
Logue ‏ا‎ ۳ eer ea

صفحه 2:
[۳ ee eee eu nece oee eee ne 0 ‏ا‎ ‎0 oes ‏مايا0‎ 11# tetera Bene een ee eee erences ‏دشولری در سخن گنتن ممکن استبه شکل هاي مختلتي وجود داشته‎ ۳ IE Ee a en AOTN me eee ‏ااا‎ ‎ene eae ee een eee nee aie [9 eee ae ay ever ae Hn InN ETT seeded ‏مي رهد-‎ Bete aol eh ‏خقص وخلسلبي مي شود كه صحبته كيدن بي خلاف فولعد دستوري وجل‎ ‏غیرمفهیم بشد و بل نظر شخسي و فيهنگی مطلوب نباشد و لین که‎ ‏دستكله صوتى لزبلني 4 موود سو استفلده قير كبيد.‎

صفحه 3:
[۳ ‏بد‎ ae wee re ae ee rete area ee seey BE Pn eK OO res Een mE ere Fares ‏یک یا چند.نا رسلیی در زمینه ی شناسلیی, ولج‎ 00010000 ‏نحو شناسی و درک اجلی تشکیل دهندم ی نظام.‎ ‏زبنی باشد‎

صفحه 4:
1 COED استتلي به شوج زیر میب بييسي سيستم لعصلب مر كي ‎ee‏ 111111001010101 ‎Sabet *‏ بیای آسیب شناسي تکلم از آملشات زب استفلده مي شود ee plata HEN gts adi gs ASS alas asl LY تلجيلی چک لیست ها با یمین هلي تكلمي بياي نعيين دقيق مشکاات تلفظي -. شبت نمینه هلب مکللمات پوزمیم دی من و ميس مسي لب بلسي مكاي كفتاري كيدكم بينامه ي ثيميمي يا مصلاحي متنلسب بل توانليي هلي كودك ليليه مي معیلر هلی تشخیص اختلالات 5 015100 اختلال كفتاري ول فى تون غير قابل وكا وا خوشليند بودن كفتلر در نظر كرفت ‎en vere‏ 0 صحبت کردن تا تولید نادیست ولج هی 1211111111111 ‎Sa a a‏ دلید

صفحه 5:
علل اختلالات گفتاری بقل بیس شتا مد ‎en‏ ‎Ne‏ يلد إشكلى ساغتاري تيد كلق كلق ولتي 2 غده. تفص شولم ‎SO‏ ‎pe Ror eae‏ دام هلی حسی وعفونت ها کوش مي باشد.- تاخیر زان و تاغیر حوکتی منعکس کننده ی تا ‎ao A ee PUTO Deter‏ ‎Potent erie a ny‏ در توائلبى برهليش اطلاعات بيان مى شود - ور چایینمندلوه ی خنودهء مشکل در زمینه ی تعامل

صفحه 6:
0 ‏ا ا‎ See se Be ‏اختلالات. گفتلری دخللت داشته لند‎ ۹ هدفهلی ارزشمند بدلید Seas eo eo ue eC سوم وللدين ممكن لستد بل مديريتي ضعيف و استرس. جند كلنه به طور لجبارى بل كودكلنشان و در نتيجه لين كينه تعلملات مهارتهلى. زبلني. كودك يل م كيرند. جهارم - هم مشكلات يبلن و هم مشكلات سلوكي ممكن لست بيلئكر يك نل يختكي عصب شناختى وير بنلبي بلشد

صفحه 7:
Rom PEL on Fes a Pe با 2773155 ‎eo‏ ا نا ‎Oe Sy‏ 000 ‎EERE ee‏ 1000 واج شتلسي راب عنولن كودكلني كه تكلم كودكلنه ملوند توصيفم مى شوند 7 1 1 ‎peer ener‏ 117111100 كبري نلمنلسب مى بلشد ‏ در بسيارى لز مولقع مشكلات. ا ‎SOE‏ ‎ail‏ ‏ب)اختلال صدل ‎IRON out OCR OOS ROE Ese ‏را تحت تلثیرقرر مي دهد لین اختلال ممکن است‎ PETS ete Senne ee ved ‏دیشر یادگیری نادرست.لیچاد شود مدای این افرلد ممکن لست از نظر زیر و یمی-نلزک يل كلفتى. وبللا 1 1 210011111 صوتى مى تولند در لثر بد لستفاده نمودن فردازٍ صدل 111110101ذ

صفحه 8:
ج)لکنت زبان با اختلال یولنی 525 مبعاد رولني كفتلر در ولفع بد توللى + دوره + خوخ + پیت و 21000 زمنی که تلاش, مي کنیم حرف بزنيم ین چه پا که در وسط جمله می خولهيم بكوييم فرلموش مي كنيم مللختلال در سيللى كفتار خودملن مواجه مى شويم كفتار بهنجار زبلن با تقطيع هلي طبيعى متنوع شكل. ل 0 0-8 525250 ‎eee‏ لست لمل ُملنى. كه مكرر و شديد ريخ مي اا 19 ‎Ree epee‏ 0[ اصوات اغلته هچله یا ژست هی گفتری با رفترهای لمجتملعى وام بل تقلا 0[ Pes aye Pea ey 0/0/1007 sreey ‏خلخير هر رشد زبلن- أفلزيا يه معنى دشوارى‎ [۱ peste ar rece ante تلخیر هر رشد زبلن اختلال دوه کار گر وال ‎Bi Reger ween pean Peer wi ven‏ 57101000250 8 ۳۹

صفحه 9:
يواني كيدكد يل كه عامل مهمي در يشد تكلم و ذبأن وعم به بت چیامد کشمکش ها نا کامي های مختلف مي,باشد سیب ایجاد تشويق و اضطراب در فيد مى كيدد و تكلم عادی وابه طرق ا تکلمدیست در ۳ سیب طیدتکلم هر 0 شبه لسور و فشار ولدین نشلن می. البتدابي خاموشي لنتخلبي بسيلرٍ شليع استه به لين معني كه كهدكد ب بعضي لق معلمان ب دوستانش به خوبي صحبت مي کند ولي با کسلني که از تظراخااقی و رفتیی شبیهولدینش ‎seins‏ 111ص خويي ربطه یر قیٍ می کند وب نها محبت می کند ولي با 1111011( ere Poker gece ey] برخی از ولدین با زیلن کردکي با بچه ها صحبت نمودم ‎Uehara Pee SPO‏ 1 ‎PEE aeons‏ تکلم کودک فراهم نگردد بعضي مواقم کودک کلمه لی. 201110110111119 و00 ای ‎Sore‏ ‎or‏ ۱ هلشت

صفحه 10:
۳ Fes st شخيص و ديمان همد نيع لختلالت كفتارى توسط 1 أن كفتاري يل كفتار درمان. كيان صورت ‎iL apf age‏ ااا اتا يي 19[ که اختالات وی ,غب در نهلیت خود یه خود بو طرف می شود لطمه ی له ی لتش موز بان شناختياست تا ولع شتلختى مين دلنش لموزان به مقدلر زيادي هر معرض سخ وطرد اجتملعى قوار دارند.دلنش أموزان. ‎Pe eA‏ جند للكوى زير برای پذییش کودکلن مبتلابه اختلال گهيليي استفادم کنند. 7 ۳ ‎One‏ 1 ‎ITN CRORE INSTT ARTY‏ 0 ليع ا 1 3 ۲ Panter!

صفحه 11:
آموزش کودکان مبتلا به اختلال گفتاری (4 ei IK te gL aS gelelgil ape SaS oglice ae gpl angels cuits geal Pee ieee eee De A aCe ey wee! 1 AC een A em اسالكي نيسيده لست لين برنلمه موني ولقع تكرهد و بيلي دي كير نمودن وللدين ‎piercer carer es‏ ملم كوك مويك مسي ‎Feel einen Dente‏

صفحه 12:
1 L y255 IS shy ewer اد معلملن - وللدين و دوستان بید از نحوه و جرب کلر 1 خالین كه بتوانند هر موقفيتهاى لموزشي خلنه يل هر اجتماع ‎inns‏ 11111111111111 ‎ETON SONS aA‏ يغلي 1 رای کلر کید با رد درای لکشت زبن لد به ملد زب توجه تمید خايسا لمي انيري آنها یا مجبو به حرف ودن کنبد ام هیچ وفت 00 ‎ARE DEE,‏ ‎oer‏ حرف مي زنند به نها نگله کنید. ‎

صفحه 13:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان