صفحه 1:
صفحه 2:
"ا اسحيت
كرك يوهت ا
م ل ْ
صفحه 3:
Reap ret) ا ا ان
re) ا ا ا ro
ل كت
صفحه 4:
0
£
8
fen
1
) سب
0
>
1 2
Po
/
۳
صفحه 5:
۳۳ il
ی«
5,پیشرفت آموزشی این کودکان بطور قابل ملاحظه 2۱
از بهره هوشی »سن وامکانات آموزشی که از آن
بر خور! دار ند »است, =
.این کودکان دارای نابهنجاری های شدید رفتاری نیستند
صفحه 6:
نقش تشدید کننده داشته باشد.
Vee re ee ee nie لت
روش "نوروفیدبک"در اختلال کمبود توجه نظریه بد گاربی-
مغز راتاييد مى كند
foo aera ات ا Se)
مدرسهغيبت بيمارى 2010000 ES: اقتصادى
وزودمدرسه رفتن بستگی ندارد.
صفحه 7:
(Uo sles ade (aiS)ady yal dy bie
نظریه برتری نیمکره مغفزی طرف
راست(غیرکلامی)
9.نظریه خبر پردازی
هنارسائی گابا ونوع تدریس
صفحه 8:
استانفورد»ازمون روان تحصیبلیوازمول ۵ ۳۳۰
خواندن وریاضی استانفورد»اررشیایی مه ۶
ا ار
Toe) OPC me D uc Nope s Me Peer etl
نشاندهنده اعتبار وروایی کمتر درقیاس با آزمون های
روانى تربيتى است.
صفحه 9:
براساس تعريف انجمن روان يزشكى امريكا احا
یادگیری در خواندن بیانگر این است که این اختلال با
ار
iS ye ie) ۱
52 2
صفحه 10:
کر
دارد
ب ) اختلال موجود در ملاك الف به طور قابل ملاحطظه
pe رک سر ار
SS ye Barer OMI
ج ) در صورت وجود نقص حسىء مشكلات خواندن بيش آز آن
است که معمولا همراه آن نقص مشاهده می شود.
صفحه 11:
و هوش كلى كودك حداقل دو رت تس بر تر از سم
Co) Re ECAR, 11ت 1 ادن اضرم
ا ا ا
نمره آزمون هجی کردن با توجه به سن تقویمی و هوشیءر
کودك. دو انحراف معیار. پایین تر از. سطح مورد انتظار می
0
باشد.
صفحه 12:
ECS ea EOD EU
(۱ Se ener eel
0 است ( به نقل از ماش و بارکلی»
صفحه 13:
* ملاك های تشخیصی ۵5۷-1۷ برای اختلال ریاصبی
* الف) توانایی ریاضی بر اساس اجرای آزمون های هند
Tene Eee vere) رز
آموزش فردء بايين تر از سطح مورد انتظار است.
ل ا ا ور
a oe ee) ا ا ا ل رت
تداخل می کند.
(cand ا eee سس
IN i rere eC ras rer ۳
صفحه 14:
: م كك تن
۰ ا ewe ChEn (cg
SES See
Seno et ا ا
SOS eS CEEOL Oe ws kee ا Enna
وجود دارند.
OO ere و
eae nace werES TC ار
توانمندى در مهارت هاى رياضى است تداخل مى كند
صفحه 15:
Vb) py eee aces ره
اجتماعی و هیجانی »عزت نفس پایین» انزوای a
اجتماعی» ۳ افسردكى 3 ناكامى» ناتوانى
یادگیری ریاضی اغلب با نقایصی در خواندن» نو 02
زبان همراه است ء بیش فعالی
صفحه 16:
دو طرفه (بيشتر در ۳ اشم
توانايى هاى سازمان دهى دیدار ی ۴ =
نقایصی در حل مسائل غیر کلامی و مفهوم رك
توانایی های کلامی رشد بافته مشکلاتی در
۱ در CS en
اجتماعى و مهارت های eee) ملاحظه در rent)
تعامل اجتماعی
صفحه 17:
مداخله و درمان دانش
هاى يادكيرى ويذه
ie eC O CL as yet) تست
درون خانواده Ee Eee ee er Cen BUS RET]
[لبین ناتوانی یادگیری وبزهکاری نوجوان ارتباط و جود
nC ere HGt inh) ۱۳
See re Sr)
صفحه 18:
oe CU RO اشرو
SESS Te TBS re:
مر
یا کاغذ می نویسد با توجه Se eG Se
می توان جدولی در حیاط ee
درس را آنجا نو شت دانش آموز کلمات را ببیند و با
ا We ۱۳۳
صفحه 19:
اه eee رن
SES eee ee Bee e SeeT)
ونوشتن افراد دچار فراموشی بدلیل تصادف و۳ ۳۳
مغزى بكارميرود.(72 © كلمه. 620 صدادارد طول
Tee ا ا ۰
باشد. )
صفحه 20:
ألف)خود ار رد رز
بزركتر ها والكوها در اين روش مدل ار
وشناسایی لغات ودرک مطلب »خودر اهنمایی
Be كم برداری و استفاده از ere abals
RP yee etry Cone
صفحه 21:
ES eR ee rrr پر دس
تکالیف درسی توجه داشته است؟ این تکنیک با
IE ST IOP و
BES
صفحه 22:
سوال از متن كه شامل درك متن است تصحی و
اشكال » خواندن ومروركردن وبيش بينى مطالب بد
يعنى اموزكارودانش اموز باهم يس خوراند انجام مى
دهند.
صفحه 23:
ل ا Siete
مى طلبد داده مى شودومعلم ياسخ صحيح رآتدو
تکلیف بعدی میرود وبه پاسخ نادرست بی نقاوک استه
صفحه 24:
بت is)
خواندن کودکان ناتوان در یادگیری وتاکید بر
پاسخ صحیح وتقویت آن با پاداش دادن است
ee Se ee rer pry ار را
تصحیحی که برنامه های دررسی روزانه با روش
خاص كه بايد آموزكار از آن ييروى كند از اين دسته
است
صفحه 25:
ره وکار فوق العاده بر ای
ار رز ۱
براى حالات شدید مناسب ا
تمام ل ا كك يادكيرى 9
برنامه مهارت يذيرش وماندن درمدرسه مى بِاشند
صفحه 26:
1 .مهارت ان BE 1 تدریس شود.
ا هاى ادراكف اجتماعی oor داده شو
©.رفتارهاى مناسب اجتماعى آموزش ذاذه سود
eset rer ee Cen Or Nes
انجام شود.
صفحه 27:
۲ جور كردن Pee بر Re
SE Ee Cae ep OS we
اصلی کلمات و اسیا
نگ با عکس سگ
صفحه 28:
ee از igs یل 5 رد
©.براى تقویت استدلال وتقر 1۸
معماها و صفحات سوراخ دار که با
فروکردن میله هاى يلاستيكى در ان مى
توان طرح مختلفى ايجادكرد »استفاده
نمود
صفحه 29:
3 چپ به 556 ار
رديف كند
“6.براى اموزش كمى ميتوان از ae
پیاژه در جهت پایایی ذهنی در زمینه
ل ۱9 وحجم به 6 ai ای كه
ل ا اك
صفحه 30:
نشان داده است وتوام کردن اين روش با روآن در ۳
تا969م9 بهبودی را گزارش کرده اند..
صفحه 31:
©.روانشناسى رت
غلامعلى
افروز»انتشارات دانشگاه تهران»15600)
ور
سیف انتشارات امیر کبیر 1950)
language.speech.blogfa.com
صفحه 32:
0
موفق باشید