تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۳۲ اسلاید فایل مذکور حاوی اطلاعات مفید وجامع درخصوص اختلال خواندن واختلال یادگیری ریاضیات ومداخلات درمانی بهمراه رفرنس استفاده شده می باشد

mirkohan.2007

صفحه 1:

صفحه 2:
"ا اسحيت كرك يوهت ا م ل ْ

صفحه 3:
‎Reap ret)‏ ا ا ان ‎re)‏ ا ا ا ‎ro‏ ‏ل كت

صفحه 4:
0 £ 8 fen 1 ) ‏سب‎ ‎0 ‎> ‎1 2 Po / ۳

صفحه 5:
۳۳ il ی« 5,پیشرفت آموزشی این کودکان بطور قابل ملاحظه 2۱ از بهره هوشی »سن وامکانات آموزشی که از آن بر خور! دار ند »است, = .این کودکان دارای نابهنجاری های شدید رفتاری نیستند

صفحه 6:
نقش تشدید کننده داشته باشد. ‎Vee re ee ee nie‏ لت روش "نوروفیدبک"در اختلال کمبود توجه نظریه بد گاربی- مغز راتاييد مى كند foo aera ‏ات ا‎ Se) ‏مدرسهغيبت بيمارى‎ 2010000 ES: ‏اقتصادى‎ ‏وزودمدرسه رفتن بستگی ندارد.‎

صفحه 7:
(Uo sles ade (aiS)ady yal dy bie ‏نظریه برتری نیمکره مغفزی طرف‎ ‏راست(غیرکلامی)‎ 9.نظریه خبر پردازی ه‌نارسائی گابا ونوع تدریس

صفحه 8:
استانفورد»ازمون روان تحصیبلیوازمول ۵ ۳۳۰ خواندن وریاضی استانفورد»اررشیایی مه ۶ ا ار Toe) OPC me D uc Nope s Me Peer etl ‏نشاندهنده اعتبار وروایی کمتر درقیاس با آزمون های‎ ‏روانى تربيتى است.‎

صفحه 9:
براساس تعريف انجمن روان يزشكى امريكا احا یادگیری در خواندن بیانگر این است که این اختلال با ار ‎iS ye ie)‏ ۱ 52 2

صفحه 10:
کر دارد ب ) اختلال موجود در ملاك الف به طور قابل ملاحطظه ‎pe‏ رک سر ار ‎SS ye Barer OMI‏ ج ) در صورت وجود نقص حسىء مشكلات خواندن بيش آز آن است که معمولا همراه آن نقص مشاهده می شود.

صفحه 11:
و هوش كلى كودك حداقل دو رت تس بر تر از سم ‎Co) Re ECAR,‏ 11ت 1 ادن اضرم ا ا ا نمره آزمون هجی کردن با توجه به سن تقویمی و هوشیءر کودك. دو انحراف معیار. پایین تر از. سطح مورد انتظار می 0 باشد.

صفحه 12:
ECS ea EOD EU (۱ Se ener eel 0 ‏است ( به نقل از ماش و بارکلی»‎

صفحه 13:
* ملاك های تشخیصی ۵5۷-1۷ برای اختلال ریاصبی * الف) توانایی ریاضی بر اساس اجرای آزمون های هند ‎Tene Eee vere)‏ رز آموزش فردء بايين تر از سطح مورد انتظار است. ل ا ا ور ‎a oe ee)‏ ا ا ا ل رت تداخل می کند. ‎(cand‏ ا ‎eee‏ سس ‎IN i rere eC ras rer‏ ۳

صفحه 14:
: ‏م كك تن‎ ۰ ‏ا‎ ewe ChEn (cg SES See Seno et ‏ا ا‎ SOS eS CEEOL Oe ws kee ‏ا‎ Enna ‏وجود دارند.‎ ‎OO ere‏ و ‎eae nace werES TC‏ ار توانمندى در مهارت هاى رياضى است تداخل مى كند

صفحه 15:
‎Vb) py eee aces‏ ره اجتماعی و هیجانی »عزت نفس پایین» انزوای ‎a‏ ‏اجتماعی» ۳ افسردكى 3 ناكامى» ناتوانى ‏ یادگیری ریاضی اغلب با نقایصی در خواندن» نو 02 ‏زبان همراه است ء بیش فعالی ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 16:
دو طرفه (بيشتر در ۳ اشم توانايى هاى سازمان دهى دیدار ی ۴ = نقایصی در حل مسائل غیر کلامی و مفهوم رك توانایی های کلامی رشد بافته مشکلاتی در ۱ ‏در‎ CS en ‏اجتماعى و مهارت های‎ eee) ‏ملاحظه در‎ rent) ‏تعامل اجتماعی‎

صفحه 17:
مداخله و درمان دانش هاى يادكيرى ويذه ‎ie eC O CL as yet)‏ تست درون خانواده ‎Ee Eee ee er Cen BUS RET]‏ [لبین ناتوانی یادگیری وبزهکاری نوجوان ارتباط و جود ‎nC ere HGt inh)‏ ۱۳ See re Sr)

صفحه 18:
‎oe CU RO‏ اشرو ‎SESS Te TBS re:‏ مر یا کاغذ می نویسد با توجه ‎Se eG Se‏ می توان جدولی در حیاط ‎ee‏ ‏درس را آنجا نو شت دانش آموز کلمات را ببیند و با ا ‎We‏ ۱۳۳

صفحه 19:
اه ‎eee‏ رن ‎SES eee ee Bee e SeeT)‏ ونوشتن افراد دچار فراموشی بدلیل تصادف و۳ ۳۳ مغزى بكارميرود.(72 © كلمه. 620 صدادارد طول ‎Tee‏ ا ا ۰ باشد. )

صفحه 20:
ألف)خود ار رد رز بزركتر ها والكوها در اين روش مدل ار وشناسایی لغات ودرک مطلب »خودر اهنمایی ‎Be‏ كم برداری و استفاده از ‎ere abals‏ ‎RP yee etry Cone‏

صفحه 21:
‎ES eR ee rrr‏ پر دس تکالیف درسی توجه داشته است؟ این تکنیک با ‎IE ST IOP‏ و ‎BES

صفحه 22:
سوال از متن كه شامل درك متن است تصحی و اشكال » خواندن ومروركردن وبيش بينى مطالب بد يعنى اموزكارودانش اموز باهم يس خوراند انجام مى دهند.

صفحه 23:
ل ا ‎Siete‏ ‏مى طلبد داده مى شودومعلم ياسخ صحيح رآتدو تکلیف بعدی میرود وبه پاسخ نادرست بی نقاوک استه

صفحه 24:
بت ‎is)‏ ‏خواندن کودکان ناتوان در یادگیری وتاکید بر پاسخ صحیح وتقویت آن با پاداش دادن است ‏ ‎ee Se ee rer pry‏ ار را تصحیحی که برنامه های دررسی روزانه با روش خاص كه بايد آموزكار از آن ييروى كند از اين دسته است

صفحه 25:
ره وکار فوق العاده بر ای ار رز ۱ براى حالات شدید مناسب ا تمام ل ا كك يادكيرى 9 برنامه مهارت يذيرش وماندن درمدرسه مى بِاشند

صفحه 26:
1 .مهارت ان ‎BE‏ 1 تدریس شود. ا هاى ادراكف اجتماعی ‎oor‏ داده شو ©.رفتارهاى مناسب اجتماعى آموزش ذاذه سود ‎eset rer ee Cen Or Nes‏ انجام شود.

صفحه 27:
۲ ‏جور كردن‎ Pee ‏بر‎ Re SE Ee Cae ep OS we ‏اصلی کلمات و اسیا‎ نگ با عکس سگ

صفحه 28:
‎ee‏ از ‎igs‏ یل 5 رد ©.براى تقویت استدلال وتقر 1۸ معماها و صفحات سوراخ دار که با فروکردن میله هاى يلاستيكى در ان مى توان طرح مختلفى ايجادكرد »استفاده ‏نمود

صفحه 29:
3 چپ به 556 ار رديف كند “6.براى اموزش كمى ميتوان از ‎ae‏ ‏پیاژه در جهت پایایی ذهنی در زمینه ل ۱9 وحجم به 6 ‎ai‏ ای كه ل ا اك

صفحه 30:
نشان داده است وتوام کردن اين روش با روآن در ۳ تا969م9 بهبودی را گزارش کرده اند..

صفحه 31:
©.روانشناسى رت غلامعلى افروز»انتشارات دانشگاه تهران»15600) ور سیف انتشارات امیر کبیر 1950) ‎language.speech.blogfa.com‏

صفحه 32:
0 موفق باشید

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان